*turhis* Huono päivä, kaipaisin vähän piristystä..

Kun jokin voi mennä pieleen, niin se menee. Totta taas tänä päivänä viimeistä pistettä myöden. Mä haluisin vetää peiton korviin ja nukkua vaan, mutta iltavuoroon pitää lähteä työssäoppimaan. Pah. :| |O Ei paikassa mitään vikaa, mutta mun päässä. :snotty:
 
JONSERED Karhunkantaja
Joskus on hyvä viettää räytymispäivää ja itkeä ja räytyä koko rahalla. Ei aina ole pakko jaksaa. Kunhan jaksat taas iltavuoroon töihin. ;)

Haluatko virtuaaliolkapään, johon nojata ja kuuntelevan korvan ja reikäisen pään, joka unohtaa kuulemansa hetkessä? Täältä löytyy.
 
Joskus on hyvä viettää räytymispäivää ja itkeä ja räytyä koko rahalla. Ei aina ole pakko jaksaa. Kunhan jaksat taas iltavuoroon töihin. ;)

Haluatko virtuaaliolkapään, johon nojata ja kuuntelevan korvan ja reikäisen pään, joka unohtaa kuulemansa hetkessä? Täältä löytyy.
Et usko että piristi tämäkin! Kiitosta vaan!!
En mä nyt itkeä ja räytyä kehtaa, kun sit on naamakin sen näköinen.. Noloa mennä töihin ja selitellä jotain epämääräistä.. Kaippa tämä tästä taas, joskus tai juhannuksena.
 
Äiti pian kahdelle
Mä en jaksa tätä tappelua... Vituttaa! Tekis mieli painua peiton alle nukkumaan...

Ukon mielestä siivoominen on tyyliin ihan turhaa. Nyt koirilla karvanlähtöaika joten todellakin pakko imuroida jtp vähintään... Ja ku muutenki hiekkaa kulkeutuu sisälle ja meillä on tuo 1½v joka murustelee aina jotain leipää ja muuta ympäriinsä...

Miks tuo pönttöpää ukko ei osaa laittaa vaatteitansa mihinkään muualle ku lattialle, sieltä ne on kuulemma niin helppo ottaa... Joo on varmaan mut mulla on sitten ihana niitä pessä... Millä ihmeellä ne kaikki koiran karvat saa irti... Kauhee homma... Ihan ku mulla ei riittäs muutenki tekemistä....

Tai jos pyydän ukko siivomaan omat jälkensä, oottelen pari tuntia eikä tapahu mitään ja ku ite ne sitten siivoon lopulta niin saan kuulla kuinka oon marttyyri...

Ja ku pitää siivotakki niin sitten oon huono äiti ku en muka hoida lasta...


Kiitos. Auttopa ku sai avautua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti pian kahdelle;23578377:
Mä en jaksa tätä tappelua... Vituttaa! Tekis mieli painua peiton alle nukkumaan...

Ukon mielestä siivoominen on tyyliin ihan turhaa. Nyt koirilla karvanlähtöaika joten todellakin pakko imuroida jtp vähintään... Ja ku muutenki hiekkaa kulkeutuu sisälle ja meillä on tuo 1½v joka murustelee aina jotain leipää ja muuta ympäriinsä...

Miks tuo pönttöpää ukko ei osaa laittaa vaatteitansa mihinkään muualle ku lattialle, sieltä ne on kuulemma niin helppo ottaa... Joo on varmaan mut mulla on sitten ihana niitä pessä... Millä ihmeellä ne kaikki koiran karvat saa irti... Kauhee homma... Ihan ku mulla ei riittäs muutenki tekemistä....

Tai jos pyydän ukko siivomaan omat jälkensä, oottelen pari tuntia eikä tapahu mitään ja ku ite ne sitten siivoon lopulta niin saan kuulla kuinka oon marttyyri...

Ja ku pitää siivotakki niin sitten oon huono äiti ku en muka hoida lasta...


Kiitos. Auttopa ku sai avautua
:hug: Usko kun sanon, tiedän miltä tuntuu!!
 
Mulla meni eilen kesäsuunnitelmat viturallensa ja samoten meni ilmeisesti mun elämäni ensimmäinen ulkomaanmatka kaupunkiin jossa olen aina halunnut käydä.

Jos mies saa pidettyä lomansa niinkuin on toivonut ja se reissu toteutuu niin mulle jää sen jälkeen 3pvää lomaa jolloin tytön kanssa olis vapaata. Sit alkaa koulu. Sit jos mies ei saa lomaansa silloin ku haluaa vaan kaikki pitää koko heinäkuun niin meillä ei oo yhteistä lomaa ollenkaan.

Eli mulla on vastakkain ekassa tilanteessa se et lähenkö reissuun vai lähenkö kotia 1,5vkoks kun en pääse siellä useinkaan käymään. Seuraavaks vasta jouluna. Jännittää elääkö mummokaa enää kesällä kun alkaa olemaan niin huonos kuosis jo.

Joten mä tuun sun messiin hajoomaan.. mutta laitetaan tähän piristykseks vähä jonathan rossia ja tom cruisea:DDD

ettäs kehtaa kysellä Tompan pierutavoista:DD

YouTube - Does Tom Cruise fan the duvet? - Friday Night with Jonathan Ross - BBC One
 
Äiti pian kahdelle
:hug: Usko kun sanon, tiedän miltä tuntuu!!
ei voi ymmärtää miks pitää tahallaan tehä jotain semmosta mistä tietää toisen hermostuvan tai aiheuttavan lisää hommaa...

Sitten se naputtaa miks sä ressaat ku oon raskaana mut vaihtas osia mun kanssa niin tajuais... Tosin jos mies olis kotona niin sillon pojan aamupalalla syödyt puurot kuivus tuolla lattiassa ku niitä olis pikkusen enimpiä pyyhitty vessapaperilla... Ja pöytä olis tahmeena maidosta ku se olis muka pyyhitty... :LOL:

Ja miks roskat pitää heittää tiskialtaaseen tiskien sekaan? :confused:
 
Äiti pian kahdelle
mun lapsuuden kodissa oli usein sotkusta ja hävetti jos joku tuli kylään...
En halua että meillä on samanlaista...

Ei mua semmonen haittaa jos joku tulee kylään ja esimerkiks pojan lelut on pitkin keittiötä mut sotku, lika, vaatteet ympäri lattioita, koiran karvoilla kyllästetty sohva ja lattiat... Ei kiitos :D
 

Yhteistyössä