tunnevammanen mies

  • Viestiketjun aloittaja pian kai yh teini
  • Ensimmäinen viesti
pian kai yh teini
Saa***a soikoon!
me yhdessä miehen kanssa haluttiin perhe perustaa (mies 26v ja mä 17v) Ja nyt aikoo hylätä mut ja vauvan. Pistin valitsemaan perheen ja bändin välillä kun nyt viettää aikaa enemmän treeneissä kun kotona. ja se #&%£$!* vazlitsi bändin! Onneksi ei olla naimisissa tai kihloissa, ollaan kylläkin jo 2vuotta asuttu yhdessä. Onneksi isyyttä ei olla vielä tunnustettu, ku ei tosta kerta oo siihen hommaan!

Anteeksi tunteenpurkaukseni...!
Pitäkää huolta perheestänne kun ootte siihen kerran ryhtyneet!
 
no kyllä kai se isyys kannattee tunnustaa,vaikka ei meina jatkaakaan,vaio eikö mie edes halua olla lapsen kanssa tekemisissä.siltihän sinä voit olla yksinhuoltaja..ellette toisin sovi.minusta kannatta tunnustaa,muuten saatta kadutta jälkikäteen.
 
Kari
Hei!

Aika rankan tempunhan tuo miehesi teki, mutta tuliko mieleen, että aika kovaa painostusta on myöskin tuollainen "valitse jompikumpi" meininki. Itsellä oli joskus ennen lapsia vähän samanlainen tilanne, kun vaimo pisti valitsemaan joko elämän hänen kanssaan raittiina tai elämän ilman häntä. No, valitsin elämän johon kuuluu myös alkoholi. Vähän aikaa vaimo sitten ärhenteli ja muutettiin erilleenkin, mutta parin kuukauden päästä "routa porsaan kotiin ajoi" ja vaimo halusi palata kanssani yhteen. Sen koommin ei vastaavia valintoja ole tullut eteen.
Ei minulla tuossa ollut valinnassani ollut syynä yletön himo viinaan vaan se että katsoin tuon painostukseksi minua kohtaan. Tuollaiset asiat ei ole toisen ihmisen päätettäviä vaan henkilökohtaisia päätöksiä. Tottakai joustamista tulee parisuhteessa löytyä puoleen jos toiseenkin. Niin olen itsekin joustanut juomiseni suhteen. Vaimon raskaus aikoina ja lasten ollessa ihan pieniä join harvakseltaan ja nyt sitten olen ottanut enemmän. Ongelmaa asiasta ei meille ole tullut, kun kumpikin joustaa eikä painosta toista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 15:56 Kari kirjoitti:
Hei!

Aika rankan tempunhan tuo miehesi teki, mutta tuliko mieleen, että aika kovaa painostusta on myöskin tuollainen "valitse jompikumpi" meininki. Itsellä oli joskus ennen lapsia vähän samanlainen tilanne, kun vaimo pisti valitsemaan joko elämän hänen kanssaan raittiina tai elämän ilman häntä. No, valitsin elämän johon kuuluu myös alkoholi. Vähän aikaa vaimo sitten ärhenteli ja muutettiin erilleenkin, mutta parin kuukauden päästä "routa porsaan kotiin ajoi" ja vaimo halusi palata kanssani yhteen. Sen koommin ei vastaavia valintoja ole tullut eteen.
Ei minulla tuossa ollut valinnassani ollut syynä yletön himo viinaan vaan se että katsoin tuon painostukseksi minua kohtaan. Tuollaiset asiat ei ole toisen ihmisen päätettäviä vaan henkilökohtaisia päätöksiä. Tottakai joustamista tulee parisuhteessa löytyä puoleen jos toiseenkin. Niin olen itsekin joustanut juomiseni suhteen. Vaimon raskaus aikoina ja lasten ollessa ihan pieniä join harvakseltaan ja nyt sitten olen ottanut enemmän. Ongelmaa asiasta ei meille ole tullut, kun kumpikin joustaa eikä painosta toista.
..no kyllä mäki tosa vaihees jo kysysin, että viina vai perhe!!

Mäki vähä laittasin ukon miettiin että onko perheensä kans vai bändinsä. Lapset on vain kerran pieniä ja sitä aikaa ei koskaan saa takasi,jos sen"menettää".
Vain miehet osaa olla niin ajattelemattomia idiootteja!!
 
Tupla-Isukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 12:08 känkkäränkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 15:56 Kari kirjoitti:
Hei!

Aika rankan tempunhan tuo miehesi teki, mutta tuliko mieleen, että aika kovaa painostusta on myöskin tuollainen "valitse jompikumpi" meininki. Itsellä oli joskus ennen lapsia vähän samanlainen tilanne, kun vaimo pisti valitsemaan joko elämän hänen kanssaan raittiina tai elämän ilman häntä. No, valitsin elämän johon kuuluu myös alkoholi. Vähän aikaa vaimo sitten ärhenteli ja muutettiin erilleenkin, mutta parin kuukauden päästä "routa porsaan kotiin ajoi" ja vaimo halusi palata kanssani yhteen. Sen koommin ei vastaavia valintoja ole tullut eteen.
Ei minulla tuossa ollut valinnassani ollut syynä yletön himo viinaan vaan se että katsoin tuon painostukseksi minua kohtaan. Tuollaiset asiat ei ole toisen ihmisen päätettäviä vaan henkilökohtaisia päätöksiä. Tottakai joustamista tulee parisuhteessa löytyä puoleen jos toiseenkin. Niin olen itsekin joustanut juomiseni suhteen. Vaimon raskaus aikoina ja lasten ollessa ihan pieniä join harvakseltaan ja nyt sitten olen ottanut enemmän. Ongelmaa asiasta ei meille ole tullut, kun kumpikin joustaa eikä painosta toista.
..no kyllä mäki tosa vaihees jo kysysin, että viina vai perhe!!

Mäki vähä laittasin ukon miettiin että onko perheensä kans vai bändinsä. Lapset on vain kerran pieniä ja sitä aikaa ei koskaan saa takasi,jos sen"menettää".
Vain miehet osaa olla niin ajattelemattomia idiootteja!!
Edelleenkin se painostaminen parisuhteessa on aina pahasta. Jos toisen haluaa muuttuvan, niin muutos on lähdettävä itsestä ei siitä että toinen käskee. Parisuhde on jo alunpitäenkin pielessä jos ollaan niin sanotussa pomo-alainen suhteessa, että toinen käskee ja toisen tulee toteuttaa. Kyseisessä tilanteessa miehen tulee itse haluta olla lasten kanssa mieluummin kuin bändin kanssa. Jos mies siihen pakotetaan, niin ei se silti sen paremmin halua olla lasten kanssa. On vaan kun on pakko. Mies ei varmaan ole oikein päässyt tuohon lapsi-perheen elämään kiinni ja ei oikein ymmärrä paikkaansa siinä. Siinä miestä voi auttaa, mutta ei painostamalla. Ja sitä joustavuutta puolin jos toisin...
 

Yhteistyössä