TUli ja jätti lapsensa.. ohhos!!

Oli sellane jättekiva tapahtuma järjestetty lapsille tänään..

Siinä sitten kun lapset oli tehneet omat askartelut niin menivät sitten leikkimään.. ja hetken päästä leikeissä mukana ollut tytteli ei löytänyt enään hänen ja siskon äiskää..

Nuorempi tulee hämmästyneenä ja sanomaan että ei löydä äitiään..
Johon tämä "vanhempi" eli noin 5vuotias sanoo pienmmälle et äiti lähti kauppaan.

Siis Wooot??? Oikeesti ihmiset tuo lapsia lasten tapahtumaan ja sit häippäsevät meneen.. !!!

Itse olin menossa jo sillon lastenikanssa kotio ni kyllä kävin siinä sitte sanomassa siellä olevalle järjestäjälle että tuolla on sitten kaks lasta leikkiis ja heidän äiti ei ilmeisesti ole paikalla..Että "isompi" sanoi et äiti olis menny kauppaan!!

No tää hoitsu sitte meni ja katto vähäaikaa ja kun olin pukemassa ni tää vaa meni pois ja tokas et joo-oo niitte äiti on sit varmaa menny kauppaan.. Sit tuliki jo joku toinen vanhempi ihminen kattelee tyttöjen touhua..

Että huh huh!! mulla ei olis tullu mieleenkää jättää omat mussukat sinne vaikkakin kauppa ois ollu siinä n.8min per suunta+kaupassa kulutettu aika..

ETTÄ HUH HUH!!
 
"vieras"
No hei kelaa. Oltiin kans kerra ni yks muija vaan tuli ja oli et kauppaan jos menis. Ni sit katottiin vaa kaverin kaa et WTF!11!! No hoitaja vaa sit tuli ja me sit mentiin. Et ei kyl tulis itelle mieleenkään!
 
Jotkut ne vaan luottaa siihen, että kyllä muut ihmiset vahtii ja hoitaa heidänkin lapsensa.

Ja kun joskus käykin niin, että muut ihmiset eivät vahdi & hoida, niin sitten ollaan kiukkuisia, kun toiset ei sen vertaa viitsi katsoa. Jee jee.
 
Jonna_Äiti harmaana
Ne on niitä avuttomia vanhempia jotka jättää esim Hoplopiin lapset ilman aikuista. Lapsia on kyllä pitänyt saada mutta ei voida hoitaa niitä. Rahalla sen kans ei ole mitään tekemistä, nää mestat ei ole ilmaisia.
 
"tiitii"
Musta tossa tekstissä ei ollu mitään ärsyttävää. :D Paitsi tuo mamma joka jätti lapsensa. Niin törkeetä toimintaa. Varmaan sama mamma jättää lapsensa sinne HopLoppiinkin vahtimatta. Pistää miettimään, että miten vastuuttomia vanhempia voi olla.
 
Toivon oikeesti että ei ketään ajattele tuollalailla.. :/
Ajattelee taatusti.

Laittavat 3-4 v lapsen kerrostalon pihaan kun siellä on naapurin rouvia lapsineen, eivätkä kysy että katsovatko nämä lapsen perään. Naapurit sitten antaa keinussa vauhtia kun lapsi sitä pyytää koko ajan, kieltävät heittämästä hiekkaa, vahtivat ettei lapsi mene ajotielle...yms. Ja jos lapsi häipyy johonkin, niin pian on äiti kiukkuisena kysymässä että minne se Jalmari nyt meni. Jaa-a, en tiiä minne mahtoi mennä kun ei ole mun lapsi tai mun vastuulla oleva...

Mulle todettiin jokin aika sitten Citymarketin leikkipaikassa tuikituntemattoman naisen toimesta että "hei, sä varmaan katsot hänen peräänsä jos mä juoksen pikaisesti kauppaan?". Hän oli n. 3 v lapsi. Sanoin että en itse asiassa katso :ashamed: :D vaan ollaan tässä se aika kun ollaan ja sitten lähdetään.
 

Yhteistyössä