tuleeko musta uusneitsyt?!?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 14:33 Elsa kirjoitti:
Kiva, kun on muitakin rohkeita ! Viimeisestä puuhastelusta on pian 3 vuotta eikä tunnu missään !!
hui kauhee.. kolme VUOTTA! mä kun en pysty oleen ilman ees kolmee viikkoo :whistle: tai muuten musta tulee äkänen vanha akka...
 
niin,mis välis sitä oikein kerkeis.Lasten kanssa naimisissa ympäri vuorokauden,eikä oikein ole tota iltarauhaakaan,kun nuorimmainen luulee olevansa vahtikoira...Heräilee illalla jatkuvalla syötöllä.Olen alkanu pikkuhiljaa väistelemään peilejäkin,kun kai se Junnu Vainion biisissä on joku vinha perä...."sen näkee naamasta,kun lakkaa saamasta...."
 
Niinuska88
mulla viime kerrasta 5 vk ja musta tuntuu että tuun hulluksi ku ennen sai joka päivä... niin mistä niitä panoja kerkee hommaamaan kun on lapsen kanssa koko ajan? Ja muksu on oikein siveyspoliisi, heti kun pääsee puuhissa vauhtiin niin tämä tulee omasta sängystä viereen huutamaan. :D
 
Vierahin
Eipä ole ihme että yksinhuoltaja-äideistä on tehty yleistys, että ne jakaa #&%?$!*ään vähän kelle sattuu, ja niiltä saa helposti.
Kun jutut on tätä tasoa.

Sääli vaan, että kaikki yh-äidit laitetaan siihen samaan kategoriaan.
 
eräs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 19:15 Vierahin kirjoitti:
Eipä ole ihme että yksinhuoltaja-äideistä on tehty yleistys, että ne jakaa #&%?$!*ään vähän kelle sattuu, ja niiltä saa helposti.
Kun jutut on tätä tasoa.

Sääli vaan, että kaikki yh-äidit laitetaan siihen samaan kategoriaan.



Niin onhan se tosi yh tosi jakorasia, jos huolena on neitsyyden palaaminen. Itsekin olen ollut ilman miestä jo vuodenpäivät, että on se moraali tosi löyhä. Toisaalta jos joltakulta saa helposti, niin mitä kategoriaa nämä tapeiden tyydytykseen käytetyt henkilöt ovat. hehän ovat tosi tiukan moraalin omaavia henkilöitä. Voishan se olla niinkin, että tarpeeseen käytetään ns. helppoa nakkia, eikä käytetä aikaa viikkotolkulla vonkaamiseen.
 

Yhteistyössä