tuplavaunut?

  • Viestiketjun aloittaja joulufani
  • Ensimmäinen viesti
joulufani
kysytäänpä täältä sitten, osaako joku suositella hyviä sisarvaunuja?
meille tulossa toinen lapsi.(esikoinen 1,5v kun toinen syntyy!)onko jollain ollut/on oratelin tuplia? jostain luin et ne ois hyvät(vaikka kalliit)
kaipailisin neuvoja hyvistä vaunuista/rattaista?
kiitos vastanneille! :flower: :flower: :heart:
 
juuliska
mulla itsellä on emmaljungat ja ovat tosi hyvät,kun taas esim.oran vaunuis ei ole erillisiä jalkatukia jotka mun mielestä ehdottomat kun on eri ikäset kyseessä...
 
Tuula80
Mun tyttö oli 1v3kk kun poika syntyi, ostin tuplat ihan turhaan, ne oli käytössä varmaan vain pari kuukautta. Sittemmin olen käyttänyt seisoma-alustaa, jolla jo pienenä tyttö jaksoi pitkiäkin matkoja. Enimmäkseen tietty kävelee itse! Että suosittelisin harkitsemaan tarkkaan onko tuplat juuri teille oikea ratkaisu, esim. sisaristuin voisi olla hyvä ja huomattavasti edullisempi hankinta! Jokainen tietysti tavallaan! =)
 
satumamma
heippa!
tähän pitää kehua ns.juna-vaunuja,jotka ovat aivan mainiot!!merkiltään ABC ja tilasin vaunu-aitasta.meillä on sisarukset nyt 2 ja 1vuotiaat ja vaunuja ei voi kun kehua.pikkusempi istuu takana ja tarpeen tullen nukahtaa,kun istuimen saa nukku-asentoon.ismpi istuu edessä ja välillä käveleekin.tosi kevyet kärryt ja saa kasaan hyvin.näillä mahtuu monista paikoista,joista ei vierekkäin istuttavilla sovi.
 
Meilläkin tuli aikoinaan tuplavaunut tarpeetomana hommattua. Jos haluaa ostaa kalliit , niin mikäpä siinä. Itse koin kuitenkin ihan turhana. Ei meidän 1v7kk vanha enää halunut istua rattaissa kun vauva syntyi. Riippuu tietenkin lapsesta , onko kova kävelemään vai ei. Nyt hommasin vierekkäin istuttavat matkarattaat taas kun vauva syntyi, eikä näillekkään paljon käyttöä ole ollut. Mulla oli peräkkäin istuttavat aikaisemmin hetken käytössä, mutta olivat hankalat työntää varsinkin lumessa. Makuasioitahan nämä ovat.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 21:15 Tuula80 kirjoitti:
Mun tyttö oli 1v3kk kun poika syntyi, ostin tuplat ihan turhaan, ne oli käytössä varmaan vain pari kuukautta. Sittemmin olen käyttänyt seisoma-alustaa, jolla jo pienenä tyttö jaksoi pitkiäkin matkoja. Enimmäkseen tietty kävelee itse! Että suosittelisin harkitsemaan tarkkaan onko tuplat juuri teille oikea ratkaisu, esim. sisaristuin voisi olla hyvä ja huomattavasti edullisempi hankinta! Jokainen tietysti tavallaan! =)

sisaristuin on erittäin #&%£$!* emmaljungan vaunut hajoo ja vaan muutaman kuukaudn voi käyttää ja maksaa 500mk
lapsetb oli silloin 0v ja 1v ja yli 15kg ei saa isrtuimkeen laittaa
 
Mulla itellä emmaljungan tuplarattaat. Ostin käytettynä vm.99. Ovat olleet todella tarpeen. Keskimmäinen lapsi 2,5v ja edelleen kun käyn pitkiä lenkkejä kiertämässä niin nukahtaa monasti päikkäreille niihin. Meillä on myös sisaristuin, mutta sitä ei olla juuri ollenkaan käytetty, kun todella epäkäytännöllinen, vaikka onki halpa.
 
karolina
Mulla on ne emmaljungan tuplat vierekkäin istuttavat maksoi 510euroa lapset 2.5v ja 6kk eli kuuskuukaut ollu nyt käytös ja käytän varmaan vieil pitkään kävellessä tarhaan yms. Nyt oon kävelly niin paljon etten olis ilman millään pärjänny. Se kalliimpi malli olis ollu kääntyväl aisalla mutt liian kallis n780e. tavarakori on irtoillu se on huono ja kuomu ei oikein pysy suojana. Mut nää oli must brioa paremmat kun testasin.
 
äityli80
Mulla on lapsilla basson merkkiset tuplat ja ollaa nyt käytetty niitä 4 kuukautta melkein joka päivä ja mielestäni ovat olleet todella hyvät, Niihin mahtuu hyvin emman kantokoppa (pehmeä). Niissä on erilliset selkä ja jalkatuet, sekä istuimien välissä on pieni seinämä.
 
meilla ne cerox tuplat ovh 680e. ne toiset mallit ois ollu 510e, mut nama ominaisuuksiltaan paremmat! kato www.emmaljunga.se
niin meilla ollu noi kevaasta asti kaytossa. poika nyt 2v4kk ja tytto 1v 5kk. ovat todella toimivat, hyvat, helpot, kevyet ja hienot =) voin vain lampimasti suositella!
 

Yhteistyössä