Tulevat Täydelliset Naiset !!

mmoi pitkästä aikaa taasen.

Joulun herkutellessa paino on noussut takaisin tuohon 94kg. Voihan PASK*. :p minä possu kun en malttanu olla syömättä.
Nyt on koulua käyti torstai ja perjantai, autolla piti karauttaa koska oli niin hemmetin kylymä -30 pakkasta aamusin ettei oikein nappaa kävellä yhteensuuntaan semmosta 3km. :whistle: ehkä jos omistasin kunnon toppapuvun ja kengät + asusteet. :snotty: nekään ei tieteskää olis muutako hankkia vain! Meinasin että ostan opiskelijahintaan 40? montakytä uimalippua tuohon läheiseen uimahalliin.Jos alkais vaikka vesijuoksussa käymään.. Muttako sais sinne ees kaverin! :$ nyt viikonlopun aikanakaan ei oo tullu liikuttua muualleko postilaatikolle,roskakatokseen ja autolle. ihan hävettää! miten minä saan itseäni niskasta kiinni? äsken vetasin tucceja puolipakettia.. hyihyi.tsemppiä muijat!
 
Huomenia =)

Mä täällä nyt vähän myöhässä ilmottelen mun lukuja, eli Daaria, muru, mulle saa päivittää 78.1. En kyllä muista mikä siellä nyt on, että onko noussu vai laskenu, mutta nyt on kyllä ihan mukavasti alaspäin menossa. Mulla oli koko viikon kaikkea pientä vaivaa, ja sit piti yrittää juoda ja kaikkea, niin painohan vaan nousi aluksi. Oli koko elimistö ihan sekaisin.. Yks aamu vaaka jo käväisi 80.00, mutta tipahti onneksi sitten samantien 79.9ään :LOL:

Hyvä fiilis täällä päällä, joten tästä on hyvä jatkaa. Nyt täytyy kyllä vähän henkisesti varautua häviämään veto mun miehen kanssa, nimittäin 8.2 pitäis olla alle 70kg.. Ja se 9 kiloa ei ihan taida tässä neljässä viikossa mennä, vaikka kuinka rutistais :kieh: Mutta ehkä siitäkin sitten selviää, ja yritän kyllä loppuun asti!

Mites muiden viikonloppu on menny?
Niin ja kun Daaria puheli tutustumisesta, niin voisinhan mä jotain kertoa.. Elikkäs mulla on kaksi lasta, tyttö ja poika, tyttö on 3 ja½, poika pian 2 ja½. Kotona oon vielä lasten kanssa ja aion olla mahdollisimman pitkään. Pää vähän meinaa välillä seota kotona oloon, mutta teen kotona myös töitä, joten se vähän helpottaa. Niin ja mä oon 26v. Minkäs ikäsiä te muut muutes ootte?

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja hyvää viikonalkua!
 
Mulla on puntaripäivä ollut jo pitkään sunnuntai ja eilen lukemat oli 75,0. Mielenkiintosta oli, että tänä aamuna puntari näytti 73,9. Eilen en tehnyt mitään normaalista poikkeavaa eikä puntarikaan ei ole rikki, koska testasin useampaan otteeseen, kun en silmiäni uskonut. Pyysin vielä ukkoakin piipahtamaan puntarissa ja näytti hänelle ihan oikeita lukemia. Mitähän mystistä siis tapahtui? Sais tehdä useammin samaa.... Kuulun siis siihen hulluun joukkoon, jonka päivä ei lähde kunnolla käyntiin ilman puntaristoppia.
 
Unohdin tunnustaa... :ashamed: Mulla meni vähän överiksi tuo viikonloppu... :ashamed: Herkuttelin koko viikonlopun perjantaista sunnuntaihin! :eek: :headwall: :ashamed: Vieraita kävi joka päivä, niin jotenkin vaan se kahvin kanssa maistui pulla niin hyvälle... :headwall: Ja lauantaina oli vielä lisäksi se karkkipäivä... |O No se pussi oli kyllä pieni mulle eli jotain pikkuisen päälle 100g. Jos jotain hyvää yrittää etsiä... :kieh: Normaalisti mun karkkisäkit on 300g ja päällekin. :ashamed: Mutta nyt taas tiukalla linjalla yritetään olla. Vaakalla en ole uskaltanu käydä, ehkä sitten perjantaina seuraavan kerran. :kieh:
 
EI TULE KESÄÄ!!!!! |O |O |O |O EI EI EI.. |O

Viikonloppu meni aivan pipariksi tai jos tarkkoja ollaan niin torstai iltana se jo lipesi kinkkupiirakalla..
sitten se lähti perjantaina 100g karkkipussilla
ja lauantaina se oli kakkua ja karkkia ja kakkua ja karkia ja paljon muuta :ashamed:
Tarkoitushan oli ainostaan syödä 100g karkkipussi lauantaina ja olla muuten erittäin tiukoilla nitriletin valmisteilla... mä en vaan osaa tuntuu ihan toivottomalta :'(
pakko se silti on.. yrittää taas..

niin ja onnea teille .. hienoja pudotuksia useilla :flower:
 
sasumoto: Joskus se vaan tippuu, ole onnellinen! Ja piä huoli ettei nouse takasi :D

Ninni ja sannulii:
Kuulkaapas nyt! Ei me noin sovittu!! :) Mutta saatte anteeksi jos palaatte ruotuun heti just nyt! Ja älkää enää harmitelko mennyttä!
Määki söin karkkia lauantaina mutta vain lauantaina ja muuten koko päivän tosi pienellä kalorimäärällä. Nyt aijon koko viikon olla pienellä kalorimäärällä niin sitten voi hyvällä omalla tunnolla syödä jotain hyvää lauantaina. Mutta vain lauantaina! Laskettehan tekin kaloreita? Ei se muuten onnistu. Tehkää tekin niin että viikolla pidätte kunnon kurin ja jos jotain kinkkupiirasta syö niin mitä sitten, kunhan kalorit pysyy kurissa. Sillä viikon kalorimäärällä on merkitystä, ei yksittäisten päivien. Mutta jo yhdellä päivällä voitte pilata koko homman. Mutta jottei tulis tuommosia epäonnistumisen tunteita niin älkää kaikkia iteltä kieltäkö, kieltäytykää vaan ylittämästä viikon kalorimäärää. :flower:
Ja siis tämä oli silkalla rakkaudella ja ystävyydellä ja tsemppauksella sanottu :hug:

Mulla edelleen vähän flunssaa mut salille menen silti, pää hajoaa muuten...

Yöt ollut vähän parempia, käytettiin vauvaa vyöhyketerapiassa perjantaina ja sen jälkeen nukkunut paremmin. Voi olla sattumaakin, aivan sama, olen onnellinen ku yks yli kolmen tunnin pätkä mahtuu yöhön =)

Millimetri:
Miten ihmeessä sää oot jaksanut kahden niin pienen kans. Sii niin pienellä ikäerolla? Meidän sankareilla on 1v8kk ikäeroa ja tuntuu että ihan liian pieneksi tuo ero jätettiin.. Tai no joo, en kuitenkaan haluais sitä enempää mutta välilä on jaksaminen koetuksella.. Niinhän se on ettei kaikkea voi saada :D

ainiin ja mää oon jo 30v.! Mihin nuo kaikki vuodet oikein menee???
 
Tuli muuten mieleen, että oonko kertoillu itestäni mitään..? :snotty:

Noh, kerronpa nyt vaikka oisinkin jo aiemmin kertonut. Menkää ohi, jos ette jaksa uudestaan lukea. :LOL:
Eli olen 26 vuotias naimisissa oleva kotiäiti. Meillä on kolme poikaa 5v, 3½v ja 1v. Elämää on!! :D Ja lisää lapsia haluaisin, mutta jää nähtäväksi tuleeko niitä syystä tai toisesta. ;) Miehen kanssa yhdessä aloitettiin laihdutus, jonkin moinen kilpailu meillä taitaa olla. :LOL:

Daaria: Kiitos tsempityksestä. :D

Mutta nyt muihin hommiin... :wave:
 
Voi itku kun kyllästyttää..
Siitä huono puoli tuo jokapäiväinen vaa'alla hyppääminen on, että sit jos ei tuu tuloksia, niin sen heti tietää.. Eilisestä tullu pari sataa grammaa lisää vaikka olin ihan kiltisti eilen. Eihän tuo nyt mee kesää tee, mutta muutenkin nyt jotenkin taas kyllästyttää.. Tekis mieli lyödä hanskat taas tiskiin. Tuntuu ihan utopistiselta koko tavoitekkin. Voihan ne olla taas ne menkatkin alkamassa, mutta silti. Tekis mieli unohtaa koko juttu. Nostan miehelle automaatista ne vetorahat ja jatkan paksua elämää. Ääh. :'(
 
Vielä täällä. En mä sittenkään lyö hanskoja tiskiin. Kiitos Daaria tsemppauksesta. Mulla alkoi vaan päivällä ahdistamaan ja kyllästyttämään koko homma. Katoin tota taulukkoa ja mietin, 5 kiloa! Eikö me alotettu tää ketju (siis se ihan alkuperäinen) joskus keväällä? Oliko se toukokuu? Ja 5 vaivaista kiloa!

Mutta oon mä nyt tämän projektin kanssa takunnu niin kauan, että ajatella, että se jäis siihen viiteen vaivaiseen kiloon. Kyllä mulla täytyy sen verran olla sisua, että pudotan vielä ainakain toiset vaivaiset!

Mutta nyt alotan puhtaalta pöydältä ja otan uuden ja terveellisemmän tyylin. Mulla menee tää karppaus aina liiallisuuksiin ja kituuttamiseen joka sitten kostautuu tuollaisilla mun joulunajan kohtauksilla. Mä alan kirjata taas kiloklubiin ja lisään hedelmiä ja kasviksia. Ootteko muuten huomannu, että ne on taas halventunu, jee!!

Ajattelin, että syön aamusin ruisleivän, juustolla ja kinkulla, sekä rasvalla tietty, kasviksia päälle. Sitten lounasta lasten kanssa kohtuuannoksia, välipalalla hedelmä tai rahka tms. sitten iltaruokaa (aina ei oo silloin nälkä, joten sen voi skipata jos siltä tuntuu) ja sitten pieni leipä tms. iltapalaksi. Miltä kuulostaa? Eikö oo ihan terveellisen kuuloinen?

Niin, ja vedon aion miehelle maksaa. Siitä tuli nyt niin kova stressi, että meinas mennä ihan maku. Maksan sen pois ja yritän tällaisella terveellisemmällä linjalla. Vaikka vähän hitaammin sitten.

Katotaas kuinka akan ny käy..
 
Millimetri: :hug: Ihanaa ku et anna periksi! Mitä tuohon karppaukseen tulee niin musta siinä pitää löytää just itelle se sopiva "kaava". Hyviä hiilareitakin on, ei niitä tarvi vältellä. Tuo kiloklubi on siinä just hyvä että sekään ei ns. hyväksy valkosia jauhoja ku sitten ne kuidut huutaa punaista mut sallii ruisleivän ja muut täysjyvä tuotteet. Ja eihän ne epäterveellisiä ole, joillekin ne ei vaan sovi. Mää oon nyt sitä ruokapäiväkirjaa täyttänyt ja kyllä se mulla toimii. Ei oo ollenkaan nälkä. Mut herkkuja en syö ku lauantaina (tosin tämän illan greyn anatomia houkuttelee herkuttelemaan mut yritän pysyä lujana) .
Karppauksessakin on ideana se että se on elämäntapa, ei laihdutuskuuri. Ja jos siinä ei pysy niin ei siinä oo mitään mieltä. Tärkeää on löytää just itelle se sopiva.
Mää pyrin pitämään nyt viikolla kalorit alle 1300 niin sitten lauantaina voi vähän enemmän syödä, silloinki alle 2000. näin ei pääse se viikottainen kalorimäärä liian suureksi vaikka yhden päivän vetää "läskiksi". Hitaastihan se noin lähtee mutta varmasti. ja josko se ei näin motivaatio loppuis..

Mää syön kans ihan samaa ruokaa ku muu perhe mut en tee mitään valkoista pastaa tai riisiä koskaan. Perunoitakin harvoin ja niitä voi sit syödä vaikka vaan yhden. Ja sit salaattia runsaasti ja sitä meillä onneksi myös esikoinen syö. Tääki on musta tärkeää että ei tarvi montaa ruokaa laittaa vaan kaikille sopivaa niin ei mee liian vaivalloiseksi.

Mutta kaikille meille tsemppiä, ei hötkyillä eikä masennuta jos välillä vähän ratkeaa



:saint:
 
Moi taas pitkästä aikaa! Tarkoitus oli aloittaa tämä vuosi kuukausi ilman hyväskää, mutta mutta... Salibandyssä meni polvi ja nyt sitten lemppaan, onneksi nyt jo vähän parempi. Ja mulle tuo liikunta on kaikki kaikessa. Joten 2 viikkoa meni ihan persilleen :ashamed: Syötiin hyvää joka pvä, no onneksi ei paljoa kerralla, mutta kumminkin. Nyt sitten taas kerran aloitin maanantaina alusta :ashamed:

Paino on nyt (maanantaina) sitten73,5kg, joten puoli kiloa alas päin, ihmeellistä.
Muilla oli hienoa pudotuksia varsinkin NinniNuppunen, mama-84 ja Sasumoto!

Olen nyt muutaman päivän ilman nettiä, kun mieheni lähtee kuukaudeksi ulkomaille. Olen siis yksin 3 lapsen kanssa, mutta nyt on ehkä helpompi tsempata, kun kukaan ei syö mun kanssa hyvää B) Olen 32-vuotias 7-, 5- ja 3-vuotiaiden lapsien äiti.

Millimetri, et kyllä luovuta, kun en minäkään, eikä kukaan muukaan! Kesällä näytetään pirun hyville!! :p
 
Tää on tänään nyt laskeskellu oikein urakalla noita kaloreita, paljonko saan päivässä syödä jos lauantaina syön enemmän ja paljonko saan lauantaina syödä ja kuin paljon pitää tulla vajetta yhteensä ja jajajajaja...
Nyt pitäs sitten 10 päivässä aina kilo lähtä eli ei mitään liian tiukkaa.
Mutta kyllä tuo on vaan hurjaa kattoo että jos haluat syödä lauantaina 300g karkkia niin et voi viikolla syödä yhtään mitään ylimääräistä ja ruokaakin hyvin niukasti ja hyvin salaatti painotteisesti. Silkkaa matematiikkaa.. Mutta sekin on vain valinta, jos pitää tunkee 300g karkkia kurkusta alas niin siitä on maksettava :LOL:
täytyy toivoa että vähempi riittäs :whistle:
 
Jaha tänään kävin sitten viikko puntarissa ja vaaka näytti tasan 85.0kg
eli viikon pudotus on ollut huimat -400g :kieh:
Noh kai se on pää asia että putuoaa paino joka tapauksessa. Pääsehän sitä tätäkin vauhtia tavoitepainoonsa ;)
Viime viikolla tein sen virheen, että söin todella vähän ensin 3-4 päivää ja sitten oli ihan hirveä himo ja nälkä viikonloppuna ja tuli syötyä kauheesti, mutta nyt olen yrittänyt tasapainotella, syödä sopivasti joka päivä.
Pitäisi varmaan tulle kanssanne sinne kiloklubiin, mutta en millään jaksais taas laskea joka suu palaa.

Itsestäni sen verran, että olen 23 vuotias kotiäiti. Lapset ovat 3,5 vuotias ja 8kk.
Kotiäitinä aijon olla viellä aika kauan ...
 
Tämän aamun tulos: 71,2kg eli viime viikosta pudonnut -1.1kg. :D Ja olin ihan varma, että tulee paljon takapakkia sen viikonlopun mässäilyn takia, mutta kävikin päinvastoin. :LOL: BMI on nyt 24,6. Alkaa mennä lähemmäs niitä ihania lukuja. :p
 
Daaria, mä kans himoitsen tommosta 300g karkkipussia, mutta paljon saa viikolla pihistellä ja ku pitäis viä laihtua, ei pitää painoaan samassa.

Sannulii, paino putosi, se on aina eteenpäin. Ja tuo on ihan hyvä pudotus, mutta kyllä itsekin aina toivoo kilon pudotuksia, vaikka ei niitä juurikaan tule.

NinniNuppunen, vau mikä pudotus! Ja sulla jo BMI tosi hyvä!

Täällä viikko mennyt tosi hyvin ja paino jo lskenut, mutta nyt pitää viikonloppu olla kiltisti ;) Meillä vielä synttärit tänään ja huomenna, pitää ottaa nollalinja ja lauantaina sitten vähän jotakin.

Hauskaa ja kevyttä viikonloppua kaikille!
 
Jesh, -1kg. Ihan jees =) Pointti on että nyt joka viikko on miinusta, oli sitten kuin paljon/vähän tahansa..

Mulla ei nyt mee viikonloppukaan höpöksi ku päätin että en osta karkkia vaan jäätelöö. Siinä on paljon vähemmän kaloreita ja saan syödä sitä enemmän, jei!!

sannulii: Mää ajattelin että en ota ressiä kuin monta grammaa tippuu viikossa, pääasia että tippuu. -400g on parempi ku mikä tahansa plussa, ajattele niin =)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
 
eilen olin haastattelussa laihdutusryhmään nimeltä: xtravaganza. Kaikki kuulosti niin hemmetin hyvältä ja olin tosi tyytyväinen siihen pakettiin. ainoa mikä mua hämäs, oli se hinta! yli 300?/kk siihen että syöt niitä pussiruokia ja maksat salin yms käytöistä. Jos olisin töissä,kävisin todellakin! mutta mulla ei oo todellakaan varaa opiskelijana makselle yli 300? siittä että pistän elämäni remonttiin, kun se onnistuu ihan varmasti omatoimisestikin.
harmittaa ihan suunnattomasti! :ashamed:
Sain kaverin innostumaan lähtemään tuohon tientoisellepuolen urheiluhallille kuntopiiri jumppaan tai aerobikkkiin <-- en ossaa kirjottaa oikein, mutta kummiskin.
30?/kk, ei ole minusta kyllä tosiaankaan olleskaan paha siittä että voipi piettää roppansa jonki näkösessä kondiksessa.
Tämä kaikki sai alkunsa kun viime viikolla selvitettiin omat todelliset koot koulussa. Mitattiin jokasen ruumiinosan paksuus leveys yms, ja minun kokotaulukko näytti c50. c tulee tuosta minkä pitunen on. Jösses mua alko ahistamaan! joskus olin kokoa 34-36, ja nyt pitää jotain 46 kokoja (kaupan) käyttää. KOhta se on tuo 50 jollen tee jotain ja vauhdilla. Mua harmittaa ku oon tämmönen mätisäkki joka makaa sohvalla ja syö napansa täyteen. odottelee hetken että paine tasottuu masussa ja taas liikkuu vain välille sohva-jääkaappi. |O
 
JES!!! Tänään vaaka näyttää 61,5kg... pieni pudotus taas sentään! :D

Viikonloppuna kyl vähä meni pipariks, ku tuli oltuu yöelämässä ja imettyy alkoholia kuta kuinkin kaksin käsin... hyiiii yök..!!!!
 
Eilinen puntaripäivä hieman jännitti. Edellisellä viikolla tipahti niin hurjasti, että pelkäsin takapakkia tulleen. Onneks kuitenkin pysyttiin miinuspuolella eli paino nyt 73,7. Pudotusta kylläkin vain 200g, mutta tasapainottaa viime viikon äkkijyrkkää alamäkeä. Pääasiahan on, että pysyttiin oikeassa suunnassa. Tällä viikolla on taas vaihteeks töissä hektinen viikko, joten saa kattoo, miten akan käy. Tiedän syöpötteleväni, kun stressaa, mutta pelkkä tiedostaminen ei riitä asian muuttamiseen...
 
Täällä paino 72,9kg, joten pudotusta 600g. Todella tyytyväinen olen, koska ruokaa söin normaalisti ja karkkeja+sipsiä lauantaina sekä jäätelöä sunnuntaina. No liikuin kyllä paljon varsinkin loppuviikkoa kohti.

Mama-84 ja Sasumoto jokainen pienikin pudotus on kohti tavoitetta!
 

Yhteistyössä