Turhaudun

  • Viestiketjun aloittaja "missu"
  • Ensimmäinen viesti
"missu"
Turhaudun, kun en saa melkein mistään runkkausrauhaa, kun mies on aina kotona. Seksi miehen kanssa ei toimi. Hitto, kun panettaa välillä kovaa ja joutuu kitumaan siinä olossa. Seksi miehen kanssa ei ole nyt vaihtoehto.
 
"missu"
Nyt panettaa taas niin kovaa, että meinaan seota. Melkein sattuu, kun haluaa nii kovasti. Kylmään suihkuunkin meno tuntuisi kidutukselta. Joskus olen kyllä mennyt sisävaatteissa parvekkeelle käymään ja se on auttanut. On tämä silti kidutusta. En pysty runkata jos mies tietää. Mitä te tekisitte?
 
"missu"
En ole provo ja suihkussa en osaa. Seisoaltaan nimittäin ei onnistu, koska ei pysty rentoutumaan tarpeeksi saadakseen. Vain istualtaan tai makuutaan onnistuu. Ehkä vessassa, jos kehtaisi ja on varma ettei toinen yllätä. Miehen en halua tietävän tästä, koska itsetyydytys on privajuttu.
 
Mä runkkaan ihan silleen että sanon "btw mä haluun nyt runkata, älä tuu säikäyttää vai haluutko auttaa". Sit jos ei vapaaehtoinen ryntää paikalle työnnän oven hiljaa kii hetkeks että saan olla rauhassa :)
 
"missu"
Muuten ihan hyvä idea tuo peiton alla salaa. Homma kumminkaan ei onnistu, koska meillä on pieni lapsi. Lapsen pitää olla silloin joko isänsä kanssa tai nukkumassa toisessa huoneessa.

Joskus ennen olin yhtä estoton kuin ruusutarha melkein. Nykyään en. Se taas on toinen juttu.

Lisää vinkkejä kaipaan.
 
Eikö se lapsi nuku päiväunia? Jos teillä on makuuhuone, niin voit sanoa että säkin käyt lepäämässä/päiväunilla. Sit meet lepäilemään sinne, otat jonkun aikakauslehden mukaan, lapsi nukkuu ja mies on jossain toisessa huoneessa.

Ei toimi?
 

Yhteistyössä