Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

Tuul1a: Minä ainakaan en ole vielä liittynyt faceen, joten muutamia meitä on vielä tälläkin sivustolla :)

Kesalka: Kyllä tuolla Ozbabyssa on jonkinlainen valikoima liivejä, joten sinne vain shoppaamaan. Siellä näytti myös olevan ale, joskaan en nyt muista koskiko se myös alusvaatteita.
 
Epa_88 Onnittelut!!!

En ole pahemmin täällä ehtinyt vierailla. Oman kuukauden ketjussa olen käynyt muutamaan otteeseen, mutta täällä ei ole tullut käytyä. Taitaa suurin osa porukkaa olla Facessa, joten täällä hiukan hiljaista. Uusiakin oli tullut mukaan, tervetuloa!

Meillä pyyhkii edelleen hyvin. Sokerirasitus selätetty ja kaikki muutenkin kunnossa. Jalat kramppaa öisin, sydämentykytystä on ja hiukankin reippaampi kävely aiheuttaa melkoista vihlontaa alavatsassa. Mutta tosi pieniä on harmit ilojen rinnalla. Poju myllertää minkä kerkiää.

Nyt alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, että vauva ihan oikeasti tulee :D. Olen jo uskaltanut ostaa vähän vaatteitakin. Netissä ja kaupoissa olen selvitellyt mitä saa mistäkin, mutta varsinaiset hankinnat tehdään varmaankin sitten vasta lähempänä laskettua aikaa. Hyvin suunniteltu on kuitenkin puoliksi tehty, eikös se niin mene.

Niin ja olen nyt toista viikkoa lomalla. Elokuun alussa menen vielä hetkeksi töihin perehdyttämään sijaista ja sitten koittaa äippäloma!

AnnMaria 29+1
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Heippa kaikille! Täällä yksi paikalle myöhään eksynyt Turun lähistöllä asuva odottaja, la marraskuussa. Vieläkö jengiin pääsee mukaan? :) Onko täällä pääosin kaikki facebookissa ja siellä teillä joku ryhmä?
 
Eli 5.8.2013 klo. 18.26, perheemme sai
lisäystä täydellisestä suppusuusta.
Prinsessan mitat olivat 3560g ja 50,5cm.

Synnytys oli nopea. Eilen illalla pääsimme kotiin kun kaikki sokeriarvot tytöllä pysyivät hyvinä.
Tänään touhukas isoveli tulee näkemään siskon ekaa kertaa! Jännittää!!

Epa, J ja prinsessa
 
  • Tykkää
Reactions: metuva ja AnnMaria
Heippa! Laitoin kaveripyyntöjä faceen haluaville, ja Saralle taitaa toinen ylläpitäjä laittaa juuri :)
Anteeksi hiljaiselo, oltiin parisen viikkoa Pohjois-Karjalassa mökkilomalla.
Mulla alkoikin varhennettuna äitiysloma juuri 2.8., viikkoja nyt 32+ :) Kaikki muuten hyvin, mutta selkä ja masu ja alapää vähän kritisoivat pitkää seisomista tai kävelyä..

Mitäpäs täällä kaikille kuuluu? Meistähän onkin jo useampi nyyttinsä saanut, vaikka valtaosa toki sitä vielä odottelee.. :)
Nimia
 
Heippa! Mäkin kirjauduin sisään tänne melkein kahden kuukauden tauon jälkeen.. :) Tulin kyselemään, joskos täällä vielä oli ihmisiä, jotka olisi halukkaita tulemaan jatkamaan juttua tuonne facen puolelle, niin voisin pari kertaa täällä käydä viestit tsekkaamassa.
Eli toivotaan, että jos sinne tullaan niin ei tultaisi vain seuraamaan muiden juttuja, vaan osallistuttaisiin itsekin. Laita yksityisviestiä minulle, jos tuo kiinnostaa. Uusiin oman alueen samassa tilanteessa oleviin on ollut hienoa tutustua, ja on ihanaa, kun saa kysellä, mitä kokemuksia/suosituksia/varoituksia ihmisillä on alueen erilaisista palveluista :) Eli rohkeasti voi vielä liittyä mukaan, jos kiinnostaa. Meillähän siis on ensimmäiset vauvat syntyneet kesäkuussa, ja viimeiset lasketut ajat ovat joulukuulla, ihan joulukuun lopussa!
Ja toki juttua voi täälläkin jatkaa, jollei faceen halua, mutta oman alueen juttuja haluaisi jakaa :)

Nimia 39+5 (jos en nyt käykään täällä, niin saatan olla nyyttiä hakemassa..)
 
Hei! Taisin tähän ryhmään alussa ilmoittautuakkin, mutta käyminen on jäänyt vähemmälle. Haluaisin kuitenkin facebook-ryhmään mukaan, siellä on jotenkin helpompi keskustella, jos on vieläpä suljettu ryhmä. Miten pääsen liittymään sinne? En tiedän Nimian oikeaa nimeä, jotta voisin laittaa yksityisviestiä fb:ssä.
 
Moikka moi! Mattimyöhäsenä olen liikenteessä ja laskettuun aikaan on enää kolmisen viikkoa. Olen 30-vuotias ja tämä on toinen lapsemme. Esikoinen on reilu kaksivuotias uhmaiässä oleva pikku prinsessa.:) perheeseen kuuluu myös kaksi toheloa koiraa, jotka ilostuttavat pahanteoillaan päivittäin.

Faceryhmään mielelläni tulisin mukaan juttelemaan. :)
 
Heippa! Kävin tässä välissä synnyttämässä, ja ei meinaa suihkuun, vessaan tai syömään ehtiä, saati sitten tänne kirjautumaan.. :) Mutta käyn nyt pyytelemässä facekavereiksi niitä, jotka ovat ottaneet yhteyttä. :) Kun hyväksytte kaveripyynnön, pääsen liittämään teidät ryhmään! Tervetuloa! :)
 

Yhteistyössä