Tuksu kuin Marilyn

Tuota Tuksua käytetään kyllä surutta hyväksi. Seiska mainostaa itseään Tuksulla. Eihän siinä mitään, mutta kaikkihan sen tietää, että kun neidillä ei kyllä kaikki palikat natsaa niinkuin pitäisi, niin silloin tulee mieleen, että käytetäänkö arvostelukyvytöntä hyväksi.

Tuksu/Marilyn-mainos on kyllä mauton, mutta Seiska siitä nappaa taas pointsit itselleen. Jää mieleen, ja roskalehti voittaa. Lehti, jota "kukaan ei lue."
 
kiitti vaan ihan...
Minkä takia toi mainos piti tunkea telkkariin? Onnistun viikon verran välttelemään sitä videota netissä, kunnes se pakkokatselutettiin mulle telkkarin välityksellä. Mun mielestä on suorastaan pyhäinhäväistystä tällätä tuo saatanan pubiruusu marilynin tyyliseksi, eihän tuossa suohirviössä ole mitään samaa/marilyniin verrattavaa! :O
 
Mainos on mauton. Tukiainen on mauton. Seiska on mauton.
Mutta taitaa nämä vakiot, Tuksu, Nykäs-Matti ja se kiroileva Aitolehti saada hieman taskurahaa tarpeeseensa. Kai niille vähäkin riittää.
 
Dildo
Osasi Seiska taas sohaista. Ja kansa menee halpaan halpojen johtotähtiensä johdattamana.
Niinkuin tuossa aiemmin asia todettiin, niin kyllä hyväksi käytetään yksinkertaisuutta ja niin vaan kiinnostavuus pysyy ja huippulevikki sen kun jatkaa.
 
"vieras"
Osasi Seiska taas sohaista. Ja kansa menee halpaan halpojen johtotähtiensä johdattamana.
Niinkuin tuossa aiemmin asia todettiin, niin kyllä hyväksi käytetään yksinkertaisuutta ja niin vaan kiinnostavuus pysyy ja huippulevikki sen kun jatkaa.
En kyllä jotenkin usko että Tuksu on mikään yksinkertainen, todella hyvin arvosanoin oli lukiostakin paperinsa saanut.
Luulempa että ennemminkin mielenterveysongelmainen ja runsas alkoholin,lääkkeiden ym. vaan pehmentää päätä lisää ja pahentaa tilannetta.
Törkeätä hyväksikäyttöähän tuo on eikä enää edes naurata.
 
Mekin miehen kanssa viikonloppuna kauhisteltiin tuota mainosta kun se töllöön pamahti ja tokalla kertaa alkoi jo lievästi sanottuna Ärsyttämään, toivon että se mainos poistuu mahdollisimman pian ennenkuin mulla tulee krooninen yrjötauti.. Miksi sen pitää näkyä vielä niin usein!?

Mun puolesta mainoskatkot voisi kieltää kokonaan muutenkin.. Heti kun pääset jonkun ohjelman makuun niin heti tulee joku pimpelipom jatkuu -.-
 
heiiii
Minkä takia toi mainos piti tunkea telkkariin? Onnistun viikon verran välttelemään sitä videota netissä, kunnes se pakkokatselutettiin mulle telkkarin välityksellä. Mun mielestä on suorastaan pyhäinhäväistystä tällätä tuo saatanan pubiruusu marilynin tyyliseksi, eihän tuossa suohirviössä ole mitään samaa/marilyniin verrattavaa! :O
äläs nyt, ihan omin sanoinhan hän on kertonut kuinka useasti häntä on verrattu Marilyniin! :D Se on kato se luontainen vetovoima ja seksikkyys heissä samaa, seksisymboli Marilynin jalanjäljissä!

Not.
 

Yhteistyössä