Tuli mieleen noista UFFin keräyksistä - meneeköhän ne oikeesti sinne..

"aloittaja"
[QUOTE="äityli";28020051]Älä laita sinne. Ne myydään ja niillä tehdään bisnestä. Täälläkin on ollut juttua siitä.[/QUOTE]
Tätä vähän arvelinkin :( Mihin vois vaikka lahjottaa vaatteita ja tavaroita?
 
mä en laita UFFille mitään, just sen takia kun ne menee myyntiin, enkä usko et myynti tuotoilla edes tehdä sitä hyväntekeväisyyttä vaan nekin varat menee omistajien piikkiin.
monissa paikoissa esim seurakunta tai sosiaalitoimisto kerää lahjoituksina vaatteita jne jotka sit jaetaan tarvitsijoille, ite pistän kaikki eteenpäin kaveripiirissä =)
 
"momma"
[QUOTE="aloittaja";28020094]Mihin ne sitten vois laittaa? SPRkin vetää välistä (tietoa on).[/QUOTE]

Spr:llä ne ei mene kuitenkaan ne rahat jokun/joidenkin yksittäisten ihmisten pankkitileille vaan organisaation ylläpitoon :)
 
"tampere"
No ainaskin siellä on hirveet hinnat,kaupasta esim saa halvemmalla uudet kengät/saappaat mitä uffissa joudut käytetyistä maksamaan...mä oon aina pöllinyt uffista,eikä ole paha omatunto,ainoo mikä vituttaa että menin joku aika sitten stadissa jäämän kiinni,hälyt soi,koska sen vaatteen sisälle oli laitettu sellanen tarrahäly,mikä oli ommeltu pesulapsun sisään..äääh..
 
"vieras"
[QUOTE="tampere";28052170]No ainaskin siellä on hirveet hinnat,kaupasta esim saa halvemmalla uudet kengät/saappaat mitä uffissa joudut käytetyistä maksamaan...mä oon aina pöllinyt uffista,eikä ole paha omatunto,ainoo mikä vituttaa että menin joku aika sitten stadissa jäämän kiinni,hälyt soi,koska sen vaatteen sisälle oli laitettu sellanen tarrahäly,mikä oli ommeltu pesulapsun sisään..äääh..[/QUOTE]
Minkä hintanen se vaate oli, kun oikeen hälyn olivat vaivautuneet laittamaan?
 
"Jeejee"
[QUOTE="momma";28020105]Spr:llä ne ei mene kuitenkaan ne rahat jokun/joidenkin yksittäisten ihmisten pankkitileille vaan organisaation ylläpitoon :)[/QUOTE]

Heh, no niinp'. Ruotsin SPR:n iso pomo kuppas organisaatiolta ja tais suomessakin jonkin skandaali olla samasta asiasta.

Ja olin eräissä lafkan juhlissa muun työni vuoksi syksyllä ja en kyllä ole hirveämmän tuntuisissa firman kekkereissä ollut, tunnelma oli jäätävä, ei haluttaisi olla siellä töissä kyllä.
 
dfdf
Uffin oman välistävedon lisäksi täällä pääkaupunkiseudulla romanikerjäläiset hakevat vaatteet uffin laatikoista. Siksi en enää vaatteita sinne vie, mielummin vaikka roskikseen.
 

Yhteistyössä