Tuplagallup: lounaanne ja päivän asunne?

Turkilmas
Lounaaksi söin 2 possupihviä ja kupin kahvia. Tällä hetkellä päällä on mustat "lökäpökät" ja kirjava t-paita. Kohta vaihdan päälleni mustat housut, vaaleansinisen kauluspaidan ja neuletakin. Olen menossa tänään työhaastatteluun.

Illalla ennen kotiintuloa laitan trikoot, tyköistyvän paidan ja lanteille kolikkovyön, sillä olen menossa itämaiseen tanssiin.

Ja sitten kotona vaihdan päälleni vielä oloasun, johon kuuluu toppi ja collegepökät. Niin ja jalkaan villasukat :)
 
Lounaaksi söin 2 possupihviä ja kupin kahvia. Tällä hetkellä päällä on mustat "lökäpökät" ja kirjava t-paita. Kohta vaihdan päälleni mustat housut, vaaleansinisen kauluspaidan ja neuletakin. Olen menossa tänään työhaastatteluun.

Illalla ennen kotiintuloa laitan trikoot, tyköistyvän paidan ja lanteille kolikkovyön, sillä olen menossa itämaiseen tanssiin.

Ja sitten kotona vaihdan päälleni vielä oloasun, johon kuuluu toppi ja collegepökät. Niin ja jalkaan villasukat :)
Onnea haastatteluun :)!
 
Meillä lounaana sekoomakokooma: toissa päivänä tehdyn kasvissosekeiton jämät ja lämppäreitä, joissa eilistä jauhelihakastiketta.

Päällä on mustat alusvaatteet ja sukat, mustat leggarit, trikoohame ja t-paita sekä harmaa neuletakki. Koko komeuden tietysti "kruunaa" tuo ei-minkään-värinen kipsilasta ;).
 
"Olivia"
Tonnikalapastavuokaa ja kurkkua, appelsiinimehua. Lapsien kanssa, meillä arkivapaa tänään. Päällä mustat collegehousut ja musta tunika ja villasukat. Ei olla ehditty ulos tai mihinkään vielä kun oli kaihdinasentaja aamupäivän, siksi edelleen kotivaatteet.
 
"Muurarin Vaimo"
Vaaleat farkut, musta trikoopaita, loput ne välttämättömät sukat jne. Lounaaksi söin broilerisalaattia fetalla ja homejuustolla. Vettä kyytipoikana ja kahvit ruuan päälle. :)
 
arkivapaalla
Äitiys-ulkohousut ja musta pitkä neule. Ulkoilusta kohmeena, tekis mieli etsiä villasukat jostain. Lounaaksi söin kanakeiton ja raejuustoa, muutaman lihapullan ja kupin teetä.
 
Lounas: paistijauhelihaa, kurkkua, coleslawta, salaatinkastiketta, ruisleipäsiivu ja lasi maitoa. Lapset söi eilistä kanapastaa, kurkkua ja coleslewta+ruisleipä ja maito.
Päivän asu: harmaat velourhousut ja meandin viime kevään(?) harmaa kruunupaita
 
"Vieras"
Lounaaksi pari ruispalaa joissa päällä margariinia, sinappia, ketsuppia, juustoa ja kananmunaa.
Jäi vielä nälkä niin söin myös pari itsetehtyä sämpylää juustolla ja margariinilla. Jälkiruoaksi viinirypäleitä ja juomaksi vettä.

Olipa melkoinen hiilaripommi ja olokin nyt sen mukainen...
 
"Concha"
Heehee, päällä on musta trikoinen imetyspaita, mustat collegehousut ja kirkkaan keltaiset villasukat. :D

Ehdin tuossa äsken syömään "lounaaksi" purkillisen raejuustoa ja kourallisen pähkinöitä. Onneksi ukko tulee reilun tunnin päästä töistä, ja käy kaupasta hakemassa jotain ruokavärkkejä..
 
"Äitikissa"
Lounaaksi oli broileririsottoa ja salaattia. Mulla on päällä ihan kotivaatteet: harmaat trikoohousut, valkoinen toppi ja vaaleanpunainen puuvillaneule. Farkut oli, mutta kiristi ja vaihdoin pois:)
 

Yhteistyössä