tuplaäidit miksei muutkin..

  • Viestiketjun aloittaja lölykkä harmaana
  • Ensimmäinen viesti
lölykkä harmaana
Hei

Hieman taustaa ensin...

Mulle on tehty aiemmin kahden alkion pas siirto joista toinen tuli vuotona pois ja toisesta syntyi terve tytär. Silloin oli mies lääkäri. Nyt meillä oli 10.10 pas siirto ja kaksi alkiota sulatettiin mutta vain toinen siirretiin ja toinen joutui tylysti roskiin. Oli naislääkäri joka huonolla suomella sanoi: " sina olla kovin lyhyt ei sina jaksa kantaa kahta lasta." Olen 164.5cm. Koitin sanoa että aiemminkin siirretty kaksi mutta ei auttanut. Alkio ei kiinnittynyt joten tuli vuotona pois. Nyt meillä joulukuussa kolmas siirto ja jos kaksi sulatetaan niin kaksi myös siirretään. Ja sillon aion pitää pääni. Ja tiedän pari ihmistä jotka molemmat ovat minua lyhyempiä ja ovat saaneet kaksoset ongelmitta.

Eli nyt kysyisin minkä pitusia te muut tuplien saaneet olette?


Kiitos vastauksistanne jo näin etukäteen ja onnea eteenpäin.

T. Löllykkä
 
162cm, joten enpä kovin pitkä ole minäkään! Mutta tosin ahtaaksi olo lopussa kävikin, tai no puolessa välissä oikeestaan jo...lopuks tuntui, ett olen yhtä mahaa, ja vauvat oli kurkussa asti! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 22:37 Heidi78 kirjoitti:
162cm, joten enpä kovin pitkä ole minäkään! Mutta tosin ahtaaksi olo lopussa kävikin, tai no puolessa välissä oikeestaan jo...lopuks tuntui, ett olen yhtä mahaa, ja vauvat oli kurkussa asti! :LOL:
Mulla vähän sama tunne :LOL: , pituutta 158cm. Ja molemmilla kerroilla siirrettiin kaksi alkiota, ilman mitään mutinoita lääkäreiltä.
 
Minä 168cm ja hyvänkokoiset kaksoset sain. Kaksosraskaus alkoi myös aivan luomusti, joten ei siinä vauvahaaveilussa kyllä pituus mielessä käynyt, yllätys oli ihana kun vauvoja saatiinkin kaksin kappalein. =)
 
no joo
Mä olen 163 cm pitkä ja tuplat tulla tupsahti, että höpö höpö sanon minä, olisko pitänyt jotenkin kiemurrella ettei tuu tuplatärppiä, koska olen vain 163 cm..?? heh..
 
tytöt0205 ja poika00
vedän pohjat, 147cm kortta, luomutytöt syntyi normaalisti alakautta 35+0
oli taakka kantaa, mutta vatta oli painonsa verran kultaa!!=) a) 2410g b)2310g :heart: :heart: sairaalassaki kätilö sanoi että mitähän se luontoäiti on oikein ajatellu ku mun kokoselle on kaksoset suonu?! Että kiitos..
 

Yhteistyössä