Tuli kyllä niin laiskapaska olo kun luin tätä blogia

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
perse penkissä
Huh ku alkoi hengästyttää! Tollasen ihmisen seurassa olis kyllä ahdistava olla. Hirveä pakkomielle väkertää jos jonkinlaista härpäkettä. Istuis hetken!

Mä en kyl muutenkaan ymmärrä näitä blogeja. Onko tavallisten ihmisten normaali elämä niin ihmeellistä, että siitä pitää kertoa kaikille oikein kuvien kanssa.
 
"jiihaa"
No tuota, musta noi ei näyttänt kovin vaativalta. siis jotain kauraa pussiin vaan. ikkunakehuksiä. vähän sen tyylistä, että kiva ja nopea itse tehdä mutta kuka noita toisten tekemiä ikkunapokia haluaa tai tarvistee? turhaa rihkamaa. Tekisin avan sellasta käsityötä, jonka itselleni haluaisin. Ja kaikkia tauluja pusseja on ihmisillä jo tarpeeksi. kortteja on maailma täynnä. jätän niidenkin teon lapsille.

Tietty tulen käsityösuvusta. Mummo kutonut kymmeniä päiväpeittoja ja ehkä tuhansia villasukkia. Ehkä mua on vaikea miellyttää.
 
"Vanha"
.. että laiska se on joka töitään lukee :). Ei vainkaan, kiitokset bloggarille että jaat nuo niksit, vinkit ja tekemisen intosi kanssamme. Hengästyttävää kyllä oli lukea! ja väkisinkin tuli ajateltua että voiko joku elää noin sata lasissa koko ajan? Vai onko kyseessä joku työelämän muutos/ laihtumisprosessin intovaihe tms. jolloin energiaa sinkoilee. Jos taas elämä on tuota koko ajan, niin pakosti miettii, että muistaako lastensa lapsuusaikaa jälkikäteen noiden tekemisten ja saavutusten kautta, vai muistaako hetkiä jolloin oli vaan lastensa kanssa? ja kumpaa lapset muistaa? tätä en sano millään pahalla enkä bloggaria mollatakseni, itselläni on ollut hyvin samanlaiseen vauhtiin taipumusta. JÄlkikäteeen ajatellen nekin valvotut tekemisyöt olisi voinut levätä. Eihän vaan blogeista tule itselle omatekemä rima, jota ei saa alittaa?
TÄmä bloggari vaikuttaa kyllä aidosti tekemisestä innostuneelta, mikä on hienoa. Lukijan ei pidä kuitenkaan ahdistua. On monta tapaa olla ja elää, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia. Toiselle on arvoa tekemisellä (ja siitä saadulla kiitoksella ehkä?), toiselle arvoa on rauhassa.
 
"jiihaa"
[QUOTE="Vanha";25269842].. että laiska se on joka töitään lukee :). Ei vainkaan, kiitokset bloggarille että jaat nuo niksit, vinkit ja tekemisen intosi kanssamme. Hengästyttävää kyllä oli lukea! ja väkisinkin tuli ajateltua että voiko joku elää noin sata lasissa koko ajan? Vai onko kyseessä joku työelämän muutos/ laihtumisprosessin intovaihe tms. jolloin energiaa sinkoilee. Jos taas elämä on tuota koko ajan, niin pakosti miettii, että muistaako lastensa lapsuusaikaa jälkikäteen noiden tekemisten ja saavutusten kautta, vai muistaako hetkiä jolloin oli vaan lastensa kanssa? ja kumpaa lapset muistaa? tätä en sano millään pahalla enkä bloggaria mollatakseni, itselläni on ollut hyvin samanlaiseen vauhtiin taipumusta. JÄlkikäteeen ajatellen nekin valvotut tekemisyöt olisi voinut levätä. Eihän vaan blogeista tule itselle omatekemä rima, jota ei saa alittaa?
TÄmä bloggari vaikuttaa kyllä aidosti tekemisestä innostuneelta, mikä on hienoa. Lukijan ei pidä kuitenkaan ahdistua. On monta tapaa olla ja elää, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia. Toiselle on arvoa tekemisellä (ja siitä saadulla kiitoksella ehkä?), toiselle arvoa on rauhassa.[/QUOTE]

kyllähän lapset menevät mukana tuollaisessa konkreettisessa tekemisessä. siinä voi olla läsnä.

Paljon vaativampaa on vaikka opiskella kun on lapsia.
 
Beep
Siis apua, eihän kaikkien tarvitse olla käsityöihmisiä tai ylipäänsä touhukkaita ihmisiä? Toiset ajattelee eikä tee mitään, toiset touhuaa niin etteivät ehdi ajatella ja suurin osa siltä väliltä.

Miksi te ahdistutte blogeista? Sitä mä en tajua. Kertokaa ny! :D
 
df
Kiva blogi, ei siinä mitään. Ihmetyttää nyt vaan tuossa eteisen (?) seinällä oleva juttu, kun siinä lukee "oma maa mustikka, muu maa mansikka". Eikö tuo sanonta mene oikeesti "oma maa mansikka, muu maa mustikka",?
 
"vieras"
En koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisiä, jotka ostavat leipomuksia myyjäisistä??! :O :x
Et yhtään tiedä, kuka perseenkaivaja niitä on kotikeittiössään väsännyt :x.

Hyi helvetti :x.
 
Turkilmas
Melkoinen piikki mulla eilisissä kävijöissä blogissani :D. Jep, mun blogi tosiaan linkitetty ekaa kertaa ikinä jonkun toisen toimesta :). Tai ainakin niin että minä tiedän .

Voi ap, tuollaisen laiskapaska- olon tuottaminen ei todellakaan ole tarkoitukseni. Ja ota huomioon että mä olen työttömänä tällä hetkellä. Sen takia aikaa on puuhastella yhtä ja toista.

Mitä tuohon eteisen tauluun tulee, niin se on olevinaan hassu letkautus kun asutaan mustikkametsässä, kuten blogini otsikkokin kertoo :).
 
Turkilmas
Niin ja noista leivonnaisista: myyjäiset oli täällä meidän pienessä kyläyhteisössä ja pääsääntöisesti kaikki asiakkaat tiesivät mun olevan leipuri koulutukseltani ja olen jonkin verran leiponut yhtä ja toista aiemminkin myyntiin. Siksi kait uskalsivat ostaa. Ja kuten totesin: tuoreen pullan tuoksu vie ilmeisesti järjen mennessään ;)
 
"a p"
Melkoinen piikki mulla eilisissä kävijöissä blogissani :D. Jep, mun blogi tosiaan linkitetty ekaa kertaa ikinä jonkun toisen toimesta :). Tai ainakin niin että minä tiedän .

Voi ap, tuollaisen laiskapaska- olon tuottaminen ei todellakaan ole tarkoitukseni. Ja ota huomioon että mä olen työttömänä tällä hetkellä. Sen takia aikaa on puuhastella yhtä ja toista.

Mitä tuohon eteisen tauluun tulee, niin se on olevinaan hassu letkautus kun asutaan mustikkametsässä, kuten blogini otsikkokin kertoo :).
No sepä se kun olen itsekin aika paljon kotona (osa-aikatyö) enkä todellakaan saa tuollaisia aikaan. En tiedä miksi tämä blogi alkoi "ahdistamaan", yleensä tosiaan inspiroidun, nyt teki mieli vajota vaan maan alle häpeämään omaa laiskuutta...
 
BlingBling
[QUOTE="vieras";25270044]En koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisiä, jotka ostavat leipomuksia myyjäisistä??! :O :x
Et yhtään tiedä, kuka perseenkaivaja niitä on kotikeittiössään väsännyt :x.

Hyi helvetti :x.[/QUOTE]

Kyllähän ne bakteerit uunissa kuolee.. :D No joo..en ostais minäkään..
 

Yhteistyössä