Tunnetko ketään yh:ta joka olisi löytänyt uuden onnen

Mie B)

Kai olin yksinhuoltaja joskus ja tosi hyvän miehen olen löytänyt, vaikka valitankin toisinaan aika rankasti B)

Lapsiin suhtautuu paremmin kuin biologinen isä koskaan, jota varmaan kaikkein eniten epäillään yleensä - suhtautumista toisen miehen/naisen lapsiin :)
 
itsekkin tiedän pari. Mutta itseltä rupee usko loppumaan. Olen kahden lapsen kanssa joka päivä ilman vapaata. Eli en miestä voi mistään löytää. Ja ovat vielä alta 4v eli menee vielä monen monta vuotta kun heitä voi jättää keskenään kotio. Yksin olen ollut tasan 2vuotta tulee tän kuun lopussa.

Kait se rakkaus joskus minunkin kohdella osuu. Tai sit elän vain lasten kanssa.
 
Minä, minä! Vuoden olin yh:na ja uus rakkaus löyty yllättäen. Nyt 2vuotta yhdessä, josta 1vuosi asuttu saman katon alla ja1½vuotta kihlois. Häät kesäl-08. Lapsista tykkää kuin olis omiansa. Ja upeaa on, en olis omalle kohalle uskonu et näin onnistaa!
 
:D
itse olin 1,5v lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni ja se oli menoa.
Hän otti heti poikani kuin omakseen lapsekseen (pojan isä ei ole omasta halustaan lapsen elämässä).
Nyt ollaan oltu yhdessä reilut 6vuotta joista elokuussa 4v naimisissa ja meillä on kaksi yhteistä lasta ja kolmas tulossa kesäkuussa.
 
minä minä minä :wave:

lähdin käveleen pojan isän luota pojan ollessa 8kk. no, kun poika oli vajaa 2v niin löysin elämäni rakkauden! :heart:

nykyään meillä kaksi lasta ja ollaan naimisissa ja en voisi kuvitella olevanni onnellisempi kuin nyt olen :heart:
 

Yhteistyössä