Tupakoijat! Mitä merkkiä poltat? mitä poltit ennen?

  • Viestiketjun aloittaja ov***
  • Ensimmäinen viesti
kessuttelija
punainen pall mall, ennen poltin punaista smarttia

vaihdoin, koska smartti maksaa noin suunnilleen samanverran, mutta on pahaa.. pallimalli on parasta :D

bonustakin poltin yhdessä vaiheessa, mutta siitä tuli päänsärkyä.

Suosittelen kyllä tuota pall mallia, tosi hyvää ja halpaa
 
vieras
ootte olleet aika merkki uskollisia.
mä oon polttanut punasta, sinistä, vihreetä ja harmaata L&M. Smartilta kokeillu sinisen ja punasen
sätkistä kokeillu bonukset, smartit, aromat
nortit mallut pallmailit sun muut menty läpi.. tällä hetkellä sininen chesterfield (taitaa olla halvinta toppatupakkia)

kaikista eniten tosin oon polttanut punasta bonusta ja sinistä L&M
 
Kutistunut
Ensin punasta Mallua, sitten punasta LM:ää, siitä siirryin vihreeseen LM:ään, sitten vihree Barclay ja nykyään vihreetä Smarttia.
Ja kohta lopetan (vähennän ainakin) :saint:
 
aromaa ensin, sinistä ja punasta l&m tais mennä sitten aika ahkeraan, sit taas bonusta sätkänä, ja sit kaikkee mitä sattu saamaan ja nykysin useempi vuosi mennyt punasella l&m:llä ja bonuksen sätkällä jos valmiit loppu.
 
--
Poltin yläasteella punaista LM:ää, lukiossa vihreetä barclay:ta, sitten siirryin vihreään LM:ään. 6 vuoden päästä lopetin, sain lapsen ja aloitin imetyksen loputtua polttaa sinistä LM:ää. Sitten lopetin kun tulin raskaaksi. Mieli tekisi kovasti taas aloittaa - saada se oma hiljainen herkutteluhetki välillä tän hullunmyllyn keskelle. Pysynkö lujana, en tiedä.
 
hanna
eikö täällä kukaan oo polttanu chesterfieldiä?! (vai miten se nyt kirjoitettiin..)

minä poltin ennen aina vihreää ches.. joskus saatoin valkoista mallua. nyt 2 v. ollaan oltu polttamatta..
 
vieras
Yläasteella poltin vihreää, merkillä ei ollut väliä ja yleensä sätkiä.. Sitten rupesin polttamaan Bonuksen ruskeaa sätkinä ja nykyään sininen smart joko aski tai sätkät..
 
Aloitin kakarana sinisellä Belmontilla, siitä siirryin Cameliin ja jossain välissä aski oli aina punainen Malboro. Raskaaksitultuani lopetin ja nykyään nautiskelen satunnaisesti harmaata Belmontia.

Siis vahvempaan tarvittaessa ja nykyään miedompaa kun en jokapäiväisesti polta.
 

Yhteistyössä