Turku keskusta/jokiranta: ravintola jossa lapsille leikkipaikka?

Itsekin olen turkulainen, mutta lasten synnyttyä ei ole juuri käyty ulkona syömässä. Missäköhän ravintoloissa keskusta-alueella tai jokirannassa olisi lapsille leikkipaikka? Kohtuuhintaisista paikoista olen lähinnä kiinnostunut.
 
Vaakahuoneen pomppulinna
Miten jolu voi ehdottaa jotain Heseä...

Ehdottomasti Vaakahuone ja sen terassi jokirannassa! Siellä on ilmainen pomppolinna asiakkaille. Eli siinä mistä Ukko-Pekka lähtee on ihana terassiravintola, jossa iltaisin jazzia ja muuta livemusiikkia. Päivisin lounaspaikka ja kahvila. Pomppulinna on terassilla aidatulla alueella. Suosittelen.
 
,
Dennis on mukava talvisin, mutta kyllä mäkin suosittelen nyt kesällä Vaakahuonetta. Saa olla ulkona ja lapset viihtyy pomppulinnassa. Usein käybn siinä päivisin kahvilla ja luen lehdet ja lapset pomppii itsensä väsyksiin.
 
Maissi
Alkuperäinen kirjoittaja tois pualt:
Hesellä. En mäkään ny oo vähään aikaan käyny missän oikias ravintolas, mut enpä muista nähneeni leikkipaikkaa kuin hampurilaispaikoissa ja abc:llä.
Juntti! Kutsutko oikeasti ulkona syömistä tai jopa ravintolaksi huoltiksia ja -heseä...

Esim Rossossa leikkipaikka, mutta aika juntti rafla muuten. Denniksen leikkipaikka on valehtelematta 2 neliön kokoinen ja suoraan ulko-oven vieressä, ei meidän makuun. Kultaisessa Hirvessä Seikkiksen vieressä mukava leikkipaikka, mutta aika tylsä ravintola.

Vaakahuonetta mäkin kannatan. Lapset pyytää joka päivä päästä sinne pomppimaan, vaikkei tietenkään nyt joka päivä siellä käydä.
 
Oiva
Me oltiin viime kesänä ravintolassa, jossa tarjoiltiin lounasta ja pihalla oli paljon pöytiä. Kuitenkin, siellä pihassa oli myös hiekkalaatikko lapsille, tosi kätsy, sai itse nauttia lounaasta samalla kun lapset leikki! Ettei ollut Panimoravintola Koulu? Tietääkö kukaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan:
blanko lapsiystävällinen? siis ei leikkipaikkaa tarvitse olla mutta edes syöttötuoli
Ollaan me siellä käyty lasten kanssa monesti, jo silloin kun esikoinen oli ihan pieni.

En kyllä muista oliko syöttötuolia mutta kai siellä sitten oli, kun me siellä viihdyttiin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oiva:
Me oltiin viime kesänä ravintolassa, jossa tarjoiltiin lounasta ja pihalla oli paljon pöytiä. Kuitenkin, siellä pihassa oli myös hiekkalaatikko lapsille, tosi kätsy, sai itse nauttia lounaasta samalla kun lapset leikki! Ettei ollut Panimoravintola Koulu? Tietääkö kukaan?
Koulun pihassa on ainakin liukumäki (Börsin pihassa myös, oli ainakin ennen), ja ehkä myös se hiekkis. Piha on iso ja siellä on paljon pöytiä.

Just viikko pari sitten olin siellä rypemässä :xmas:
 
vierailija
Me oltiin viime kesänä ravintolassa, jossa tarjoiltiin lounasta ja pihalla oli paljon pöytiä. Kuitenkin, siellä pihassa oli myös hiekkalaatikko lapsille, tosi kätsy, sai itse nauttia lounaasta samalla kun lapset leikki! Ettei ollut Panimoravintola Koulu? Tietääkö kukaan?
Juu Koulu on mahtava, iso piha / terassi ja siel on hiekkalaatikko lapsille. Samalla voi syödä tai käydä yhdellä! Harmi vaan kun toimii vaan kesäisin!
 

Yhteistyössä