Tuosta raskauskuvaketjusta lähti mullakin ajatus: Missä kulkee häveliäisyyden raja?

Mikä siis teistä on vielä ok-tyylinen julkisesti näkyvä kuva? Missä teillä on oma henk.koht. rajanne, että mitä saa näkyä jne?

Aloin oikein miettimään itsekin. Mä en nimittäin tykkää edes paljasta vauvamahaa näytellä vaan vaatteet päällä voin ottaa pallosta kuvan. En voisi kuvitellakaan alastonkuvia.... tosin luulen, että trauma ympäristölle olisi omaani suurempi :LOL:
Mä en myöskään tykkää katsella alastomia ihmisiä, olkoonkin, että olisivat vielä kauniitakin. Musta jokaisen oma kroppa on vähän kuin temppeli jota tulisi kunnioittaa ja toki ei se multa ole pois jos joku tykkää omansa markkinatuotteeksi rekisteröidä.
 
ffffff
Jokaisen oma asia.
näytetään täällä vitut ja tissit niin mitäs pahaa on kuvassa missä ei näy rintoja eikä sitä värkkiä,vain alaston ihminen missä maha..
nätti kuva oli muutenkin...
 
Huom harmaana
Ei sitä häveliäisyyttä taida enää nykyään olla ollenkaan. Kyllä julkisesti esiteltävässä kuvassa pitää olla vaatteet päällä. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku haluaa otattaa itsestään alastomana raskauskuvan ja pistää sen nettiin. Voi aikoja, voi tapoja.
 
Mä välttelen kaikkia kameroita, mutta biksut päällä rannalla on ihan ok (oli sitten vauvamasu tai ei), kuten myös imetyskuvat. Alusvaatteisilleni en kuitenkaan keikistele enkä nakukuvia itsestäni anna ottaa.
 
Jokaisen oma asia.
näytetään täällä vitut ja tissit niin mitäs pahaa on kuvassa missä ei näy rintoja eikä sitä värkkiä,vain alaston ihminen missä maha..
nätti kuva oli muutenkin...


Mä voisin ehkä laittaa vaikka nettiin kuvat (kärsineistä) tisseistäni, mutta ilman pärstää tunnistamattomana. Tai ehkä, johonkin tyyliin lääkäripalstalle voisin vaikka pärstäineni tulla näyttämään, mitä imetys aiheuttaa rinnoille.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Täällä oli kesällä raskaana olevilla äideillä tapana kääriä paita tissien alapuolele rullalle.Mahan alla repsotti pieni minihame. Suuri raskausmaha pullotti paljaana. Oli muuten tosi RIVO näky.
 
"elämän kevät"
[QUOTE="vieras";23091664]Täällä oli kesällä raskaana olevilla äideillä tapana kääriä paita tissien alapuolele rullalle.Mahan alla repsotti pieni minihame. Suuri raskausmaha pullotti paljaana. Oli muuten tosi RIVO näky.[/QUOTE]


onpa rivoa!!!
 
Sekoitan vielä lisää tätä soppaa itse kommentoimalla, että kyllä, minäkin katselen raskauskuvia mielummin niin, että kohteella on vaatteet ihan kunnolla päällä. Kuva on silloin omasta mielestäni kauniimpi, säädyllisempi ja voisi sanoa, että pehmeämpikin.... Siihen tulee sellainen lämpö tällöin mukaan kuin itsestään.
 
Ja jatkanpa vielä, että mä en itse näe mitään kaunista tahi edes kiihottavaa siinä kun näytöllä vilisee kuvia joissa kulkunderit roikkuu tai on tanassa kuin lipputangot ja loorat näyttelee tuheronsa tilaa.
 
soor
[QUOTE="vieras";23091713]mielummin olisimme katselleet heitä paita rullattuna alas.[/QUOTE]

Me ei, Sinun kannattaakin hakeutua johonkin toiselle foorumille jos ei paljas pinta kiinnosta ja voi laittaa vaikka alastonkuvan jos ei naamaa laita siihen kuvaan näkyviin.
 
[QUOTE="vieras";23091713]mielummin olisimme katselleet heitä paita rullattuna alas.[/QUOTE]

Viime kesänä taisi olla niin kuuma että raskaana olevat äidit eivät ehkä koko aikaa ensisijaisesti ajatelleet että millä lailla kaikki vieraat heitä mieluiten katselisivat...
 

Yhteistyössä