Tuleeko kaikkiin testeihin joku viivanpaikka? Eihän tämä nyt plussa ole?

  • Viestiketjun aloittaja "Jooja"
  • Ensimmäinen viesti
"Jooja"
Kyllä se tuolta näyttää livenäkin, tosi haaleahan tuo viiva on sen takia mietin että olisiko viivanpaikka? On kuitenkin näitä marketin halpistestejä.
Nyt kun aikaa testin teosta jo 40min niin viiva toki vähän tummempi.
Tuossa kuvassa teosta kulunut vajaa 10min.
 
Apvastaa
No siis viivahan tuossa on vaikka miten katsoisi (sitä en kysynyt, että onko vai ei), sitä en tiedä onko siinä väriä ja siksi viivanpaikaksi tuon mieltäisin. Sen tahtoisinkin tietää että tuleeko tosiaan kaikkiin testeihin moinen? Kokemusta kun ei ole.
 
haamujen näkijä
Selkee haamuhan tuo on! Eli positiivinen eli oot raskaana. Toivottavasti se on mieluinen uutinen :)

Ikinä en mitään viivanpaikkaa ole nähnyt että taitaa olla legendaa. Mut monta haamua olen ja kaikki olleet ihan positiivisia.
 
Apvastailee
Oho, ehkä mä teen sen digitestin vielä parin päivän päästä varmuuden vuoksi.
Sanotaanko näin, että ei ihan paras aika vauvalle olisi mutta jos masussa sellainen tuloillaan on niin ilolla otamme hänet vastaan :)
 
v.ieras
Oon huomannut että se viivanpaikka yleensä häviää kun testi on kuivunut. Mutta että viiva jää näkyviin kun testi on jo kuiva, niin kyl se on positiivinen.

testejä tehnyt varmaan sata.. lapsettomuushoitoja ja silleen.
 
Entinen lapseton
Vuosien yrityksen aikana tein paljon just noita halpistestejä, ja tuollaisilta ne mun negatiiviset testit aina näytti, eli viivanpaikalta. Mulla ne viivanpaikatkaan ei hävinneet testin kuivuttua ja oikein tiiraamalla saattoi jopa kuvitella niihin hiukan väriä, mutta negoja ne silti oli. Ero positiiviseen testiin voi tosin olla ihan pienen pieni ja valokuvasta testejä on aina vaikea tulkita, joten kannattaa tehdä huomenna / parin päivän päästä aamupissasta uudelleen. :)
 
triplaäiti
Eikös se niin mene, että jos yhtään on VÄRIÄ, niin tulos tulkitaan positiiviseksi. "Haamu" se tietysti vielä tässä vaiheessa on, mutta kyllä minä ainakin punaista tuossa erotan. Suosittelen testaamaan uudelleen parin päivän päästä :)

En oikein usko viivanpaikkoihin...Haamuja (eli väriä, joskin hailakkaa) ja sitten negoja (ei yhtään väriä, puhtaan valkoinen) olen kyllä nähnyt. Minulla halpistesteissäkin jos yhtään on punertanut, olkoon miten hailakan punainen hyvänsä, niin raskaana olen ollut ja siitä se värikin on lähtenyt seur. päivinä vahvistumaan. Mulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, joten olen tod.näk.testaillut turhan aikaisessa vaiheessa, mutta yhtään jos punasta on erottunut niin plussaa on tarkoittanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä