Turkulaiset...mistä päin Turkua..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2006 klo 17:30 seikkula kirjoitti:
Runosmäessä asutaan vauva 6kk
Missäpäin Runosmäkeä? Ite oon asunut Piiparinpolulla ja Nostoväenkadulla, nyt asun Länsinummessa.

Jos on tästä läheltä (ja miksei kauempaakin...) äitejä jotka kaipaa seuraa, niin laittakaa yytä. Ulkoiluseuraa ei koskaan oo liikaa...
=)
 
Mä asun kanssa Länsinummessa, oon myös asunut aikaisemmin Runosmäessä, aika sattuma :)
Oon -84 syntynyt, naimisissa ja meillä tyttö n. 5,5 kk.
Mulle saa laittaa sähköpostia, lenkkiseura olisi todella tervetullutta! Tylsää usein yksin kävellä ja kavereita ei tosiaan muutenkaan ole koskaan liikaa; kahvitteluun, lenkkeilyyn yms.

aurora06@luukku.com
 
seikkula
Moikka, me asutaan Nostoväenkadulla, itse en vielä hyvin tunne aluetta, paitsi ne reitit joita tyttäreni Julian kanssa kävelemme.
Täällähän on keskiviikkoisin 10-12 mll kautta perhekahvila, kerran käytiin tutustumassa mutta se on siihen aikaan kun meilä nukutaan päikkäreitä.
Mieheni tekee vuorotöitä ja välillä tekee tosi pitkiä päiviä jolloin olisi kiva vaikka käydä kävelyllä tai kaffella , kun ei meillä ole paljon tuttjua täällä.
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa zseidi@hotmail.com.
HYVÄÄ ILLAN JATKOJA!!!!!
 
Minäkin runosmäestä, tosin omia lapsia ei vielä oo..Miehen kanssa muutettii yhtee elokuussa ja olen siis "vasta" 87-syntynyt..Mutta ahkerana lastenhoitajana olen toiminut viitisen vuotta, eli kokemusta löytyy.Odotellaa vaa et ikää tulis hiukan lisää ja sais opiskelut alotettua...
 
Heippa..Mä olen Mll:n lastenhoitajakurssin suorittanu ja just kirjottanu ylioppilaaks..Jos tarviitte lastenhoitajaa, niin laittakaa yy:tä, voin sit kertoa lisää itsestäni. Lapsia olen hoitanu viikoittan nyt viiden vuoden ajan. :)
 

Yhteistyössä