tuli tunne että hyppään parvekkeelta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sitten tulin järkiini. Ajattelin, että 3 kerroksesta saan ainoastaan luunmurtumia ja se ei kannustanut.

Kai tämä ihmissuhde on lopetettava vaikka lapsen takia olen tässä halunnut olla. En vain oikein taida jaksaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
No jos olet lapsen takia roikkunut huonossa suhteessa, jätä sitten lapsen takia parvekkeelta hyppäämättä... Vai kenen takia olet ollut suhteessa?
mies on oikein hyvä isä, muttei puoliso. Pettää, on itsekäs jne.
Anteeksi vaan, mutta minusta ero on kuolema. Lapselle varsinkin pienelle se tarkoittaa 2 kotia jne. Ei mikään ideaalitilanne mielestäni.

Ja se miksi en itse jaksa, niin juuri se, että mies pettää on henkisesti ja fyysisesti etäinen. Ahdistaa todella paljon. Mutta kyllä minä selviän. Kiitos EI teidän.
 
lapsesi vuoksi jätä se mies. Huonossa suhteessa ei kannata roikkua väkisin. Muista, että lapsi ei mene pilalle siitä, että isä ja äiti eivät asu samassa paikassa. Lapselle on varmasti mukavampaa, jos äiti ja isi ovat onnellisempia tahoillaan. Lapset sopeutuu kuitenkin yllättävän nopeasti. Voimia sinulle!
terv.itse huonosta suhteesta lapsen kanssa lähtenyt
 
Muikku
Alkuperäinen kirjoittaja helunainen1985:
lapsesi vuoksi jätä se mies. Huonossa suhteessa ei kannata roikkua väkisin. Muista, että lapsi ei mene pilalle siitä, että isä ja äiti eivät asu samassa paikassa. Lapselle on varmasti mukavampaa, jos äiti ja isi ovat onnellisempia tahoillaan. Lapset sopeutuu kuitenkin yllättävän nopeasti. Voimia sinulle!
terv.itse huonosta suhteesta lapsen kanssa lähtenyt
Vai sopeutuvat lapset... No onko heillä vaihtoehtoja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikku:
Alkuperäinen kirjoittaja helunainen1985:
lapsesi vuoksi jätä se mies. Huonossa suhteessa ei kannata roikkua väkisin. Muista, että lapsi ei mene pilalle siitä, että isä ja äiti eivät asu samassa paikassa. Lapselle on varmasti mukavampaa, jos äiti ja isi ovat onnellisempia tahoillaan. Lapset sopeutuu kuitenkin yllättävän nopeasti. Voimia sinulle!
terv.itse huonosta suhteesta lapsen kanssa lähtenyt
Vai sopeutuvat lapset... No onko heillä vaihtoehtoja?
On, jos vaakakupissa on onnelliset vanhemmat erillään tai perhehelvetti yhdessä niin kummanko luulet lapsen valitsevan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mun mielestä ei voi olla hyvä isä jos on pettäjä ja omalla käytöksellään opettaa lapselle että kaikkinainen paskanpuhuminen ja toisen ihmisen hyväksikäyttö/halveksiminen on ok.
että lapsi tätä näkee. Lapsi sen verran pieni (5v). Me ei riidellä, ei kiistellä. Annan hänen elää omaa elämäänsä ja hän totta vieköön sitä elää.
En vain jaksa enää olla se "turpaan ottava" osapuoli. Jos ajattelisikin että "potut pottuina" tilanne, ei olisi näin ahdistava.
Itse uskon ja USKOIN rehelliseen, puhtaaseen yksiavioisuuteen.
Kaikista pahinta on se, että miehelle kelpaa sekä naiset että miehet.
Oksettaa ja ahdistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Muikku:
Alkuperäinen kirjoittaja helunainen1985:
lapsesi vuoksi jätä se mies. Huonossa suhteessa ei kannata roikkua väkisin. Muista, että lapsi ei mene pilalle siitä, että isä ja äiti eivät asu samassa paikassa. Lapselle on varmasti mukavampaa, jos äiti ja isi ovat onnellisempia tahoillaan. Lapset sopeutuu kuitenkin yllättävän nopeasti. Voimia sinulle!
terv.itse huonosta suhteesta lapsen kanssa lähtenyt
Vai sopeutuvat lapset... No onko heillä vaihtoehtoja?
On, jos vaakakupissa on onnelliset vanhemmat erillään tai perhehelvetti yhdessä niin kummanko luulet lapsen valitsevan?
Oma lapseni on ollut hiukka alle vuoden kun erottiin. Ennen eroa riideltiin yöt ja päivät läpeensä ja Nyt erosta alle vuosi ja poika on isällään usein. Tulemme myös isän ja hänen uuden tyttöystävänsä kanssa hyvin toimeen.Meillä tämä on toiminut hyvin kivuttomasti, en toki väitä että kaikilla menee näin.Lapset vaistoaa asioita, eikä heiltä voi paljoa piilotella. Näitä asioita on vain ajateltava lapsen parhaan kannalta.
En minäkään suunnitellut elämäni olevan tällaista, mutta elämä on ja näillä mennään.
Mutta tämä on sinun elämäsi ja sinulla on siitä ohjat. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.
 

Yhteistyössä