tupakoinnin lopetus kun on raskaana

  • Viestiketjun aloittaja tupakointi
  • Ensimmäinen viesti
tupakointi
kokemuksia tässä kyselisin että millaista on ollut tupakan polton lopetus teillä.mulla olis edessä se, takana 15v polttoa ja nyt olen raskaana joten lopetus on ajankohtainen. pelottaa vain kaikki ne tulevat jutut..
 
Mulle siinä ei ollut mitään vaikeaa, lopetin heti kun sain tietää olevani raskaana.Tosin olen elämäni aikana lopettanut tupakoinnin kolmesti, aina kertalaakista, eikä mitään vaikeuksia ole ollut.
Nyt olen ollut polttamatta reilun 10 vuotta, enkä kyllä enää ole ajatellut aloittaaa, nuorempana sitä helposti ajatteli, että no kun muutkin niin kaipa minäkin voisin taas poltella :ashamed:
 
tupakointi
tää ei siis ollut ollenkaan suunniteltu raskaus :)
mua siis pelottaa kaikki ne vitutukset,pahat olot yms hirveän paljon.
mutta tottakai siis lopetan peloista huolimatta
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja tupakointi:
kokemuksia tässä kyselisin että millaista on ollut tupakan polton lopetus teillä.mulla olis edessä se, takana 15v polttoa ja nyt olen raskaana joten lopetus on ajankohtainen. pelottaa vain kaikki ne tulevat jutut..
ei hätiä mitiä. Lopettelen hissukseen parin viikon aikana ja mitään oireita ei tullu. Ja oli helppoo ku vauva mahassa. Ja mulla saman verran ellei enemmänkin polttovuosia takana oli.
 
ki
Nikotiini purkkaa tai tabletteja voi käyttää pahimman yli, jos tuntuu, ettei millään selviä. Niitäkään ei tosin sitten suositella pitkäaikaseen käyttöön. Mutta parempi mun mielestä korvausvalmiste, kuin tupakka, joka sisältää montaa muutakin vaarallista ainetta kuin nikotiini.
 
tupakointi
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja tupakointi:
kokemuksia tässä kyselisin että millaista on ollut tupakan polton lopetus teillä.mulla olis edessä se, takana 15v polttoa ja nyt olen raskaana joten lopetus on ajankohtainen. pelottaa vain kaikki ne tulevat jutut..
ei hätiä mitiä. Lopettelen hissukseen parin viikon aikana ja mitään oireita ei tullu. Ja oli helppoo ku vauva mahassa. Ja mulla saman verran ellei enemmänkin polttovuosia takana oli.
kuinka reippaasti vähensit heti? mullakun vielä on se paha puoli että olen polttanut nykysin varmaan askin päivään niin tupakan himo on kokoaika kova.taidan nyt käydä vetäsemässä viimeisen röökini :)
 
äiti kolmelle
Jätä nyt kuule vain se viimenenkin vetämättä. Ihme lopettamista tuo että "vielä viimeinen" pitää polttaa. T: itsekin polttanut 12 vuotta ja kuin seinään lopettanut.
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja www:
sitten kun pahoinvointi alkaa niin ei tee mieli enää ollenkaan... nicotinell mint tabletit auttaa hyvin jos tarvii korvaushoitoa
paitsi että kaikilla ei pahoinvointia ole ollenkaan.. mutta jos on, niin se varmasti helpottaa asiaa
 

Yhteistyössä