Tuleekos tänä vuonna sitä jouluketjua?

[QUOTE="vieras";27645985]Joo, modet kertoi että ei tule. Olisi ihan mielenkiintoista kuulla syy.[/QUOTE]

Ilmeisesti niihin ketjuihin tulee niin paljon roskaviestejä ja niitä "huijausta, huijausta, et olekaan kylliksi köyhä, kun ostit uudet sukkahousutkin ja mummonikana villasukat eivät menneet palelevalle lapselle vaan perheeseen jossa kodissa lattialämmitys" - juttuja, että niiden siivoaminen sitoo liiaksi modevoimia.

Sääli sinänsä. Olisi ollut kiva muistaa myös tyystin ilman muuta kontaktia eli aidosti täysin tuntematonta.

:(
 
"vieras"
Viime vuonna oli ok systeemi, että lahjoittaja ilmoitti, että saa ottaa yksityisviestillä tai sähköpostitse yhteyttä. Lahjan tarvitsija otti sitten suoraan yhteyttä ilmoittajaan, ja modejen ei todellakaan sitten tarvi seurata ketjua ja poistaa. Itsekin ilmoittauduin ja kaksi perhettä ilmoittautui ja sitten poistin itse viestini ketjusta ettei tullut enempää pyyntöjä. Toivepaketit lähtei näihin perheisiin. Hyvä mieli mulle ja lahjan saajille. Ihmettelen kovin ettei tänä vuonna.
 
"vieras"
Ilmeisesti niihin ketjuihin tulee niin paljon roskaviestejä ja niitä "huijausta, huijausta, et olekaan kylliksi köyhä, kun ostit uudet sukkahousutkin ja mummonikana villasukat eivät menneet palelevalle lapselle vaan perheeseen jossa kodissa lattialämmitys" - juttuja, että niiden siivoaminen sitoo liiaksi modevoimia.

Sääli sinänsä. Olisi ollut kiva muistaa myös tyystin ilman muuta kontaktia eli aidosti täysin tuntematonta.

:(
Ok, en ollutkaan tuota modejen ketjua lukenut. Harmi tosiaan. Varsinkin kun itse en periaatteesta mihinkään kirkon hyväntekeväisyyteen ota osaa niin enää niitä kohteita ei kovin paljon ole jäljellä kun tämäkin lähti pois.
 

Yhteistyössä