tuliaisongelma! vinkkejä kaivataan

Olen lähdössä taas heinäkuussa Englantiin, ja jotain tuliaisia mulla jo on vietäväksi mutta jotain lisää tekisi mieli vielä viedä (ei alkoholia) siispä tässä mietin mikä olisi jotain perisuomalaista syötävää, joka kestää kuljetuksen lentokoneessa ja junassa, ja siis miehelle... vaikka suomalainen suklaa onkin hyvää, suklaa sulaa matkalla ja muutenkin tuntuisi hassulta viedä miehelle suklaata, vaikka kovin rakas se mörökölli onkin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ruisleipää, näkkäriä, purkkihernekeittoa, karjalanpiirakoita, xylitol-purkkaa ja kahvia minä olen vienyt englannissa asuvalle.
mäkin noita karjalanpiirakoita mietin, mutta kestääkö kuljetuksen hyvinä, ja mies on skotlantilainen, asuu Englannissa, ei siis Englannissa asuva suomalainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ruisleipää, näkkäriä, purkkihernekeittoa, karjalanpiirakoita, xylitol-purkkaa ja kahvia minä olen vienyt englannissa asuvalle.
mäkin noita karjalanpiirakoita mietin, mutta kestääkö kuljetuksen hyvinä, ja mies on skotlantilainen, asuu Englannissa, ei siis Englannissa asuva suomalainen.
vein ne käsimatkatavaroissa. muut ruumaan. tais olla muuten vielä rieskaaki mukana käsimatkatavaroissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ruisleipää, näkkäriä, purkkihernekeittoa, karjalanpiirakoita, xylitol-purkkaa ja kahvia minä olen vienyt englannissa asuvalle.
mäkin noita karjalanpiirakoita mietin, mutta kestääkö kuljetuksen hyvinä, ja mies on skotlantilainen, asuu Englannissa, ei siis Englannissa asuva suomalainen.
vein ne käsimatkatavaroissa. muut ruumaan. tais olla muuten vielä rieskaaki mukana käsimatkatavaroissa.
toi rieskakin on hyvä idea

:)
 

Yhteistyössä