vierailija
Libanonilaiskristitty suomalaisille: Moskeija on vaarallinen ylivallan voitonmerkki
Libanonissa syntynyt maroniittikristitty Elie El-Khouri kirjoittaa järeästi sunnimuslimien suurmoskeijan hanketta vastaan. Jos jotkut, niin juuri Libanonin maroniittikristityt ovat kokeneet muslimien vaaran. Hänen mukaansa moskeija on rukouselämälle tarpeeton, mutta se on ylivallan symboli.
12.10.2016 18:01, 2487 lukukertaa
Libanonissa katoliseen (maroniitti ) perheeseen syntynytElie El-Khouri, joka neljän lapsen isänä asuu nykyään Helsingissä ja toimii katolisen kirkon luottamustehtävissä, on tiukasti arvioinut suurmoskeijahanketta kirjoituksessaan.
Elie El-Khouri on arvostellut erittäin voimakkaista sunnimuslimien suurmoskeijahanketta Helsingissä.
Libanonista kotoisin oleva maroniittikristitty
Maroniitit ovat 600-luvun jälkipuoliskolla Libanonin vuoristoalueelle syntyneen maroniittikirkon jäseniä. Maroniittikirkko on aina kuulunut katoliseen kirkkoon. Erityisesti Palestiinan PLO:n tunkeutuminen Libanoniin koetteli kovasti kristittyjä maroniitteja. PLO on muodollisesti sekulaari taisteluorganisaatio, mutta sen väki on kokonaisuudessaan sunnimuslimeita.
Jo Bysantin valtakunnan ja Ottomaanien aikana arabit hyökkäsivät Libanonin vuoristoseuduille maroniitteja vastaan. Osmanien muslimipolitikan tavoitteena oli tuhota maroniittikirkko. Heidän on arveltu tappaneen nälkään ja tauteihin 200 000 maroniittikirkon kristittyä.
Damourin verilöylyssä 20. tammikuuta 1976 Palestiinan ”vapautusjärjestö” (PLO) tappoi 582 maroniittikristittyä ja muslimit raiskasivat useita naisia.
Nykyään muslimien oikeuksien puolesta kamppailevat suomalaiset vasemmistoanarkistit verhoutuvat samoihin Arafat-huiveihin, kuin Damourissa verityön tehneet PLO:n taistelijat!
Mikä mies Elie El-Khouri?
Elie El-Khouri on diplomi-insinööri (rakennusinsinööri), joka on Suomessa toiminut aiemmin esimerkiksi sosiaalilautakunnassa, maahanmuuttajien neuvottelukunnassa ja yhdenvertaisuusasioiden koordinaatioryhmässä. Nykyään hän toimii yritysneuvojana, josta työstä hänet on palkittu Vuoden yritysneuvojana.
Elie El-Khouri kirjoittaa erittäin tiukasti suurmoskeijahanketta vastaan. Hänen muistetaan aiemmin joulukuussa 2013 kuvailleen islamia varsin selkosanaisesti:
”Islam on vaarallinen kultti, väkivaltainen, irrationaalinen ja suvaitsematon”.
Uusi Suomi poisti Puheenvuorosta tekstin, koska piti libanonilaismiehen kirjoitusta syrjivänä.
13. elokuuta Elie El-Khouri kirjoitti maahanmuuttopolitiikasta ja suurmoskeijasta, joista Helsinki tekee läpiviikkoina poliittisen päätöksen.
Elie El-Khourin mukaan ”moskeija on ylivallan symboli”
El-Khouri muistuttaa moskeijan tarkoitusperästä.
”Moskeijan tärkeän rooli on islamin opin levitys. Varsinaisesti islamin opit eivät edellytä rukoukseen käytettävältä paikalta mitään erityistä.”
El-Khouri tietää, että moskeijat eivät ole pelkkiä rukoushuoneita.
”Suur-moskeija on vaarallinen, jos rahoitus tulee Bahrainista, Qatarista tai Saudi Arabiasta.”
”Moskeijat eivät ole pelkkiä kokoontumispaikkoja rukouksen harjoittamista varten, vaan ennen kaikkea muslimien ylivaltaa voitonmerkkejä.”
Muslimit valtaavat myös ympäristön
Ylivallan ja voiton vakaumuksen muslimit myös ilmaisevat perjantaisin moskeijan ympäristössä valtaamalla lähialueita ja teitä.
”Moskeijaa ympäröivän alue muuttuu shari’a-kontrolloiduksi muslimialueeksi (Al-Imara Al-Islamia, Islamilaisen Emiraatin). Länsimaisia arvoja halveksivat ja muslimit pyhittävät ne islamin alueiksi, joissa noudatetaan maan lainsäädännön kanssa ristiriidassa olevaa ja sen syrjäyttävää shari’a-lakia.”
Lue MV-lehti 10.10.2016 ”Helsingin suurmoskeijahanke etenee päätöksentekoon!”
Elie El-Khouri muistuttaa somalisyntyisestä Mona Walterista ja tämän kokemuksista Ruotsin moskeijoista.
”Moskeijassa siis rukoillaan, mutta siellä myös levitetään poliittista agendaa ja katsotaan, että kaikista muslimeista tulee oikeita kunnon muslimeja. Moskeijasta käsin hallitaan politiikkaa ja siellä tehdään ne tärkeät päätökset. Jotka istuvat moskeijoissa, on valtaa. Se on kuin parlamentti. Kun tutkii ja tutustuu moskeijaan, huomaa nopeasti, että moskeijalla usko on kuin valepuku, suojapeite. Oikeastaan se on poliittinen talo. Imaamit ovat shariatuomareita, he päättävät asioista. He pakottavat ihmiset elämään koraanin ja islamilaisten arvojen mukaan”.
Libanonissa syntynyt maroniittikristitty Elie El-Khouri kirjoittaa järeästi sunnimuslimien suurmoskeijan hanketta vastaan. Jos jotkut, niin juuri Libanonin maroniittikristityt ovat kokeneet muslimien vaaran. Hänen mukaansa moskeija on rukouselämälle tarpeeton, mutta se on ylivallan symboli.
12.10.2016 18:01, 2487 lukukertaa
Libanonissa katoliseen (maroniitti ) perheeseen syntynytElie El-Khouri, joka neljän lapsen isänä asuu nykyään Helsingissä ja toimii katolisen kirkon luottamustehtävissä, on tiukasti arvioinut suurmoskeijahanketta kirjoituksessaan.
Elie El-Khouri on arvostellut erittäin voimakkaista sunnimuslimien suurmoskeijahanketta Helsingissä.
Libanonista kotoisin oleva maroniittikristitty
Maroniitit ovat 600-luvun jälkipuoliskolla Libanonin vuoristoalueelle syntyneen maroniittikirkon jäseniä. Maroniittikirkko on aina kuulunut katoliseen kirkkoon. Erityisesti Palestiinan PLO:n tunkeutuminen Libanoniin koetteli kovasti kristittyjä maroniitteja. PLO on muodollisesti sekulaari taisteluorganisaatio, mutta sen väki on kokonaisuudessaan sunnimuslimeita.
Jo Bysantin valtakunnan ja Ottomaanien aikana arabit hyökkäsivät Libanonin vuoristoseuduille maroniitteja vastaan. Osmanien muslimipolitikan tavoitteena oli tuhota maroniittikirkko. Heidän on arveltu tappaneen nälkään ja tauteihin 200 000 maroniittikirkon kristittyä.
Damourin verilöylyssä 20. tammikuuta 1976 Palestiinan ”vapautusjärjestö” (PLO) tappoi 582 maroniittikristittyä ja muslimit raiskasivat useita naisia.
Nykyään muslimien oikeuksien puolesta kamppailevat suomalaiset vasemmistoanarkistit verhoutuvat samoihin Arafat-huiveihin, kuin Damourissa verityön tehneet PLO:n taistelijat!
Mikä mies Elie El-Khouri?
Elie El-Khouri on diplomi-insinööri (rakennusinsinööri), joka on Suomessa toiminut aiemmin esimerkiksi sosiaalilautakunnassa, maahanmuuttajien neuvottelukunnassa ja yhdenvertaisuusasioiden koordinaatioryhmässä. Nykyään hän toimii yritysneuvojana, josta työstä hänet on palkittu Vuoden yritysneuvojana.
Elie El-Khouri kirjoittaa erittäin tiukasti suurmoskeijahanketta vastaan. Hänen muistetaan aiemmin joulukuussa 2013 kuvailleen islamia varsin selkosanaisesti:
”Islam on vaarallinen kultti, väkivaltainen, irrationaalinen ja suvaitsematon”.
Uusi Suomi poisti Puheenvuorosta tekstin, koska piti libanonilaismiehen kirjoitusta syrjivänä.
13. elokuuta Elie El-Khouri kirjoitti maahanmuuttopolitiikasta ja suurmoskeijasta, joista Helsinki tekee läpiviikkoina poliittisen päätöksen.
Elie El-Khourin mukaan ”moskeija on ylivallan symboli”
El-Khouri muistuttaa moskeijan tarkoitusperästä.
”Moskeijan tärkeän rooli on islamin opin levitys. Varsinaisesti islamin opit eivät edellytä rukoukseen käytettävältä paikalta mitään erityistä.”
El-Khouri tietää, että moskeijat eivät ole pelkkiä rukoushuoneita.
”Suur-moskeija on vaarallinen, jos rahoitus tulee Bahrainista, Qatarista tai Saudi Arabiasta.”
”Moskeijat eivät ole pelkkiä kokoontumispaikkoja rukouksen harjoittamista varten, vaan ennen kaikkea muslimien ylivaltaa voitonmerkkejä.”
Muslimit valtaavat myös ympäristön
Ylivallan ja voiton vakaumuksen muslimit myös ilmaisevat perjantaisin moskeijan ympäristössä valtaamalla lähialueita ja teitä.
”Moskeijaa ympäröivän alue muuttuu shari’a-kontrolloiduksi muslimialueeksi (Al-Imara Al-Islamia, Islamilaisen Emiraatin). Länsimaisia arvoja halveksivat ja muslimit pyhittävät ne islamin alueiksi, joissa noudatetaan maan lainsäädännön kanssa ristiriidassa olevaa ja sen syrjäyttävää shari’a-lakia.”
Lue MV-lehti 10.10.2016 ”Helsingin suurmoskeijahanke etenee päätöksentekoon!”
Elie El-Khouri muistuttaa somalisyntyisestä Mona Walterista ja tämän kokemuksista Ruotsin moskeijoista.
”Moskeijassa siis rukoillaan, mutta siellä myös levitetään poliittista agendaa ja katsotaan, että kaikista muslimeista tulee oikeita kunnon muslimeja. Moskeijasta käsin hallitaan politiikkaa ja siellä tehdään ne tärkeät päätökset. Jotka istuvat moskeijoissa, on valtaa. Se on kuin parlamentti. Kun tutkii ja tutustuu moskeijaan, huomaa nopeasti, että moskeijalla usko on kuin valepuku, suojapeite. Oikeastaan se on poliittinen talo. Imaamit ovat shariatuomareita, he päättävät asioista. He pakottavat ihmiset elämään koraanin ja islamilaisten arvojen mukaan”.