tuosta suutelusta tuli mielee (urbaani legenda )

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
huijasit , ei sinnepäinkään :D . sulla on muuten toi silmäkulma samanlaisesti ollu auki kun mullakin , ainakin jälki on saman näkönen
Juu yksi mun täti osoitti sormella jonneki jotaki (hienosti selitetty) ja mie muksuna juoksin siitä ohi. Noin mulle ainaki selitettiin. :D
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
huijasit , ei sinnepäinkään :D . sulla on muuten toi silmäkulma samanlaisesti ollu auki kun mullakin , ainakin jälki on saman näkönen
Juu yksi mun täti osoitti sormella jonneki jotaki (hienosti selitetty) ja mie muksuna juoksin siitä ohi. Noin mulle ainaki selitettiin. :D
mä kävelin matalan katoksen peltikaton reunaan :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
huijasit , ei sinnepäinkään :D . sulla on muuten toi silmäkulma samanlaisesti ollu auki kun mullakin , ainakin jälki on saman näkönen
Juu yksi mun täti osoitti sormella jonneki jotaki (hienosti selitetty) ja mie muksuna juoksin siitä ohi. Noin mulle ainaki selitettiin. :D
mä kävelin matalan katoksen peltikaton reunaan :D
Auts. :D Ei pitäis koheltaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos naisella isovarpaan viereinen varas on pidempi kuin isovarvas, olisi henkilön oikeasti pitänyt synrtyä pojaksi mutta jossain vaiheessa kohdussa on kehitys muuttanut suuntaa.
mä olen luullut että kaikilla on toi varvas pitempi :eek: .
olenko ollu väärässä :attn:
Mulla ainakin on ukkovarpaat paljon pidemmät kuin ne seuraavat varpaat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Äijäporukalla loppui viinat ja piti lähteä tietysti alkossa käymään. Keskellä kylätietä yhdellä miehistä alkoi julmetusti vääntämään mahaa, ei auttanut kuin ajaa auto tien sivuun ja siihen käydä miehen pyllistämässä. Matkan jatkuessa kohti alkoa, oli autossa porukka sitten ihmetellyt sitä valtavaa paskan hajua, että vieläkö sillä yhdellä vääntää mahaa ja kaasua pukkaa.... Alkon pihalla huomanneet, että ukko olikin rykäissyt krapulapaskansa turkishaalarinsa huppuun, siinä tien poskessa kyykkiessään..
mä tunnen myös yhden tyypin jolle sattui tämä armeijassa. :D ei ihan urbaanilegenda siis, näinkin voi käydä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos istut nuotion äärellä ja nuotiosta tuleva savu tulee sinua kohti,niin tarkoittaa se sitä että sinulla on jotain tekemistä lampaiden kanssa.
tällä me aina kiusataan toisiamme kun istutaan notskin äärellä, "savu seuraa lampaan n*ssijaa". :D eli tän olen kuullu myös...

älyttömän hyviä juttuja muutenkin tässä ketjussa! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Nainen osti Meksikosta pienen kaktuksen matkamuistoksi ja salakuljetti sen rajan yli kotiinsa. Muutaman päivän jälkeen hän oli ihailemassa kaktustaan, kun hän näki kaktuksen heilahtelevan hieman. Hän ajatteli sen ensin olevan vain valon luoma harhanäky. Yhtäkkiä kaktus alkoi kuitenkin täristä voimakkaammin. Lopulta hän huolestui ja soitti tulliviranomaisille tunnustaakseen rikoksensa ja kysyäkseen mitä hänen pitäisi tehdä oudosti käyttäytyvälle kaktukselleen. Mies puhelimessa käski naista lähtemään talosta välittömästi. Oli kuitenkin jo liian myöhäistä. Suojapukuisten miesten saapuessa kaktus oli jo räjähtänyt auki vapauttaen tuhannet pienet hämähäkit. Naisesta oli tullut niiden ensimmäinen ateria.

jaiks..
:x :x
 

Yhteistyössä