Tuottaako muilla ongelmia?

Pyykinlaitto meinaan.
On ihan tuskaa täällä! En jaksais millään tehdä sitä puuhaa!
Laitan vielä pyykit koneeseen ja kuivumaankin, mutta se kaappeihin viikkaaminen on yhtä tuskaa! Teen mitä vaan, kunhan ei tarvii laittaa niitä kaappiin... Nytkin on varmaan 5 koneellista puhtaana, jotka tars viikata... :headwall: :headwall: :headwall:
 
vierailija
mä kyllä pesen pyykkiä, ripustan kuivumaan, kerään puhtaat narulta ja viikkaankin. mutta sen sijaan että kiikuttaisin ne suoraan kaappeihin, mä lastaan ne viikatut pinot takasin pyykkikoriin ja kori jää keittiöön pakastimen päälle... mikähän helkutan järki siinäkin on? mutta paikoilleen ne ei vaan mene.

tää on muuten ainoa kotityö, minkä mies hoitaa mua paremmin ja tehokkaammin, se vie pyykit viikattuaan aina suoraan komeroihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Pyykinlaitto meinaan.
On ihan tuskaa täällä! En jaksais millään tehdä sitä puuhaa!
Laitan vielä pyykit koneeseen ja kuivumaankin, mutta se kaappeihin viikkaaminen on yhtä tuskaa! Teen mitä vaan, kunhan ei tarvii laittaa niitä kaappiin... Nytkin on varmaan 5 koneellista puhtaana, jotka tars viikata... :headwall: :headwall: :headwall:
:wave:

"Sulla on mun luonto"

Mulla just noin!!! Nytkin odottaa kaks koneellista (huom. teollisuuskoneella pestyä ) tuolla viikkaamista, mutta ku en jaksa !!! Oon tosin kyll kipeäkin, mutta sama asia se on vaikka olisin terve.
 
Nykyisin pyykit on pakko ottaa heti kuivausrummusta pois ja viikkailla, jos jätän ne sinne (tai puhtaanpyykinkoriin), niin ovatpa kivasti rutussa. Joten tulevat viikattua, ja aika kivasti mä ne saan sitten kaappeihinkin =)
Ennen keräsin pyykit narulta kasaan, ja viikkaamatta jäivät. Sitten oli älytön kasa viikattavana. Aloin sitten tekemään niin, että viikkaan ne heti narulta ottaessani, jolloin eivät jää epämääräiseen kasaan =)
 
kiekaus
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
sä voit lohduttautua sillä, että meillä jopa silitetään kaikki vaatteet :D eli eihän sulla oo homma eikä mikään niitä pallita!! :D
Pallita?! :D
no joo joo tiiän :D , mut ku meillä nyt vaan vaatteet ja lakanat PALLITAAN :D
mistä päin ootte? liekkö väsyny tai jotain kun tirskunu täällä jo tovin tuota :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Pyykinlaitto meinaan.
On ihan tuskaa täällä! En jaksais millään tehdä sitä puuhaa!
Laitan vielä pyykit koneeseen ja kuivumaankin, mutta se kaappeihin viikkaaminen on yhtä tuskaa! Teen mitä vaan, kunhan ei tarvii laittaa niitä kaappiin... Nytkin on varmaan 5 koneellista puhtaana, jotka tars viikata... :headwall: :headwall: :headwall:
Kyllä yhdyn tähän. Mitään kotityötä mä en inhoa niin paljon kuin pyykin viikkaamista. Siis wc:n pesukin on kivempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mä kyllä pesen pyykkiä, ripustan kuivumaan, kerään puhtaat narulta ja viikkaankin. mutta sen sijaan että kiikuttaisin ne suoraan kaappeihin, mä lastaan ne viikatut pinot takasin pyykkikoriin ja kori jää keittiöön pakastimen päälle... mikähän helkutan järki siinäkin on? mutta paikoilleen ne ei vaan mene.

tää on muuten ainoa kotityö, minkä mies hoitaa mua paremmin ja tehokkaammin, se vie pyykit viikattuaan aina suoraan komeroihin.
Toi alku on niin MUA!!! :whistle:
Meillä ei tota hommaa kyllä tee edes mies. Sit mä aika ajoin levitän aina kaikki puhtaat sängyn päälle ja koitan saada siihen hirmuseen kasaan jotain tolkkua! Menee vaan aina välillä hermot, kun vaatteet pitää aamusin etsiä sieltä pyykkikoreista... :headwall:
 

Yhteistyössä