Tulevan lapsesi nimi?

  • Viestiketjun aloittaja OnervaOivallinen
  • Ensimmäinen viesti
vaasa
Ihana aihe... :heart:


Meillä on tällä hetkellä lapset Tuomas Leo Pekka, Sampo Kalle Mikael ja Venla Ling Matilda.
Enempää ei ole suunnitteilla, mutta jos vielä perheen lisäystä saamme, niin pojasta haluaisin Aapo Eelis Santerin/Eero -piip- Santerin. Tai tytöstä Iida -piip- Katariinan tai Aino -piip- Karoliinan.
Senkään takia en ole miettinyt tytöille keskelle nimeä, jos vaikka adoptoimme taas, niin haluan, että lapsen "alkuperäinen" nimi seuraa mukana (niinkun Venlallakin on...)

=) =) =) =) =) =) =) =)
 
kaksosten äiti
Meiltä löytyy Ada Sara Elina ja Alisa Taika Maria. Haaveissa olisi kolmas lapsi, jolle olen itsekseni vaan miettinyt nimeä vasta... Pojan nimistä olisi kivoja Lenni, Topi ja Topias. Tytölle taas... Erika on tällä hetkellä suosikki, mutta ei sovi hirveen hyvin yhteen Adan ja Alisan kanssa, pitäis olla vähän samantyylinen. Eli mietitään vielä. :whistle:
 
Tuua-0206
Meidän pojat on Adrian Leo Mikael ja Thomas Eemil Jeremias.
Emme ole enää suunnitelleet perheenlisystä, mutta jos sattuu että saammekin vielä yhden naperon lisää, niin pojasta haluaisin tulevan Luis/Joshua Eeli Sakarias/Aleksis.
Mutta mies ei voi sietää Luis nimeä eli se on pois suljettu... :(
Tykkään tällä hetkellä hirmuisesti Sakarias nimestä ja sopisi mielestäni veljesten kolmansien nimien kanssa... =)

Tytöstä tulisi ehkä Katharina/Katrin Aino Vilhelmiina/Emilia.
Ai kun olisikin ihana saada pikkuinen prinsessa meidän taloon, jonka sitten saisi pukea mekkoon... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
PetruksenÄiti
Meillä on yksi poika, Petrus ja vauvaa odotellaan syntyvän syksyllä. :heart:

Jos mies saa päättää pojan nimen, niin hänestä tulisi Tiitus ja jos minä saan päättää niin Eevert tai Aleksis.
Tytöstä tulisi Louna tai Martta.
 
en tiedä tämän tulevan sukupuolta mut edellisten kohalla tytölle ois tullu emma emilia (äitini täti), mut sain sitten kummitytön nimeltä emma.
toinen vaihtoehto iina, mut kaverini koira on tällä hetkellä iina. joten se taas siitä.

Pojalle ois tullu taavi, mut mieheni sai mieleen vaan taavi ankan....

hankalaa hankalaa. aina kun keksii hyvän nimen niin se on jo "käytössä"
 
mun mielessä on kahden tyyppisiä nimiä, vanhoja suomalais- ja lappalaisnimiä ja sitte modernempia ja trendikkäämpiä.
pojalle: Niila, Auku, Veli, Sampo, Pelle(en pysty ees itselle selittään...), Samu, Jonne, ...
tytölle: Elma, Alma, Siiri, Aili, Laila, Leila, Ella, Aino, Louna, ...

Toista tai kolmatta nimeä ei varmaankaan tule, koska sukunimi on tuskasen pitkä ja monimutkainen.

Rakastan nimiä, joissa on paljon vokaaleita, pehmeitä äänteitä, ällää ja ämmää ja ännää ja lisäksi joku "ajatus " tai sisältö. Monet afrikkalaiset nimet on tosi ihania, mutta tietty liika eksoottisia mun makuun täällä Suomessa. Eri asia, jos asuttain vakituisesti siellä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 14:30 OnervaOivallinen kirjoitti:
Mikä on tulevan lapsesi nimi? Ja jos sinulla on muita lapsia niin mitkä heidän nimensä ovat?

Haluaisin antaa tulevalle lapselleni nimen Otava tai Louna.
Minulla on kaksi lasta: Aava Sofia ja Onni Valtteri.
Ei vielä olla päätetty kokonaisuudessamme pojan nimeä (hän on vasta kolmiviikkoinen), mutta hänestä EHKÄ tulee Onni Ilo Jeremias. :) Onni on niin kaunis nimi. :heart: Ja suuri Onni hän onkin meille vanhemmille ainakin. ;)
 
Meillä esikoinen on Julia Marianne ja toinen on nyt tulossa.

Jos se on tyttö etunimi on Jasmin. Toisesta nimestä ei tietoa mutta kolmas olisi mummoltani perua oleva Auria. Tykkään myös nimestä Serafia, mutta se ei millään sovi tonne väliin :(

Mulla on poikaolo ja pojalle nimiehdokkaita olisivat Jasper, Jesper tai Noa. Toinen nimi voisi olla Daniel. Miehen kanssa vähän kinaa näistä kun hän tahtoo että nimikirjaimet ovat samat kuin hänellä eli J.M.

Mun ehdoton suosikki on Noa Daniel =)
 
veranna
hmm... on iin paljon kauniita nimiä.
Jos tulisi poika niin ehkä Jasmo, Teo, Leo, Eikka, Eeti, Miku... Toiseksi nimeksi Elias, Juhana, Oskari, Mikael...

Tytölle ehkä mieluiten Mona, Heta tai Aada/Ada. Muita kivoja nimiä ovat Lotta, Vilma, Iiris/Iris/Iiri.. Toiseksi nimeksi Olivia.

Mutta jos raskaaksi tulen, niin kai nimistä pitää kysyä mahdolliselta isältäkin... :whistle:
 
harmaa my selene
ei oo tulossa lisää mut JOS niin pojaks ehdottomasti Neo Jeremias ja tytöks ..hmm.. en tiiä.kaikki jo käytetty. =)

Löytyy jo:

Emma Elisabeth 04/02
Alva Elvira 07/03
Mai Selene 06/06

my selene ja tyttölauma :heart:
 
Neptunus ja kuu-ukko
Meidän poika on Santeri Ville Oskari.

Jos perheenlisäystä vilä tulee, niin näitä nimiä olen miettinyt:
Tytölle etunimeksi: Ella, Liina, Alma, Aliisa, Aino, Lotta, Karoliina, Katariina, Venla...
Toiseksi nimeki Aurora, Karoliina, Katariina tai Olivia

Pojalle: Akseli, Sampo, Samuel, Mikael, Topias, Elias, Aapo tai Tuomas.
Toiseksi nimeksi: Viljami, Mikael tai Julius.

=)
 
tuore mamma
esikoiseni nimeksi tuli Fahad Jaleel. .. Jaleel nimi on ollu mun mielssä jo monta vuotta ja odotin vaan millon saisin laittaa nimen käyttöön :) mieheni taas halusi Fahad nimen. :p
 
Meilla on Noel Anthony ja Emil Jonathan. Nimivarastossa poikavauvalle olisi Noah ja Elijah, toiseksi nimeksi Ferdinand tai Christopher. Tytolle talla hetkella laitettaisiin Sofi/Sophy, Viola tai Wendy, toiseksi nimeksi Adalmina, Juliana tai Miranda.<br><br>
 

Yhteistyössä