Tulipa tehtyä perjantai aamuinen suursiivous

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
kun kiinteistövälittäjä ilmoitti asunnonkatsojien tulevan klo 11.

Nyt kiiltää :) Ja onpahan tän päivän hommat tehty.
Tehokasta kieltämättä :). Monelta olet oikein herännyt ;)?
Ennen seitsemää tuo pikkunen kalkattaja ajoi ylös rankutuksellaan "äiti äiti äiti äiti äiti" :D
:)! Meillä siivous odottaa iltapäivään...jipii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
:eek: Oho!!
Oot vissiin alottanut jo viideltä? Tai sit asut yksiös?
Täällä vielä siivous odottaa.. :kieh:
no kaksiossa tällä hetkellä :) Eihän tässä samallalailla siivottavaa oo kun tulevassa mutta ihan riittämiin :D

Ja mie kun alan jotain tekee niin teen ahkeraa ja sukkelaa niin tulee nopeesti valmiiks :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
meillä siivous odottaa että mun masu ulkoistuu.. mä en vaan jaksa kyykkiä pitkin lattioita :headwall: ja joo.. ottaa päähän tää siivo mut eipä voi mitään
Täällä sama homma.Mä olen huomannut,että lattialasta auttaa huomattavasti kun kerää sillä eka kaikki lasten lelut yms. keskelle lattiaa ja siitä koriin,mutta helppoa se kyykkiminen ei todellakaan ole enäö ja viikkojakin vasta 34+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
voi ei..miten sie jaksat olla nuin reipas näin aamusta jo=) mullaki siivousurakka odottaa, mut nyt vielä nautitaan aamukaffeja pojan tuossa muovaillesa =)
Oli vähän pakkorako :)

Tämä asunnon katsoja kuulemma pitkään kattonut meijän asuntoa mutta odottanut että hinta hieman putoaa ja nyt sit tulee tänään. Eli siis hyvin kiinnostunut on niin pitäähän sitä siistiä olla :)

On miustakin kivempi mennä kattoo asuntoa mikä on siisti eikä sekasorron vallassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
:eek: Oho!!
Oot vissiin alottanut jo viideltä? Tai sit asut yksiös?
Täällä vielä siivous odottaa.. :kieh:
no kaksiossa tällä hetkellä :) Eihän tässä samallalailla siivottavaa oo kun tulevassa mutta ihan riittämiin :D

Ja mie kun alan jotain tekee niin teen ahkeraa ja sukkelaa niin tulee nopeesti valmiiks :)
Ok. Mulla täällä odottaa pitkälti toista sataa neliöö.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
:eek: Oho!!
Oot vissiin alottanut jo viideltä? Tai sit asut yksiös?
Täällä vielä siivous odottaa.. :kieh:
no kaksiossa tällä hetkellä :) Eihän tässä samallalailla siivottavaa oo kun tulevassa mutta ihan riittämiin :D

Ja mie kun alan jotain tekee niin teen ahkeraa ja sukkelaa niin tulee nopeesti valmiiks :)
Ok. Mulla täällä odottaa pitkälti toista sataa neliöö.. :whistle:
No onhan siinä himppu enemmän :D

Miul jos ois noin paljon tilaa niin olisin kyllä ihan ihmeissäni niitten neliöiden kanssa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
meillä siivous odottaa että mun masu ulkoistuu.. mä en vaan jaksa kyykkiä pitkin lattioita :headwall: ja joo.. ottaa päähän tää siivo mut eipä voi mitään
Täällä sama homma.Mä olen huomannut,että lattialasta auttaa huomattavasti kun kerää sillä eka kaikki lasten lelut yms. keskelle lattiaa ja siitä koriin,mutta helppoa se kyykkiminen ei todellakaan ole enäö ja viikkojakin vasta 34+5
mulla poksuu huomenna jo 39 viikkoa joten joo ei tosiaan taivu enään.. ja kun oon ite vielä tosi lyhyt ja vaavi on kuulemma isohko :headwall:
 

Yhteistyössä