Turhis hirmu hassu juttu!

Make
Kannattaa hetki miettiä ennenkuin laitatte noita omaan statukseenne. Paljastatte aika henkilökohtaisia asioita useille sadoille ihmisille. Ihmettelen kun noita stauksia löytyy jonkun verran omistakin kavereista, eikö kenelläkkään tullut mieleen, että juttu selviää aika nopeasti? Ei ole kauhean vaikea päätellä mitä on tullut tehtyä, varsinkin jos sakko on iso!

Ei millään pahalla, ihan vaan vinkkinä. Itse en ainakaan haluaisi, että asiat joista tietää vain muutamat parhaat ystäväni tulevat useiden satojen "kavereiden/tuttujen näkyville.
 
Make
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Make:
Kannattaa hetki miettiä ennenkuin laitatte noita omaan statukseenne. Paljastatte aika henkilökohtaisia asioita useille sadoille ihmisille. Ihmettelen kun noita stauksia löytyy jonkun verran omistakin kavereista, eikö kenelläkkään tullut mieleen, että juttu selviää aika nopeasti? Ei ole kauhean vaikea päätellä mitä on tullut tehtyä, varsinkin jos sakko on iso!

Ei millään pahalla, ihan vaan vinkkinä. Itse en ainakaan haluaisi, että asiat joista tietää vain muutamat parhaat ystäväni tulevat useiden satojen "kavereiden/tuttujen näkyville.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä tuossa on ne kohdat jotka ovat niin hirveitä muiden silmissä?
Ja millä tavalla sä pystyt päättelemään mitä joku on tehnyt tuolta listalta jos sen sakko on vaikkapa 235e?
Öö antanut rahasta, pettänyt kumppaniaan mm. Ja pointti oli se, että aika paljon paljastat itsestäsi mahdollisesti sadoille ihmisille jos summa on esim. 700?. Fiksua jos tykkää, mutta kukin tyylillään :)

 
Make
Alkuperäinen kirjoittaja Make:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Make:
Kannattaa hetki miettiä ennenkuin laitatte noita omaan statukseenne. Paljastatte aika henkilökohtaisia asioita useille sadoille ihmisille. Ihmettelen kun noita stauksia löytyy jonkun verran omistakin kavereista, eikö kenelläkkään tullut mieleen, että juttu selviää aika nopeasti? Ei ole kauhean vaikea päätellä mitä on tullut tehtyä, varsinkin jos sakko on iso!

Ei millään pahalla, ihan vaan vinkkinä. Itse en ainakaan haluaisi, että asiat joista tietää vain muutamat parhaat ystäväni tulevat useiden satojen "kavereiden/tuttujen näkyville.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää mitkä tuossa on ne kohdat jotka ovat niin hirveitä muiden silmissä?
Ja millä tavalla sä pystyt päättelemään mitä joku on tehnyt tuolta listalta jos sen sakko on vaikkapa 235e?
Öö antanut rahasta, pettänyt kumppaniaan mm. Ja pointti oli se, että aika paljon paljastat itsestäsi mahdollisesti sadoille ihmisille jos summa on esim. 700?. Fiksua jos tykkää, mutta kukin tyylillään :)
Niin ja edelleen noi on lähes kaikki, ainakin mun mielestä, nimenomaan henkilökohtaisia asioita, riipumatta siitä ovatko ne pahoja vai ei.
 
Harmiton harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
32. mennyt sänkyyn parhaan ystäväsi kanssa.... 25 e
33. mennyt sänkyyn työtoverisi kanssa...... 25 e

Nämä voi tulla jo siitä täyteen että on samassa työpaikassa miehensä kanssa <3
Tämä on totta. Ja kun mukana oli vielä kolmaskin työkaveri, niin tuli sitten yhdestä keikasta 100 euroa. :LOL: :LOL:
 
minulla
490?

Tai tulee toki reilusti nelinumeroinen luku jos joka kerrasta veroitetaan. Vai riittääkö samasta synnistä yksi maksu? Siinä apauksessa olen sivellisesti niukin naukin alle 500? velkaa synneistäni...
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
olen eläny joo.sou wat.780 ekee.Ja mitäs sitten,eipähän tartte mummona katua tekemättömiä asioita=)
Joo, sinun ei tartte katua tekemättömiä asioita, mutta ehkä niitä tehtyjä :D

Niin ja tarkoitukseni ei ole ilkkua, vaan on itselläkin melko huikeat sakot...
 
Wili
Hei, oikeasti. Onko tossa mitään järkeä? Onko tarkoitus laskea per kerta, vai per tapaus? Siis jos olen ollut sängyssä FB kaverini kanssa, harrastanut suuseksiä, antanut sitä about kuusi kertaa molemmat, harrastanut anaalia pai kolme kertaa, ja tämä myös parin muun ihmisen kanssa... Lasketaanko kaikki vain kolmeksi tapaukseksi?? Jos ei, niin jokainen joka on saanut alle tuhat tässä, vois oikeasti miettiä mitä tekee väärin... Tiedän henkilöitä joilla tämä menee yli kolmen tonnin, niin kuin heidän puhelu minuuttinsa. Eikä se tee heistä huoria.
 
mie vaa
Nii... Ja oikeest, jos mä meen sänkyyn jonku kaa, ja en saa silt suuseksii vaikka oon sitä antanu nii lasketaaks kumpaakaan? mitä jos oon antanu persettä puskassa niin monelle etten enää voi tiiä..
 

Yhteistyössä