Tulipahan todistettua itselleen että kaikki ei vissiin mua ymmärrä/sulata.

Ei se päivittely ja kaupassa/bussissa kyyläily lopu täällä pk-seudullakaan :snotty: Tai ei ainakaan Espoossa.Mä olen ollut niin monta kertaa lasteni isosisko että oikein melkein ärsyttää :$ Koska mä pukeudun niin kun 23-vuotiaalle soisi pukeutua.Yks päivä mulla oli shortsit mitkä ulottu vain puoleen reiteen ja niskalenkkitoppi niin voivoi kyllä oli taas kateltavaa :snotty: Mä en näytä päivääkään vanhemmalta kuin olen,nuoremmalta ehkä.Ja ai niin mulla on aina meikkiä ja joskus voin näyttää jopa seksikkäältä ihan tavallisena arkipäivänä :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ai, se olit SINÄ :saint:

Koskas tuot nahkatakkis ja sääres tänne kahviille?
minähän se, huonosti vaan meinaa kauppa käydä :snotty:

alkuviikosta voisin tuoda, säärissä ei oo paljoo nähtävää, mutta nahkatakkia voin ulkoiluttaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en huomaa jos joku tuijottaa, eikä kyllä kiinnostakkaan...
No et kai, kun sulla ei oo päätä :eek:
Tänään vaan pisti silmään. Pakostakin sen huomaa kun toisesta kassajonosta mulkoillaan olan yli useamman kerran. Ja kakaratkin oli kerrankin mallikelpoisesti, niin ei niitä ainakaan tuijotettu.

Nooh, mitäs tuosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ai, se olit SINÄ :saint:

Koskas tuot nahkatakkis ja sääres tänne kahviille?
minähän se, huonosti vaan meinaa kauppa käydä :snotty:

alkuviikosta voisin tuoda, säärissä ei oo paljoo nähtävää, mutta nahkatakkia voin ulkoiluttaa :D
Jos sun tarttis korottaa hintaa?



Nooo leikki sikseen, viestitellään hiukka tuosta alkuviikosta, jotain mulla oli menoa, mutta en mä nyt just muista että mitä ja koska.... vanhuus.
 
Keke
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en huomaa jos joku tuijottaa, eikä kyllä kiinnostakkaan...
No et kai, kun sulla ei oo päätä :eek:
Tänään vaan pisti silmään. Pakostakin sen huomaa kun toisesta kassajonosta mulkoillaan olan yli useamman kerran. Ja kakaratkin oli kerrankin mallikelpoisesti, niin ei niitä ainakaan tuijotettu.

Nooh, mitäs tuosta.
Mä olisin tuijottanut sun tissejä tai pakaroita
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keke:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en huomaa jos joku tuijottaa, eikä kyllä kiinnostakkaan...
No et kai, kun sulla ei oo päätä :eek:
Tänään vaan pisti silmään. Pakostakin sen huomaa kun toisesta kassajonosta mulkoillaan olan yli useamman kerran. Ja kakaratkin oli kerrankin mallikelpoisesti, niin ei niitä ainakaan tuijotettu.

Nooh, mitäs tuosta.
Mä olisin tuijottanut sun tissejä tai pakaroita
No niis nyt ei paljon nähtävää olekaan :LOL:
 
Mua taas ei ne tuijottelut häiritse, jos tiedän pukeneeni päälleni jotain huomiota herättävää. Se on mun mielestäni ihan ymmärrettävää, jotkut kattoo ihan uteliaisuuttaan, eikä siinä mun mielestä ole mitään pahaa. Sillon häiritsee, jos luulen näyttäväni suht normaalilta, ja ihmiset siitä huolimatta tuijottaa. Se herättää sen "mitä helevettiä tuijotatte"-fiiliksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ai, se olit SINÄ :saint:

Koskas tuot nahkatakkis ja sääres tänne kahviille?
minähän se, huonosti vaan meinaa kauppa käydä :snotty:

alkuviikosta voisin tuoda, säärissä ei oo paljoo nähtävää, mutta nahkatakkia voin ulkoiluttaa :D
Jos sun tarttis korottaa hintaa?



Nooo leikki sikseen, viestitellään hiukka tuosta alkuviikosta, jotain mulla oli menoa, mutta en mä nyt just muista että mitä ja koska.... vanhuus.
samperi, siitä hinnastako se oli kiinni :headwall:

mullon aikaa kyllä, SL edelleen, joten.... eipä oo päivällä väliä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
joko sä oot penkonu lankavarastos läpi? sitten voin harkita sinne rantautumista ;)
Ai juu.


|O sitä ruvetahan ehtoja sanelemahan, vai? :xmas:
ei mitään ehtoja, mä ystävällisesti aion vapauttaa sut kaikista turhista lankanyssyköistä, joilla et mitään tee :D mä olen siis hyväntekijä :saint:
 

Yhteistyössä