Tupakointi synnärillä?

  • Viestiketjun aloittaja kuhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti
kuhan kyselen
Onko joku käynyt kesken synnytyksen tupakilla?

Entäs sitten, kun lapsi on syntynyt? Jätitkö lapsen yksin vai annoit hoitajille päästäksesi käymään tupakilla? Rupes tossa vaan mietityttään :D
 
vieras
et aattelit sit hirveissä tuskissa kesken synnytyksen selviytyä tupakalle?! tai just synnytettyäs...luulis siinä vaiheessa olevan jotain ihan muuta mielessä ku tupakka..oot vissiin sit polttanu myös raskauden ajan?
 
....
sektiosta seuraavana päivänä kävin tupakalla, vauva oli sen aikaa hoitajilla koska en saanut liikkua yksin. siitä eteenpäin mies oli vauvan kans jos jossaki kävin pikasesti,
kun meillä oli perhehuone.

(ja niille joillekkin sanon jo valmiiksi, että EN IMETTÄNYT muista syistä )
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
sektiosta seuraavana päivänä kävin tupakalla, vauva oli sen aikaa hoitajilla koska en saanut liikkua yksin. siitä eteenpäin mies oli vauvan kans jos jossaki kävin pikasesti,
kun meillä oli perhehuone.

(ja niille joillekkin sanon jo valmiiksi, että EN IMETTÄNYT muista syistä )
Poltitko raskauden aikana? Anteex vaan, mutta tässä taas kyllä täyttyy yksi stereotypia :D
 
minä
itse kipujen ja pahan olon keskellä ei tehnyt yhtään mieli tupakkaa, mutta synnytyksen jälkeen olisin ollut heti valmis polttaman :D En kuitenkaan päässyt, kun oli yö ja sairaalan ovet lukossa. Aamulla sit hönkäsin tupakalle annoin vauvan hoitajille. se oliki sit virhetikki... ei ole koskaan tullu niin huono olo ja pyörrytys :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidan olla ainoa, joka on noin tehnyt ;D Mutta mulla olikin älyttömän helpot synnytykset. Antaa sataa kiveä vaan ;)
Synnytyssalista piipahdit tupakalla... niin varmaan.
Itse asiassa jokaisessa synnytyksessä.. paitsi viimeisessä, kun oli niin nopea.

Haluatko ex-miehen sähköpostiosoitteen jotta voit varmistaa asian? :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Näytti melkoisen vastenmieliseltä, kun TAYS:n pihassa vastaan lyllersi viimeisillään raskaana oleva nainen (sairaalan kamppeissa), joka sytytti tupakan ja meni keittiötyöntekijöiden seuraan tupakkapaikalle :x
Mutta sitähän tässä ei kysyttykään. On ihmisiä joita ei kuitenkaan niin paljoa kiinnosta pitääkö vastaantuleva täti sinua vastenmielisenä näkynä vai ei :)
 
:II
Olen tupakoinut raskauden aikana,mutta ei kyllä olisi tullut mieleenkään polttaa tupakkaa synnärillä. Enkä tullut mieleenkään pyytää nyt jotakin hoitajaa katsomaan vauvaa sillä välin kun oisin käynyt tupakalla.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
sektiosta seuraavana päivänä kävin tupakalla, vauva oli sen aikaa hoitajilla koska en saanut liikkua yksin. siitä eteenpäin mies oli vauvan kans jos jossaki kävin pikasesti,
kun meillä oli perhehuone.

(ja niille joillekkin sanon jo valmiiksi, että EN IMETTÄNYT muista syistä )
Poltitko raskauden aikana? Anteex vaan, mutta tässä taas kyllä täyttyy yksi stereotypia :D
En polttanut raskausaikana.
tai juu poltinhan minä, ennen kuin tiesin raskaudestani.
Sektiokaan ei todellakaan ollut oma päätös,
ja tupakoimaan aloin valitettavasti raskauden jälkeen kyllä,
kun imetys ei ollut mahdollista muista syistä.

mikä stereotypia?
 
Haaha
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
sektiosta seuraavana päivänä kävin tupakalla, vauva oli sen aikaa hoitajilla koska en saanut liikkua yksin. siitä eteenpäin mies oli vauvan kans jos jossaki kävin pikasesti,
kun meillä oli perhehuone.

(ja niille joillekkin sanon jo valmiiksi, että EN IMETTÄNYT muista syistä )
Poltitko raskauden aikana? Anteex vaan, mutta tässä taas kyllä täyttyy yksi stereotypia :D
En polttanut raskausaikana.
tai juu poltinhan minä, ennen kuin tiesin raskaudestani.
Sektiokaan ei todellakaan ollut oma päätös,
ja tupakoimaan aloin valitettavasti raskauden jälkeen kyllä,
kun imetys ei ollut mahdollista muista syistä.

mikä stereotypia?
Tyhmyyttä aloittaa tupakointi lähes vuoden tauon jälkeen :p
Musta kyllä tuntuu et tasan poltit raskaana ollessakin :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
itse kipujen ja pahan olon keskellä ei tehnyt yhtään mieli tupakkaa, mutta synnytyksen jälkeen olisin ollut heti valmis polttaman :D En kuitenkaan päässyt, kun oli yö ja sairaalan ovet lukossa. Aamulla sit hönkäsin tupakalle annoin vauvan hoitajille. se oliki sit virhetikki... ei ole koskaan tullu niin huono olo ja pyörrytys :/
Mitä ne hoitajat sanos tähän?
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
En polttanut raskausaikana.
tai juu poltinhan minä, ennen kuin tiesin raskaudestani.
Sektiokaan ei todellakaan ollut oma päätös,
ja tupakoimaan aloin valitettavasti raskauden jälkeen kyllä,
kun imetys ei ollut mahdollista muista syistä.

mikä stereotypia?
Eli aloit saman tien synnärillä vetää röökiä, vaikka et ollut raskauden aikana polttanut? Selevä :D
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja :II:
Olen tupakoinut raskauden aikana,mutta ei kyllä olisi tullut mieleenkään polttaa tupakkaa synnärillä. Enkä tullut mieleenkään pyytää nyt jotakin hoitajaa katsomaan vauvaa sillä välin kun oisin käynyt tupakalla.
Parempi sekin olis ollut pyytää hoitajaa kattoon vauvaa ja käydä röökillä, kuin polttaa raskausaikana.
 
Eppu
Itse poltin ennen raskautta paaaaljon mutta lopetin plussattuani eikä todellakaan tullut mieleen lähteä tupakille ja jättää pientä vauvaani hoitajille sen takia että pääsen taas röyhyttelemään. idioottimaista aloittaa kymmenen kuukauden jälkeen!
 

Yhteistyössä