tuntuu et kohta tukehdun tähän tilanteeseen!

  • Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti
ahdistunut
mun on ihan pakko purkaa tänne mun oloa!
asia siis koskee mun avioliittoa ja mun miestä.en tiedä olenko yliherkkä tai tunnevammautunut mutta hänen tyylinsä mua kohtaan ahistaa ja ällöttää niin että en enää tiedä mitä tekisin.
hän tykkää alistaa ja hallita.esim.meillä on yhteiset rahat mutta hän pitää rahojaan kuin ominaan,jos haluan käyttää sitä itseeni on minun maksettava ensin hänelle,seksin muodossa.lapsiin ja ruokaan saan kyllä käyttää rahaa,siihen hän ei puutu.
hän ei tykkää harrastuksestani joka on taas minulle henkireikä ja aina kun siihen menee rahaa,jos joudun ostamaan jotain uutta,hän sanoo että minun on ensin "suostuteltava"hänet.
kun kysyn miten, hän alkaa ehdotella kaikkea härskiä mitä minun pitäisi hänelle tehdä ja siinä vaiheessa minua etoo!!!!ennemmin olen ilman haluamaani kuin alan myydä itseäni!
vaikka olen tästä puhunut hänelle,ei hän koskaan muutu.muutenkin saan kuulla olevani pihtari ja siksi käyttää aina tällaiset mahdollisuudet hyväkseen.
en enää tiedä mitä ajatella ja minua ahistaa..
anteeksi sekava sepustukseni mutta ilta on taas ollut kaamea..nyt onneksi lähti omaan harrastukseensa että saan hetken hengähtää..
 
Menee varmaan halut tollasesta ja sitten onkin kierre valmiina jossa toinen pihtaa ja toinen vaan vonkaa.

Tiedät itsekin ettei tuollainen ole normaalia.
Lähde jos tilanne ei parane, tollanen ahdistus voi johtaa ihan totaaliseen henkiseen lamaantumiseen kun aina on paha olla. Toivottavasti sulla ei ole kuitenkaan koko ajan ahdistus vaan yleisesti ottaen kuitenkin olet onnellinen.
 
yök
hyi että, puistattaa ihan ajatellakkin tuollasta. ei tuollanen kuulu normaaliin parisuhteeseen etkä todellakaan ole yliherkkä tai tunnevammainen jos tuollaiseen reagoit.
 
ahdistunut
lähdin jo kerran.avioerokin oli vireillä.mutta hän saikuinsaikin lapset itselleen ja teki elämästäni niin helvettiä että palasin yhden itsemurhayrityksen kautta takaisin..
nyt mulla on sentään lapset.
silloin puhuttiin ja puhuttiin mutta sama tahti jatkuu aina vain..
olen niin alas poljettu että tuntuu etten täältä enään nouse.olin siis tänään ostamassa uutta akvaariota,maksoi sata euroa,sovin jo kaiken myyjän kanssa mut mies sanoi et;-ehei,ei sulla ole vielä akvaariota.mun lupa puuttuu.et alahan suostutella ja hoidella mut.
teki sen tahallaan niin et en pysty enää perumaan kauppoja mut peruin ne silti..siitäkös mies raivostui..
 
"hmm"
nyt kipinkapin valmistelemaan eroa; hoidat kaikessa hiljaisuudessa itsellesi asunnon yms,kerro läheisille,jotka voivat sitten tukea sinua,tao pyydä vaikka joku tueksi kun sanot miehelle.mutta valmistele ensin kaikki,jottei äijä voi sinua estää!
 
Luulin että tässä on kyse vaan siitä että mies ehdottelee rivoja ja se alkaa tympiä ja loukata, mutta mitä enemmän tekstiä tuli niin sitä sairaammaksi meni.

AP:n viimeinen viesti aiheutti melkein pahoinvointia. Kuulostaa aivan kamalalta!

Tsemppiä ap, yritä päästä pois! :hug:
 
ahdistunut
niin,tiedän kyllä et tilanne ei ole terve mut tuntuu ettei voimat enää riitä uuteen kamppailuun erosta.olen vain niin väsynyt luovimaan ja sovittelemaan,joustamaan että arki sujuisi..kiitos kun sain purkaa ja kuulla muiden mielipiteitä.en pysty puhumaan kenellekään ja kun miettii kaikkea vain omassa päässään alkaa pitää jo itseään hulluna ja miestä normaalina..
 
ahdistunut
[QUOTE="hui";24730668]Miten ihmeessä miehesi sai lapset itselleen, kun lähdit?[/QUOTE]

koska jouduin mielisairaalaan täydellisen hermoromahduksen takia.kun sitten sieltä pääsin ja laitoin eron vireille hän sai kaikki vakuutetuksi että olen hermoheikkohullu joka ei pärjää lasten kanssa..
hän on aina mukava ja miellyttävä muiden nähden ja todella hyvä puhumaan.kaiken aikaa hänellä oli vain tarkoitus saada minut takaisin ja onnistuikin lopulta.
 
"Mä"
Elin itse narsistin kanssa 13 vuotta lasten takia. Seksi oli hänelle kaikki kaikessa. Mua ajatuskin lopulta inhotti. Tosi rankkaa. Harrastuksiani vähätteli, tai enhän mä " oikeesti" mitään harrastanut, kävin vaan siellä hänen mukaansa paneskelemassa. Loppujen lopuksi tein päätöksen, mikä olimoikea. Elän nelljättä vuotta avioliitossa ihanan ihmisen kanssa, lapsista tuli tasapainoisia kotona viihtyviä ja yhteinen lapsikin nyt on. Elämäkin voinolla ihanaa. Vaikeita ratkaisuja, seksistä olen oppinut nauttimaan, einole enään mikää pakkomielle toiselle, eikämelä män aa ja oo...
 
"Annekristiina"
Mulle voi laittaa yksäriä, jos haluat. Narsistin kanssa eläminen todella rankkaa, ja voi jopa epäillä lopulta omaa psyykeä. Niin taitavia manipuloijia ovat, ainakin ulkopuoliset harvoin pystyvät kuvittelemaan minkälaista elämä oikeasti on, ulkopuoliselle näytellään niin hyvää, ja auttavaista kunnollisen tunnollista perheen isää. Pitää olla todella vahva ihminen , että tuollaisen kanssa pärjää, ratkaisu, lopullinen yleensä juuri lasten takia on niin vaikeaa. Itse taistelin oikeudessa mm. Huoltajuudesta, nyt kaikki hyvin, neljättä vuotta, hän yksi harvoista narsisteista, joka hakinlopulta apua ja ulkomaalaisen vaimon. Sopii hyvin hellan ja henkisen väkivallan väliin, valitettavasti...
 
"hmm"
olen seurustellut narsistin kanssa,ja se oli elämäni sairainta aikaa;pahinta on että siinä alkaa todella epäliemään itseään ja melkein uskomaan että vika on itsessä,vaikka hullu on se toinen.ja voi kyllä,aina oli niiiin mukavaa ja rentoa muille ja muiden seurassa.onneksi tajusin lähteä ajoissa.ap,tilanne EI tule ikinä muuttumaan,narsismi on häiriö,joka ei ikinä parane,sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä,mikäli haluat säilyttää järjenrippeesi ja kasvattaa lapsistasi normaaleja,voi ap kiltti,ymmärrä tämä ja lähde.ei sulta voi kukaan lapsia viedä!!
 
ahdistunut
olen joskus etsinyt mutta mies sanoo että hänellä on huono itsetunto ja että olen vienyt häneltä kaikki itsekunnioituksen rippeet sillä kun yritin erota.olen lukenut että narsistit olis itserakkaita ja hyvän itsetunnon omaavia.tosin mun mies ei ole omasta mielestään koskaan väärässä,riidat päättyy niin et mussa on aina vika,osaa kääntää asiat uskomattoman taitavasti ja lopulta uskon itsekin että olin väärässä.samoin hän ei voi olla minua huonompi edes kännykkäpelissä.hän hakkaa peliä niin kauan että saa paremman tuloksen kuin minulla.seksin puutteen hän purkaa huutamalla ja kovistelemalla lapsille.ja silloin kun erosin,hän syyllisti mua niin paljon että ihan totta yritin itsaria lääkkeillä.lasten huonot piirteet on minulta perittyjä ja olen traumatisoinut lapset sillä eroyrityksellä.sanoi etten saa lapsia jos lähden vielä.
kukaan ei uskoisi että puhun hänestä.ja kannan kamalaa syyllisyyttä koko ajan ja suostun paljon seksijuttuihin ihan perherauhan takia vaikka tunnen itseni niin häväistyksi..
mulla on jo nyt syyllinen olo ja huono omatunto kun uskallan kirjoittaa tänne hänestä näin..
 
asunto, tukiverkko, soskuun aika ja HETI!
tarkoittaa huomen aamulla. pikku hiljaa sitte tavaroita kasaan aj uuen asunnon valmistelua. tai sitte turvakodin kautta jos sielä semmonen on!
ei varmasti ole helppo lähteä, mutta tuo ei ole mitään parisuhetta. tuo on helvetin kaukana siitä!
 
Olen eronnut hiljattain henkisesti väkivaltaisesta suhteesta, mukana oli myös fyysistäkin.
Tiedän hyvin mitä on elää ahdistuksen vallassa. Oletko hakenut apua tuohon tilanteeseen mistään?
Esim. sosiaalivirkailijan kanssa voisit käydä juttelemassa. Toivon että laittaisit mulle yv:n, voitas koettaa tukea toisiamme:hug:
 

Yhteistyössä