tulpaodottajat: Kesäkuu

Mitenkäs muilla tuplamammoilla on kesä lähtenyt käyntiin?

Mulla nyt 17+6 menossa ja liikkeitä olen parina päivänä jo tuntenut. A-vauva liikkuu ahkerasti, mutta B-vauvan vointi huolestuttaa koska en pysty varmaksi sanomaan että tunnen liikkeet. Ultrassakin on aina ollut rauhallisempi kuin A. Voihan olla että B on asennossa jolloin liikkeitä ei tunne niin hyvin. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Lisäksi vatsani tuntuu pienentyneen :/ Aika omituista. Oonkohan laihtunut vai vauvat eri asennossa/paikassa. Muuten olen voinut hyvin eikä juurikaan mitään raskausvaivoja ole ollut, paitsi muutaman päivän oli selkäsärkyä.
Viikon päästä neuvola ja kahden viikon rakenneultra.

Millaisia mittoja teillä on kohdunpohjan korkeudesta saatu?
Mulla oli 15+6 20.5cm. Ei käyrät riittäneet. 6-7 viikkoa ykkösraskautta suurempi.
 
Mulla ekassa ultrassa vk 12, a liikkui koko ajan mutta b oli rauhallisempi.
Tunnen liikkeitä myös, molemmin puolin mahaa mutta en tunnista kumpi niistä liikkuu.
Ainakin ultrassa vaihtoivat ahkerasti paikkaa.
Mulla viikkoja nyt 17+1, aika samalla mallilla.
Mulla oli kohdun korkeus vk 16 14 cm.
Vk 12 ultrassa sikiöt 66 mm ja 64 mm, a hieman b:tä isompi.
Mulla maha on kasvanut viimeisen kahden viikon aikana reippaasti.
Rakenneultra kolmen viikon päästä.
 
Meillä ollaan ihan mahottomia myllertäjiä :) varsinki tää "keimo" potkii melkee ympäri vuorokauden. Veljensä "heimo" on rauhallisempi. Vauvat ovat nyt niin et keimo on oikealla pää alaspäin ja heimo vasemmalla pää ylöspäin meillä ollaan viikoilla 26+4. Liikkeet alkoi tuntua 31.5, en muista mitkä vkot sillo oli, siit voi laskia :)
Kohdun korkeus on kokoaika reilusti normi raskauden käyrien yläpuolella..
Ja lääkäri määräs alottaan saikun 1.8, vaik voin mainiosti. Ei vaan voi ottaa riskejä.
Ni ja nää on kans meiän esikoispojat :heart:
 
Moro!
Hyppään tänne ketjun jatkeeksi, viikkoja tällä hetkellä 23+6 ja kaverukset pitää kovia juhlia välillä masussa. Pari päivää sitten olin ultrassa jossa kaikki hyvin. Tosin itseä on supistellut jo useemman viikon, viimeaikoina aika napakastikin ja ylävatsalla ollut epämääräistä kipua. Perjantaina menen otattamaan toksemiakokeet. Meille on siis tulossa kolmas ja neljäs lapsi, näillä näkymin kahden pojan jatkeeksi tyttö ja poika. :heart: Maanantaina alkoi kesäloma ja lääkäri sanoi topakasti että kesäloman jälkeen ei ole enää töihin asiaa, mulla kun ei mikään kevein duuni ole... Tälläisiä tänne.
 

Yhteistyössä