tulisi jo kello 8 niin voisin viedä lapsen tarhaan

  • Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
"anneli"
Tässä sitä taas ollaan. Olisitpa miettinyt tuotakin ennen kuin aloit lasta vääntämään. Eiköhän sen lapsen kuuluisi olla ennemminkin äitinsä kanssa jos äiti kerran kotona ehtii makailemaan
 
"vieras"
Jos isä on ollut yön kotona ja lähtenyt aamulla töihin, kun äiti tullut. Ja päiväkoti aukeaa vasta 8?
Kaikilla työvuorot ei oo arkena kl. 8-16, kuten jotkut tuntuu luulevan
 
missäs sen lapsen isä on? jos äiti ollut yön töissä, niin kai sillä lapsella ollut joku seura silloin yöllä?
No missäs se sun mies on? siellä se varmaan ap:n mieskin nyt painaa pitkää päivää että saa leivän pöytään. Voi että mua rupeaa ärsyttämään nämä ihmiset jotka louskuttaa leukojaan vaikkei ole itse koskaan esim. yötyötä tehneet. Sellainen ei vain voi käsittää kuinka raskasta se on...
 
näinhän me jotkut luulemmekin :headwall: . tollaset vurot vaan on useimmiten järjesteltävissä ja lapset jotka tarvitsevat vuorohoitoa, ovat useimmiten vuorohoidossa johon ei ole aukeamis ja kiinnimenoaikaa.

[QUOTE="vieras";22007689]Jos isä on ollut yön kotona ja lähtenyt aamulla töihin, kun äiti tullut. Ja päiväkoti aukeaa vasta 8?
Kaikilla työvuorot ei oo arkena kl. 8-16, kuten jotkut tuntuu luulevan[/QUOTE]
 
No missäs se sun mies on? siellä se varmaan ap:n mieskin nyt painaa pitkää päivää että saa leivän pöytään. Voi että mua rupeaa ärsyttämään nämä ihmiset jotka louskuttaa leukojaan vaikkei ole itse koskaan esim. yötyötä tehneet. Sellainen ei vain voi käsittää kuinka raskasta se on...
mun mies on tuossa kotona. ja olen yötyötä tehnyt minäkin ja tiedän niitten raskaudesta. mua ärsyttää ihmiset jotka louskuttaa leukojaan ja kuvittelee tietävänsä jokaisen elämästä kaiken.
 
Miksi ihmeessä lapsen tulisi olla vuoropäiväkodissa jos tilanne on sellainen että isä tekee toimistoaikaan töitä ja äiti on vaikka 3-vuorotyössä? Ja mä haluaisin kanssa tietää kuinka mä voin sopia tai "järjestää" asiat niin ettei mun tarvitse tehdä yötöitä?

Nim. merkillä joulut ja juhannuksetkin töissä viettävä äiti joka ei ajattellut jäädä työttömäksi
 
Miksi ihmeessä lapsen tulisi olla vuoropäiväkodissa jos tilanne on sellainen että isä tekee toimistoaikaan töitä ja äiti on vaikka 3-vuorotyössä? Ja mä haluaisin kanssa tietää kuinka mä voin sopia tai "järjestää" asiat niin ettei mun tarvitse tehdä yötöitä?

Nim. merkillä joulut ja juhannuksetkin töissä viettävä äiti joka ei ajattellut jäädä työttömäksi
Onko joku muu kuin vuoropk auki viikonloppuisin?
 
Ap:n tilannetta en tunne, mutta joskus itse kyllä olen yövuorojen jälkeen odottanut sitä että saa lapset hoitoon ja pääsee nukkumaan. Ja toisinaan jo ihan rankemman viikolopun jälkeen maanantaiaamua samoista syistä... :whistle:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22007835:
Nyt on lauantai, missä päin suomea on "tavis"pk:t auki lauantaina?
Ei varmaan missään olekaan muut kuin ilta- ja vuoropäiväkodit.

Tosin täällä iltahoitokodit jotka auki myös la aukeavat klo 06 ja vuoropäiväkodit auki 24h.
 
"just"
No ei vuoropäiväkodista edes saisi paikkaa, jollei ole todellinen tarve... eli en jaksa uskoa, että ap:n mies makoilee kotona tai keittää itselleen aamukahvit. Ihan höpöä. Niihin vuoropäiväkoteihin on melkoinen tunku.
 
olis varmaan pitänyt kirjoittaa vähän lisäselvennystä.. eli siis olin yön töissä, mies meni päiväksi töihin..
ja väsytti taas ihan kamalasti kun olin herännyt klo 8 perjantai aamuna..
lapsen hain tarhasta kotio klo 12 ja sitten nukuttiin kotona vielä päikkärit.. ei sitä unta ihan tarpeeksi tullut mutta enemmän kuin mitä huomenna :D
 
"vieras"
olis varmaan pitänyt kirjoittaa vähän lisäselvennystä.. eli siis olin yön töissä, mies meni päiväksi töihin..
ja väsytti taas ihan kamalasti kun olin herännyt klo 8 perjantai aamuna..
lapsen hain tarhasta kotio klo 12 ja sitten nukuttiin kotona vielä päikkärit.. ei sitä unta ihan tarpeeksi tullut mutta enemmän kuin mitä huomenna :D
Tänne pitää heti ekassa viestissä kirjoittaa kaikki tarpeeksi selvästi :LOL:
 

Yhteistyössä