Tunteeko kukaan somalipoikaa/miestä?Eikä kiitos loukkaavia kommentteja,kerron tarinan..

  • Viestiketjun aloittaja "viivi"
  • Ensimmäinen viesti
:D
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22868628:
Siinä kulttuurissa naisen tehtävä EI OLE sulostuttaa miehen elämää älyllisillä keskusteluilla. Jos nyt on missään muussakaan kulttuurissa :D
Kirkko, keittiö ja lapset kuten saksalaisilla on tapana sanoa.:D
 
"Vivi"
Ja varmaan hänelle oli sitten viimeinen niitti kun hän kysyi olenki ikinä pettänyt seurustelusuhteessa ollessani,sanoin että en ole enkä muutenkaan helpolla anna seksiä(puolivitsinä) ;D Teki jätkän pikaisesti mieli tupakkaa vaikkei muuten poltakaan..Ihan oikeesti en tiedä miksi menin sinne,hullusta seikkalunhalusta,tiedän kyllä mitä olisi voinut käydä...
 
"Viivi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22868628:
No tietenkin miksei jos noin ajattelee. Ainahan voi suoraan kysyä mutta onko todennäköistä että saa suoran vastauksen? Varmasti on kaikkein suorin reitti loppupäätelmään vain uskoa jo koetun perusteella että pienet panot oli somalimiehellä mielessä. Siinä kulttuurissa naisen tehtävä EI OLE sulostuttaa miehen elämää älyllisillä keskusteluilla. Jos nyt on missään muussakaan kulttuurissa :D
Mikä se naisen tehtävä sitten "siinä kulttuurissa"?
 
Eniten tässä ihmetyttää se miksi asia vaivaa? Oli mies somali tai suomalainen, niin en ainakaan itse laittaisi kovinkaan isoja odotuksia ihmiseen jonka olen tavannut baarissa. Jos itselle kaveripohjalta oleva lyhyen tuttavuuden jälkeen mies pyytäisi hartiahierontaa oudoksuisin sitä, ellen olisi ammatiltani hieroja tai erittäin hyvä kaveri. Ja ainakin lauseena se, että jos en seurustelis niin joo heti koittasin on itselle ollut syy nostaa kytkintä ja sanoo kiitti tää oliki sit tässä. En ainakaan perään soittelisi, tai yhteyttä ottaisi tuossa ei minusta ainakaan ollut mitään arvailtavaa mitä mies haki.
 
mitä
Miksi tässä ketjussa piti mainita, että kyseessä oli somali? Mitä väliä sillä nyt oli?

Oletko ap nyt surullinen, kun toivomasi ystävyyssuhde ei kehittynyt sellaiseksi kuin olisit halunnut, vai mikä oli ongelma?
 
...
[QUOTE="vieras";22868084]Myötätuntoa? Ei halunnut pitää hauskaa, koska toisellakaan ei sitä ollut?[/QUOTE]

No mutta tuosta "myötätunnosta" huolimatta yrittää kuitenkin iskeä muita naisia (ja pettää tyttöystävää)
 
"Viivi"
Kirjoitan tänne nyt jatkoa eli juttu menis silloin yöllä vielä niin että oli haukkunut hänet ties miksikä ja siksi hän ei halunnut vastata eikä tekstata mulle(itseltäni oli muisti mennyt tältä osin humalatilan vuoksi).Olin lisäksi itse sanonut etten ikinä halua häntä nähdäkään.Asia on nyt sovittu ja kavereina pysytään koska viihdymme toistemme seurassa ihan hyvin...
 
musun ex-vaimo
viaton suomi-tytto ei ymmarra edes sita kulttuurieroa, etta saadyllinen musliminainen ei IKINA menisi edes sukulaismiestensa kotiin yksin, vaan aina jonkun miespuolisen vahdin kanssa, esim, oma poika 6 vuotiaasta kelpaa vahdiksi. Sitten ihmettelee kun on tullut raiskatuksi kun ensin antaa itsestaan kevytkenkaisen kuvan. Miehet on miehia ja musumiehet ne vasta miehia onkin.
 
IhaNainen
[QUOTE="Viivi";22870151]Mikä se naisen tehtävä sitten "siinä kulttuurissa"?[/QUOTE]

Toimia palvelijana, lastenhoitajana ja reikänä. Ja toi sun lause "Ihan oikeesti en tiedä miksi menin sinne,hullusta seikkalunhalusta,tiedän kyllä mitä olisi voinut käydä... " Siis ihan oikeasti!!? Susta oli siis kiinnostava ajatus mennä kokeilemaan joudutko raiskatuksi?? :O Voi luoja, ja sit vielä tiedät ettet oo tyhmä?
 
"Viivi"
No nyt mut on kutsuttu lauantaina Afrikkalaisiin juhliin ravintolaan Helsingin keskustaan,tuskimpa ne uskaltaa siellä tehdä mulle "joukkoraiskausta" jota varmaan uskotte?Itse pidän kohteliaisuutena että minut kutsuttiin sinne...Ei kaikki ihmiset ole niin pahoja mitä uskotte...
 
IhaNainen
[QUOTE="Viivi";22896289]No nyt mut on kutsuttu lauantaina Afrikkalaisiin juhliin ravintolaan Helsingin keskustaan,tuskimpa ne uskaltaa siellä tehdä mulle "joukkoraiskausta" jota varmaan uskotte?Itse pidän kohteliaisuutena että minut kutsuttiin sinne...Ei kaikki ihmiset ole niin pahoja mitä uskotte...[/QUOTE]

Et oo tosissas? :O No, kaipa sitä verta saa aikuinen ihminen kerjätä nenästään just niin paljon kuin haluaa. Ota vaan kohteliaisuutena sit sekin kun saat vähän niiltä kavereiltakin kyytiä. Ja ihan oikeasti se ravintola ei paljoa auta, mäkin olen ollut useampaan otteeseen noissa afrikkalaisten järkkäämissä bileissä ja niissä sais valkosella naisella olla haulikko mukana jos meinaa saada olla rauhassa. Mun viimeiset tuollaiset juhlat päätyi joukkoraiskaukseen ravintolan vessassa, että en mä oikeasti turhaa sua varoittele.
 

Yhteistyössä