Tulee tiukka viikonloppu

Joo oli. Olin sairaana kotona kun olisi ollut pääsykoe. Ja sairaana olo ei ollut tarpeeksi hyvä syy jättää menemäti. Vaikka silloin olin täysin vuoteenoma. Hyvä kun vessas pysty käymää.

Tarttis varmaan ottaa selvää onko täällä enää mitää ruokakassi juttuja. EN kyllä tiedä mistä niitä pitäisi kysyä
 
50 euron pikavipillä saisi jo kivasti sapuskaa kaappiin :)

Mitä tuohon pääsykokeista poissaoloon tulee, niin jos ei ole lääkärintodistusta, niin karenssia tottakai tulee...niin moni kun on "kipeänä " pääsykoepäivänä, jos on hakenut opiskelemaan työkkärin vaatimuksesta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
50 euron pikavipillä saisi jo kivasti sapuskaa kaappiin :)

Mitä tuohon pääsykokeista poissaoloon tulee, niin jos ei ole lääkärintodistusta, niin karenssia tottakai tulee...niin moni kun on "kipeänä " pääsykoepäivänä, jos on hakenut opiskelemaan työkkärin vaatimuksesta :|
Minulla oli lääkärin lappu
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
Minulla oli lääkärin lappu
Ja siltikään ei kelvannut? :eek:

Tee valitus...eikös niissä päätöksissä oo aina valitusoikeus?
Kyllä lääkärintodistuksella pitäisi voida olla pois.

Olen itsekin nimittäin aikoinaan ollut eikä siitä aiheutunut sanktioita kun oli kerran lääkärin lausunto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
50 euron pikavipillä saisi jo kivasti sapuskaa kaappiin :)

Mitä tuohon pääsykokeista poissaoloon tulee, niin jos ei ole lääkärintodistusta, niin karenssia tottakai tulee...niin moni kun on "kipeänä " pääsykoepäivänä, jos on hakenut opiskelemaan työkkärin vaatimuksesta :|
Minulla oli lääkärin lappu
Ilman muuta valitusta tekemään!
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
en sorru vippeihin. Olen niistä kuullut kavereilta vain huonoa. En tiennyt silloin että olisin tarvinnut sairaslomalapun kun olen kotona vain
Mikä sua vaivasi? Miksi kävit lääkärissä jos et hakemassa sairaslomaa?
 

Yhteistyössä