TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

  • Viestiketjun aloittaja TULKAA TÄNNE
  • Ensimmäinen viesti
äiskäkin87
voi kun ihana lukea että te muut nuoret vanhemmat ootte saaneet niin ihanan parisuhteen että olette lisääkin lapsia uskaltanu tehä.... minäkin oon 87,lapsi 2vee,kova vauvakuume mutta mies niin masentunu ettei oo aika toisen vielä tulla..... :'(
 
tamppa harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 23:02 äiskäkin87 kirjoitti:
voi kun ihana lukea että te muut nuoret vanhemmat ootte saaneet niin ihanan parisuhteen että olette lisääkin lapsia uskaltanu tehä.... minäkin oon 87,lapsi 2vee,kova vauvakuume mutta mies niin masentunu ettei oo aika toisen vielä tulla..... :'(
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 23:02 äiskäkin87 kirjoitti:
voi kun ihana lukea että te muut nuoret vanhemmat ootte saaneet niin ihanan parisuhteen että olette lisääkin lapsia uskaltanu tehä.... minäkin oon 87,lapsi 2vee,kova vauvakuume mutta mies niin masentunu ettei oo aika toisen vielä tulla..... :'(
Jospa kaikki järjestyy ennen pitkää!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 12:49 tjututu kirjoitti:
vuosimallia -87 ja la 21.3.07....
ensimmäinen lapsi, olen naimisissa ja mieheni on myös 87....

Mullaki la 21.3. :D Ja ensimmäinen lapsi kyseessä ja sekä mies että minä ollaan -87. Mistäs päin Suomee te ootte? Me ollaan Oulusta.
 
tjututu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 16:00 nöppis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 12:49 tjututu kirjoitti:
vuosimallia -87 ja la 21.3.07....
ensimmäinen lapsi, olen naimisissa ja mieheni on myös 87....

Mullaki la 21.3. :D Ja ensimmäinen lapsi kyseessä ja sekä mies että minä ollaan -87. Mistäs päin Suomee te ootte? Me ollaan Oulusta.
haapajärveltä ollaan...
 
rgth
onko täällä ketään lahdesta? mukava olisi tytölle leikkikaveri saada, vaikka ainoa leikki jonka osaa tähän mennessä on repiä leikkikavereita hiuksista ja istua nököttää lattialla :p tyttö on kohta 9kk
 
Dönetsy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 12:53 ctina kirjoitti:
vm -87 ja esikoista odottelen :) la 16.10. ei mitenkään mukavaa tää alkutuskailu... mut pitää toivoa että kaikki sujuu näin alkuvaiheessa hyvin

Mäki olen vm87 ja la 20.10 :) :wave:
 

Yhteistyössä