Tuoreita kokemuksia KAKSissa synnyttäneiltä

Eli Kainuun keskussairaalassa. Ei oikein netistä löydy tuoreita kokemuksia, kun vain noin kymmenen vuotta vanhoja tarinoita, ja ajat ja henkilökuntahan on varmasti muuttunut ja vaihtunut. Aika paljon oli juttua että ainakin jotkut kätilöt olisivat töykeitä :( Toivottavasti ei enää tänä päivänä ole niin..
 
Synnytin syyskuun lopulla, ja kätilöt olivat omasta mielestäni TODELLA mukavia siellä :) mukana oli myös opiskelija joka oli itsekkin raskaana. Sain epiduraalin vaikka olin vasta 2,5 cm auki (en itse pyytänyt, mutta en laittanut vastaankaan) ja mielipiteitäni kuunneltiin ja olotilaani kyseltiin omasta mielestäni tosi hyvin. Voisin mennä synnyttämään heti uudestaan, mutta jos vuoden vielä odottelisi seuraavaa yritystä.. :)
 
Viikko sitten kävin synnyttämässä pienen joulutontun :heart: ja tällä kertaa kätilöt olivat ymmärtäväisiä,ystävällisiä.Vanhat kätilöt tahtovat olla kärttyisiä (mitä minun kohdalle on sattunut) Kivunlievitystä kyllä saa ei siinä mitään.Mutta jäi vähän pahamaku kun kävin pelkopolilla keskustelemassa ja siellä lääkäri ei ymmärtänyt pelkoani.:mad:Antoi tahallaan sektio ajan niin myöhään että synnyttäisin normisti (niinkuin kävikin) mutta pääsinpähän pelostani ja nyt tiedän että selviän mistä vain:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: mamanas

Yhteistyössä