tuli sit kallis roskienvientireissu...

.. unohdin avaimet sisälle ja piti soittaa huoltoyhtiön päivystykseen et tulevat avaamaan . :xmas:

no kyllä siitä puolesta tunnista, jonka vietin haisevien roskapussien ja kitisevän kakaran kanssa vesisateessa, odotellen huoltomiestä avaamaan kannattikin maksaa kolmekymppiä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi odotit niiden roskien kanssa? Sähän olit viemässä niitä roskikseen, olisit vienyt?!
Meillä tarvii jokaiseen roskikseen erikseen (kaatopaikkajäte, bio, pahvit, paperit, lasi, metalli) avaimen. Sellaset maahan upotetut roskikset meillä, ja tosiaan jokaisen kansi lukossa, kotiavaimella saa auki.
 
Mulla tuli joskus kallis tupakointi. jäin lukkojen taakse ja lapset posotti yöuniaan niin sikeesti ettei heränny vaikka koputtelin ikkunaan ja soittelin ovikelloa.
Huoltomies naureskeli ja "vittuilee" siitä edelleen.. :D
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi odotit niiden roskien kanssa? Sähän olit viemässä niitä roskikseen, olisit vienyt?!
Meillä tarvii jokaiseen roskikseen erikseen (kaatopaikkajäte, bio, pahvit, paperit, lasi, metalli) avaimen. Sellaset maahan upotetut roskikset meillä, ja tosiaan jokaisen kansi lukossa, kotiavaimella saa auki.
Tajusin jo.. :kieh:

 
mulla tuttavan pikkutyttö 2vee onnistui lukitsemaan äitinsä parvekkeelle. ei auttanu kaverin sit ku huhuilla pihalle naapurille et jos soittas huoltomiehen tulee heille ja päästää hänet pois partsilta.
ennen tätä oli kaikin mahdollisin pantomiimein ja ohjein koittanu saada tyttöä avaamaan ovea, mut ei onnistunu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla tippui kahdet avaimet hissikuiluun (eri päivinä ). Huoltomies suunnitteli jo kanta-asiakaskorttia :LOL:


:D :D Tää ei ihan liity aiheeseen, mutta meillä oli aikanaan hamsteri ja se kuoli, ostettiin uusi ja se kuoli, ostettiin uusi... ja mun kaveri kysy, että saatteko jo tukkualennusta =) (ja ps. ei ne toki heti kuollu....)
 
sattuuhan näitä
Mulle kävi opiskeluaikana silleen että menin tupakille parvekkeelle ja parveke menikin sisäpuolelta lukkoon. Siinä oli siis semmonen haka, joka lukitsi oven. Olin yhdeksännessä kerroksessa, sieltä sitten huutelin apuja, oli vielä talvipakkanen. Lopulta sieltä alhaalta joku kuuli ja soitti talkkarille. Niin eikä maksanut mitään. En edes tajunnu kysyä..
 
Kun esikoinen oli hieman alle 2 v ja odotin kuopusta aika viimeisilläni, niin menin viemään roskia ja jätin ulko-oven raolleen (asutaan luhtitalossa), esikoinen oli päiväunilla. Mutta enhän mä muistanut että parvekkeen ovi oli raollaan, joten tuli läpiveto ja ulko-ovi paiskautui kiinni.
Olin varmaan aika näky kun kiipesin pitkin palotikkaita meidän parvekkeelle toiseen kerrokseen, maha pystyssä :D
 

Yhteistyössä