turhis mutta pakko kysyä, että monta sormusta on teistä liikaa kun...

  • Viestiketjun aloittaja WildRose
  • Ensimmäinen viesti
Tintti83
Minulla on kolme kultasormusta, joista kaksi keltakulta-valkokulta-timantti-sormuksia. Enemmänkin haluan ja pidän useampaa sormusta pitäviä naisia elegantin näköisinä jotenkin.
 
WildRose
itse rakastan vähän erikoisempia sormuksia... esim nämä joissa värilliset kivet :) sopivat mustiin vaatteisiini ja vahvahkoon meikkini :D ilman sormuksia orpo olo, ei naisellinen seksikäs eikä itsevarma... rankkaa salille mennessä riisua osa ! :D
 
ööh..joo ?!
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
itse rakastan vähän erikoisempia sormuksia... esim nämä joissa värilliset kivet :) sopivat mustiin vaatteisiini ja vahvahkoon meikkini :D ilman sormuksia orpo olo, ei naisellinen seksikäs eikä itsevarma... rankkaa salille mennessä riisua osa ! :D
sori, mut susta tulee jotenkin teiniolo...
 
WildRose
kai se on niin että osa haluaa joka sormeen, osa tyytyy yhteen ja osa ei käytä ollenkaan ! :D pahinta kyllä minusta kultaa ja hopeaa sekaisin... puhun nyt myös muistakin koruista...
 
WildRose
Alkuperäinen kirjoittaja ööh..joo ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
itse rakastan vähän erikoisempia sormuksia... esim nämä joissa värilliset kivet :) sopivat mustiin vaatteisiini ja vahvahkoon meikkini :D ilman sormuksia orpo olo, ei naisellinen seksikäs eikä itsevarma... rankkaa salille mennessä riisua osa ! :D
sori, mut susta tulee jotenkin teiniolo...
teinit taitaisivat suosia enemmän pinkkejä kiviä koruissaan kuin mustaa ja violettia :D ??
 
tiikeriemo
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh..joo ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
itse rakastan vähän erikoisempia sormuksia... esim nämä joissa värilliset kivet :) sopivat mustiin vaatteisiini ja vahvahkoon meikkini :D ilman sormuksia orpo olo, ei naisellinen seksikäs eikä itsevarma... rankkaa salille mennessä riisua osa ! :D
sori, mut susta tulee jotenkin teiniolo...
teinit taitaisivat suosia enemmän pinkkejä kiviä koruissaan kuin mustaa ja violettia :D ??
ap taitaa olla gootti :D
 
joku
Vasemmassa nimettömässä kihla-&vihkisormus ja oikeassa nimettömässä yksi sormus, jota vaihtelen fiiliksen mukaan. Ilman näitä on alaston olo, mutta enempää en kyllä osaisi käyttää.

Sormus keskisormessa/peukalossa/pikkurillissä on mielestäni teinimäistä tai muuten vaan mautonta.
 
IhanaValo
Miulla ei oo ku 2;kihla- ja vihkisormukset. En osaa sen enempiä ees pitää vaikka kaipa niitä muutama olis tuolla tallessa:)
Miehelläkin on 3 sormusta, yks niistä vihkisormus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kihla- ja vihkisormus mulla on ja toisen käden nimettömässä yks sormus. Enempi ois jo mautonta, mun mielestä.
Mulla on samanlailla, toisessa kädessä siis kihla-ja vihkisormus ja toisessa nimettömässä yksi sormus :D en kans tykkää jos käsissä on sormuksia painoksi asti, pari sormusta per käsi menee ihan hyvin vielä. Mutta kukin tyylillään ;)
 
sormusfriikki
6 sormusta on minulla (tosin vain kolmessa eri sormessa) ja vieläkin pari kevyesti menisi.
Kultaa kaikki sormukset, mutta ei mitään tarttuvia/raapivia kiviä, semmoset mitkä ei oo tiellä missään.
Viimeksi olen ne riisunut pois 3,5 vuotta sitten kun lähdin suunniteltuun sektioon...
 
vieras
minulla turkoosit lyhyet kynnet, koristeena valkoisia kukkia lisänä pieniä kristalleja. Samat varpaissa. Sormuksia vain vasemmassa nimettömässä kolme sormusta, kihla- ja vihkisormus. Niin ja olen pk:ssa lastenhoitajana, käytän sormuksia työssäni, samoin kynsilakkaa. Sormiani en työnnä lasten suuhun, ruokaan tms. Ei ne lakatut kynnet päivähoidossa ole mikään terveysriski, ei myöskään sormukset, jos niitä puhdistaa. Itse puhdistan koruni päivittäin ja otan ne pois, jos teemme lasten kansa jotain sellaista mihin en timankejani upottaa halua.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja en:
kans tykkää liioista koruista, menee mauttomaksi. Lasten kanssa on mielestäni ihan liikaa nuo, ja punainen kynsilakkakin on tosi outoo pikkulasten äidillä. Ei tuu mieleen siisti heti ekaks vaan turha ja ruma ja ällö!
Höh! Lapsethan saattaisivat jopa tykätä punaisiksi lakatuista kynsistä!

Itse en voisi kuvitella käyttäväni punaista kynsilakkaa. En ole niin naisellinen... kulkisin "lainahöyhenissä". Lapset ei asiaan vaikuta.

 
WildRose
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja en:
kans tykkää liioista koruista, menee mauttomaksi. Lasten kanssa on mielestäni ihan liikaa nuo, ja punainen kynsilakkakin on tosi outoo pikkulasten äidillä. Ei tuu mieleen siisti heti ekaks vaan turha ja ruma ja ällö!
Höh! Lapsethan saattaisivat jopa tykätä punaisiksi lakatuista kynsistä!

Itse en voisi kuvitella käyttäväni punaista kynsilakkaa. En ole niin naisellinen... kulkisin "lainahöyhenissä". Lapset ei asiaan vaikuta.
minulla taas on joko punaiset, siniset, mustat tai violetit kynnet :D
 

Yhteistyössä