Turun "Mammakerho"

riksu80
Seuraavan kerran nähhään ens keskiviikkona (korjatkaa jos meni väärin, imetysdementia meinaa iskee) Annen luona. Nähhään kauppatorilla 222 linjan pysäkillä (Kappahlia vastapäätä torin reunalla) ja mennään siitä bussilla Jäkärlään.

Kiva oli taas tänään jutella. Aika meni ku siivillä.

Annak: ilmottelehan miten tilanne kehittyy. Jännityksellä ootellaan.
 
monsteri05
:wave: ilmoittautuisin myös mukaan,vielä ei nyyttiä kainalossa ole mutta la ois 14.10 ikää mulla on 20v ja esikoinen tulossa,kaikki siis ihan uutta,mahtuukohan joukkoon mukaan??
 
Moikka!!
=)
Liityttäis mielellämme mukaan porukkaan, jos vaan sopii.
Näin syksyn tullen olis mukava tavata muita äippälomalaisia ja näin vaikka ennalta ehkäistä syysmasista. Ja saada tietty vaihtelua päiviin.

Osan teistä mä jo olen tavannutkin babybiossa ;)

 
riksu80
Tosiaan dementiaa tai jotain liikkeellä. Ihan oikeesti luulin myös laittaneeni ajan tohon. Eli mennään klo 10.45 bussilla.

Mirva: Tosi kiva jos pääset tulemaan. Täytyy sit miettiä miten päästään menemään kun on niin monet vaunut. Laura sano ottavansa kantorepun mut mulla ja Saaralla on vaunut. Osa sen reitin busseista on kuulemma sellasia et niihin mahtuu kolmet. Muutenhan ei ois ongelmaa mut ne bussit menee vaan puolen tunnin välein. Onko ehotuksia kun sun poikahan on jo vähän vanhempi.
 
Riikka kirjoitti: "Osa sen reitin busseista on kuulemma sellasia et niihin mahtuu kolmet. "
Oonko minä tosiaan sanonut noin... :ashamed: Meinaan kun nämä "maaseudun" bussit ovat sellaisia, että toisinaan kolmen rappusen päässä on yksille vaunuille tilaa.. Mutta mä soitan TLO:n toimistoon ja sanon, että laittisivat vähän isomman bussin siihen reitille. Mutta jos joku haluaa tosiaan kantorepun tms. ottaa, niin onhan se tietty helpompaa, siinä on sitten vaan se, ettei pääse ilmaiseksi kulkemaan.

Ja oikein Riikka kirjoitti muuten ajan ja paikan.. Sitten täällä päässä jäätte 3. pysäkillä pois moottoritieltä laskettuna.
Jos joku myöhästyy, niin 11.10 lähtee myös bussi 22, se tulee samaan paikkaan, mutta kiertää vaan pidempää reittiä. Sillä bussilla jäädään "liikekeskuksen" jälkeen toisella pysäkillä. Ja aikaisempi bussi 10.10 on numero 221 ja se kiertää vielä eri reittiä ja siinä jäädään talolankadun ekalla pysäkillä pois, punaisten rivitalojen välissä pysäkillä pois... Voiko sekavammin enää selittää?!

Vastaan minä tuun kuitenkin, kunhan vaan ilmoitatte, jos tuutte jollain muulla bussilla kuin tuolla 10.45 (222) autolla.

Nähdään sitten :wave:

---Ai niin, eikö se AnnaK aio mitään ilmoittaa meille?? *pakahtuu uteliaisuudesta* Voimia joka tapauksessa hälle!

 
Koitetaan päästä tulemaan =)
Meillä olis kyllä kans toi rintareppu, mut en oo pitäny poikaa siinä kuin kerran. Sen verran paremmin näyttää vaunuissa vielä viihtyvän.
Täytyy sit katsoo sitä miten mahdutaan bussiin, voinhan mä sit tulla myöhemmällä bussilla.
Tietty vois myös toivoa autoa käyttöön siks päiväks ;)
mutta katsellaan :wave:
 
riksu80
Varmaan taas kuulin omiani siitä bussista. Muistan kyllä et sanoit et joihinki ei mahu ku yhet ja varmaan sit aattelin et ehkä siellä välillä menee sellasia mihin mahtuu useemmat. Pistän kaiken imetyksen ja väsymyksen piikkiin :)

Tosiaan täälläkin jännittyneenä ootan uutisia AnnaK:lta. Luulis että vauvaa on hakemassa kun mitään ei oo kuulunu. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kuullaan heistä pian.
 
AnnaK lähettää terveisiä. Eilen syntyi kello 14.14 terve poika 3360 g ja 50 cm. 36 tunnin valvomisen ja 18 tunnin synnytyksen jälkeen. Hän lähettää kaikille Turun "Mammakerholaisille" terveisiä - AnnaK:n puolesta J
 
AnnaK! Onnea, myös iskälle onnittelut! :flower:
Kai sä tulet sitten jo meille vauvaa näyttämään; omat kun on jo niiiin vanhoja (nimim. 2kk 1pv ikäisen prinssin äiti).

Nyt onkin Ellalla valinnan vaikeus poikaystävästään, kun ehdokkaita riittää =)

Monetko vaunulliset olisi tulossa, että tiedän sitten TLO:lle ilmoittaa? Ja saako jonkun vaunut näppärästi kasaan, jos ottaa vaunukopan penkille viereen? Kivaa, että tuutte meille, vaikka se ei toi matka ihan helppo ole. Huumorilla (ja pienillä vaunuilla) siitä selviää ;)
 
riksu80
Onnea AnnaK:lle pojasta. Toivottavasti pääset pian taas mukaan tapaamisiin (toivoo että jo ens viikolla nähtäis teidät :)).

Eli me ollaan tulossa varmasti mutta meiän vaunuja ei saa niin helposti kasaan kun on se kova koppa.
 
eepi05
Hirmuisasti onnea AnnaK:lle!
Mä oon myöskin tulossa tietoa ei vielä ole millä, autoa en ainakaan saa lainaan siksi päiväksi. Mulla on kyllä myöskin kärryt mitkä saa helposti kasaan, mut kattellaan. Jos tärskytellään siinä pysäkillä ja katotaan miten monta sopii ja sitten jakaudutaan eri busseihin. En nyt löytäny aikatauluja mistään, mutta eikö ne kaikki lähde suht samoihin aikoihin?
 
Laskeskelin tässä, että AnnaK pääsee viimeistään huomenna kotiin, niin vähän mua epäilyttää, että mahtaako hän tulla näyttämään prinssiään meille...
Ihanaa oli se aika, kun kaikki oli ihan uutta ja ihmeellistä, maailman kauneinta vauvaa saattoi vaan tuijottaa koko päivän. Jotenkin musta tuntuu, että oon ollut äiti jo ikuisuuden, mutta toisaalta vasta hetki sitten kotiuduttiin osastolta ja jos jotain poikkeavaa on, niin epävarmuus iskee ja sitten jo soitan äitiltä neuvoa :p

No, joka tapauksessa; tapasin täältä meidän läheltä yhden Pia-äidin, jolla on esikoinen 5kk ja pyysin häntä myös kahville silloin keskiviikona. Vaikka meillä onkin nyt neliöitä enemmän kuin keskustassa, niin mahdetaanko me kaikki mahtua tänne siltikään ;) Lattiapinta-alaa löytyy, mutta sitten toi meidän Ismo-koira pörrää jaloissa (tosin se tulee kyllä sohvallekin..) Ismo on kiltti ja sosiaalinen, kunhan alkuun on haukkunut pelottavat vieraat. Se ei tee vauvoille mitään muuta kuin nuolee läpimäräksi, jos sen päästää lähelle. Sitä saa sitten ihan vapaasti komentaa pois, jos mä en aina huomaa mitä se tekee. Tosin musta olisi hienoa, jos voisitte vähän huomioida sitäkin, kun se on mustasukkainen vauvan viemästä huomiosta.. :ashamed:

Piknik-risteily tuli tehtyä ja nyt ollaan molemmat ihan väsyneitä, taidanpa minäkin mennä ottamaan päikkärit. Soitan maanantaina sinne TLO, sanon vaan, että jos voi sellaisen, mihin mahtuu mahd. monet vaunut. Kotiinpäin voitte sitten vaikka mennä eri busseilla, ruuhka-aikaan niitä kulkee useammin. ;)
 
Soitin tänään sinne liikennöitsijälle ja se lupasi yrittää saada jonkun "auto-suunnittelijan" kiinni, että laittaisi sille 10.45 vuorolle isomman auton.. Niitä kun onkin monta eri tallia, jotka ajavat tänne. Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette tulemaan :)
AnnaK:n alakerran naapuri otti myös yhteyttä, jos hänkin vaikka tulisi (la syyskuun lopulla). Meitä onkin kohta aikamoinen porukka!
 
Täällä ollaan, kirjoittelen yhdellä kädellä ja syötän poikaa toisella. :) Pääsin just kotiin, joten ehkä tulen treffeille ensi viikolla. Katsotaan nyt, miten tämä arki lähtee sujumaan. Ja kiitos kaikista onnitteluista! :wave:
 
Huomenta
Olen pidemmän aikaa lukenut palstaanne ja vihdoinkin uskalsin kirjoittaa..Joten mahtuiskohan mukaan viellä pian 20 täyttävä äippä ja tytär 2,5 kuukautta. Olisi kiva saada uusia ystäviä.
 
Anna-Kaisa
En ollut tänne ennen virallisesti kirjautunut, joten yksityisviestin lähetys ei varmaankaan onnistunut. Eli nyt on kirjauduttu ja palloilen täällä tästä eteenpäin ihan omalla nimelläni. Laita mulle Saara teidän osoite uudelleen, jos vaikka pääsisin ensi viikolla jo paikalle. yllättäin vieraita kyllä lappaa harva se päivä katsomassa uutta tulokasta, mutta jospa ensi tiistai olisi vieraista vapaa. :)
 
Anna-Reetta
Luin tosta teidän mamma-kerhosta ja ajattelin kysellä että saisiko siihen liittyä mukaan?itelläni on 2kk vanha poikavauva ja uusia ystäviä tässä ollaan etsimässä :D
pistäkää postia jos pääsisin mukaan:
emilia.t@jippii.fi :hug:
 

Yhteistyössä