Tuleeko ihan oikeesti näin paljon halvemmaksi tilata mineraalimeikit ulkomailta?

  • Viestiketjun aloittaja mineraalimeikki
  • Ensimmäinen viesti
mineraalimeikki
Olen tilaamassa everyday mineralin meikkejä em:n omilta nettisivuilta. Tässä lista:

Fair - Original Glo - Big
$12.00

Long Handled Kabuki
$12.00

Large Mineral Brush
$14.00

FAIR - SEMI MATTE
$5.00

Soft Touch - BIG
$9.00

Soft Bronzer - BIG
$4.50

Eli iso meikki"voide", 5 kpl pieniä meikkipohjanäytepurnukoita, 2 sivellintä, poskipuna ja aurinkopuuteri. Yht: 49, 74dollaria (sisältää postarit ja kassalla ilmestyi jostain alennus -17dollaria). Euroiksi muutettuna vain 34,94€!!!

Meinasin ensin tilata Nellyn nettikaupasta, jossa esim. jo poskipuna maksaa 23,50€ ja meikkipohja 27,50€ !
 
mineraalimeikki
Jep, tulee se. Huomio kuitenkin jenkeistä tilatessa tulliraja (ei siis tässä tapauksessa vaan suuremmissa tilauksissa) ja paketissa saattaa kestää tovin kotiutua.
Juu, yleensä kyllä tilaan ihan pieniä juttuja ulkomailta ettei vaan jää tulliin. Ne kerrat mitä olen jotain ulkomailta tilannut on kyllä tullut nopeaan, nopeammin kuin kotimaisista nettikaupoista :O
 
Lushista
Minä vertailin yksi päivä Lushin Suomen ja UK:n verkkokauppojen hintoja. Sama satsi (sisälsi samat kylpypallot, kosteusvoiteet ja puhdistusaineet) olisi tullut Briteistä 73 eurolla (sisältäen postikulut), kun jo ilman toimituskuluja Suomesta ostettuna olisivat maksaneet 102 euroa.
 
Mineral Makeup | Mineral Cosmetics - Award Winning UK Brand BareFaced Beauty | Natural Cosmetics | Best Mineral Make up
Tuolta löytyi itselleni paras meikkipohja

Mineral Makeup | Mineral Cosmetics
Varsin hyvälaatuisia meikkejä ja meikkipohjia

Everyday Minerals | Everyday Naturals
Älyttömän halpoja ja muutama ihan huipputuote

Flash Intro Page
Valtava valikoima silmämeikkejä

Mineral Makeup by Meow Cosmetics | Mineral Cosmetics
Laadukkaita meikkejä, itse tosin olen pääasiassa tilaillut testereitä, kun nekin ovat kovin riittoisia.
 
Lisäyksenä edelliseen, että Lily Lolon meikkipohjat ovat laadultaan olleet parhaita, mutta heillä ei ollut minulle sopivaa sävyä, mutta nyt katselin sivua ja siellä oli paljon uusia ja pari potentiaalista :) Pitääpäs tilata kohtapuoliin pari samplea..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mitänääon;24502273:
kertokaa tyhmälle että miten mineraalimeikit eroaa tavallisista?
Hyvät mineraalimeikit on täysin luomuja, niissä ei ole väriaineita, säilöntäaineita, hajusteita, silikoneja ym. Mineraalimeikit on usein jauhemaisia, niillä on ihan oma levitystyylinsä.
 
"jhn"
Mä tilaan aina Feel uniquelta (UK) bare mineralsin juttuni. Ei oo tullijuttuja, koska EU-maa. Mä sain sieltä sellaisen aloituspakkauksen postilaatikkooni 46 €:lla, kun Kicksissä sama paketti maksoi 99 €.
 
"vieras"
[QUOTE="jhn";24502643]Mä tilaan aina Feel uniquelta (UK) bare mineralsin juttuni. Ei oo tullijuttuja, koska EU-maa. Mä sain sieltä sellaisen aloituspakkauksen postilaatikkooni 46 €:lla, kun Kicksissä sama paketti maksoi 99 €.[/QUOTE]

Se on Jerseyn saarella eli ei eu-alueella, voipi siis jäädä tulliin. Lookfantastic on tullivapaa...
 

Yhteistyössä