Turun seudun odottajat

Eli Listataan Turun seudun odottajat.
Olisi kiva kun olisi äiti ja vauvakavereita suht samanikäisistä muksuista..

nimimerkkiä ja laskettuaikaa kehiin...

nimi.....................................la

liukumiina...............................9.5...esikoinen-->poika 16.5. 51cm/3530g.

Tiivari......................................9.6...esikoinen
Sarbe.....................................21.6...esikoinen

mimosa78..............................31.7

Coke.......................................4.8...esikoinen
Kiia08.....................................5.8...esikoinen
very important baby...............8.8...toinen
Nanas.....................................9.8....esikoinen
Nunski....................................28.8...esikoiskaksoset

Ittuli.......................................23.9...toinen

Suklaahirmu...........................17.10...kolmas

Jamias....................................3.11...viides
johannajaa..............................4.11..
Sanse.......................................15.11...neljäs
TaneliKaneli............................22.11...toinen
marsulis...................................26.11...esikoinen
nitta.......................................11-12/08...kolmas

MiljaLiina..............................6.1...esikoinen
 
Olen turkuun muuttamassa jos ei haittaa että viel en ole turkulainen niin kolmatta odotan.
Laskettua aikaa en vielä tiedä mutta marraskuun lopussa tai joulukuun alussa. Neuvolaan olisi tarkoitus soittaa ensi viikolla.
 
Hei kaikki! kiia08, olet sinäkin elomassuissa! Kiva Sarbe kun pistit pinon pystyyn :)

Mulla on la 8.8 ja aika menee ihan liian nopeasti!

Me ei tiedetä kumpi on tulossa, nimet on kyllä päätetty(voihan ne vielä muuttua kun vauva syntyy) eikä itselläni ole minkäänlaista aavistustakaan...

Mitenkä teillä muilla on raskaus sujunut?
 
Täällä odotellaan Tyyppiä syntyväksi 9.6. :heart:

Raskausaika on sujunut tosi hyvin. Neukkatädin mukaan on oikea ihanneraskaus, kun kaikki arvot on olleet hyvät, eikä suurempia vaivojakaan ole vielä ilmaantunut. *koputtaa puuta*
 
:wave:

Täälläkin yksi PikkuKakkosta odottava. Eka neuvola vasta maanantaina, mutta nettilaskureiden mukaan LA olis 22.11. Alku sujunut ihan hyvin, enemmän huonoa oloa ku ykkösestä, mutta muuten ok. Sokerit heittelee, tunnen sen ja tie käykin sokerirasitukseen kun viime raskaudessa tuo raskausdiabetes oli...

Kiva olis muihin mammoihin tutustua, omat mammakaverit kun melkein jokainen lähtee takas töihin syksyllä.

 
Mulla raskaus on sujunut ihan mukavasti :) Tänään oli taas neuvola ja mitattiin jopa kohdunpohjan korkeus ekaa kertaa vaik viikkoja on vast 17+0 :eek: kai se sit on ihan normaalia uudelleensynnyttäjällä. sf-mitta oli 18cm et heti pompattiin jo käyrien yläpuolelle niinku esikoisestakin. Miten teillä muilla toi paino on lähteny nousuun? Mä oon ihan hysteerinen ton painon suhteen ku esikoisesta lihoin niin valtavasti ja pelkään et taas käy samoin. Vielä ei onneks oo huolta ku nyt on tullu lähtöpainoon lisää vaan 600g.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ittuli:
Mulla raskaus on sujunut ihan mukavasti :) Tänään oli taas neuvola ja mitattiin jopa kohdunpohjan korkeus ekaa kertaa vaik viikkoja on vast 17+0 :eek: kai se sit on ihan normaalia uudelleensynnyttäjällä. sf-mitta oli 18cm et heti pompattiin jo käyrien yläpuolelle niinku esikoisestakin. Miten teillä muilla toi paino on lähteny nousuun? Mä oon ihan hysteerinen ton painon suhteen ku esikoisesta lihoin niin valtavasti ja pelkään et taas käy samoin. Vielä ei onneks oo huolta ku nyt on tullu lähtöpainoon lisää vaan 600g.
Mulla on painoa tullut tasan kilo lisää koko aikana. Ja menossa siis rv 36+5. Alkuun olin kovasti huolissani, mutta kun vauva kasvaa normaalisti ja kaikki on muutenkin ollut kokoajan enemmän kuin hyvin, niin en ole enää panikoinut.
 
Heipä taas!

Elomassuissa ollaan, vib!

Painosta: mulla oli tullu 4,2kg painoa lisää, ku mitattiin 22+1 (nyt 24+1). Nyt tuntuu, että vatsa pongahtanut esiin! Kuukauden päästä vasta neuvola, joten painoa tulee varmaan siihen mennessä vielä paljon lisää! Mutta sehän on vain sen merkki, että poika kasvaa hyvin! (ainakin sillä syyllä saa paremman mielen tästä kilojen keräämisestä...)

Ensimmäistä odottelen. En ole alkuperäisiä turkulaisia, vaan lapista töiden perässä tänne karannu :D Ois kiva tutustua mammoihin, ku omiakin nyt tulossa!
 

Kakkosta odotellaan la 31.07, tai 04.08. koko ajan kyllä neuvolassa menemme heinäkuun mukaan. heinämamoihin kuulun. Alku olojen jälkeen olen voinut loistavasti, jollei supistuksia lasketa.

T:mimosa masuasukki huomenna rv25
 
Mullakin on raskausdiabetes, oli ekassakin raskaudessa ja insuliinihoitoinen. Tällä kertaa ei vissiin tarvitse insuliinia, mutta loppuraskaudesta voi tilanne pahentua. Nyt olen kuiteskin ruokavaliohoidolla.

Mulla on painoa tullut nyt 6,2 kiloa, minä meen sillä isoimmalla käyrällä koska olen hoikka luonnostani, joten tuo on onneksi normaalia. Tuosta painosta puolet on kylläkin tullut reilun kuukauden aikana joten siinä suhteessa nyt olisi vähän tarkkailtava.

Sf-mitta mulla mitattiin ekaa kertaa esikoisesta viikolla 17 ja nyt tästä tokasta myös samalla viikolla. Pojasta oli tuolloin 16,5 ja tästä nykyisestä 15 cm. Nyt on 19cm. Neuvolantäti sanoi, että joskus kohtu saattaa toisesta lapsesta lähteä kasvamaan tosi isoksi varsinkin jos on lyhyt aika lasten välillä(mulla on 1v ja 6viikkoa), mutta mulla on kuulemma kasvanut normaalisti. Nyt mulla on kyllä jo kunnon masu!
 
Heips,

Täällä entinen paljasjalkainen turkulainen, nykyinen "turunseutulainen" :). Esikoista odotellaan. LA 4.8

Raskaus sujunut tähän mennessä muuten hyvin, mutta liikaa on kertynyt kiloja... :ashamed:
 
Tänään ollut itkukohtauksia. Välillä aivan mitään syytä. Jos ensi viikolla saisi neuvolasta jonkun kiinni. Katsotaan pääsenkö täällä vielä ultraan vai vasta turussa.
Väsymys vain yltyy. Lapset herää seitsemältä joka aamu.
 
jees nyt on ekassa viestissä kaikkien tiedot... tarkastakaa jos on väärin.. :whistle:

Täällä myös raskausdiabetes vaivana.. painoa kyllä tullutkin aivan liikaa... :ashamed: Mutta nyt lääkkeillä pysyy sokrut kurissa ja toivottavasti painokaan ei enää nousis..

Tänään just TYKS:ssä kontrollissa ja ihan keskikäyrällä kasvaa Stiivi ja tällä hetkellä 1,8kg :heart:

T:Saara&Stiivi rv31+2
 
En ole tainnut kertoakaan, että esikkoa siis odotellaan, ku puuttu tuolta listalta. =)

Ollut kiireistä. Ei muuta ku töitä vain ehtii paiskimaan... Lauantaina ehdittiin sentään käydä Saaristolaismarkkinoilla. Siellä kävelikin paljon mammoja vatsoineen! Tai sitten ne sattuu nyt paremmin silmään, ku itsekin odottaa... :D Itestä vain tuntu olo vatsoineen, ku ois vain läskistyny... :ashamed: Taitaa johtua tuosta kevättakista, jossa näyttää vain tosiaan pulskalta...

Muuten siis vointi aika hyvä. Päätä särkee, johtuen ehkä hartioista, ku nuo rinnat ovat kasvaneet kolminkertaisiksi :LOL: ja väsyttää enemmän. Viime yönä kaveri herätteli minua eka kertaa tunnin välein potkuillaan! Toivottavasti ei ota tavaksi, ku muuten äiskä ei lopulta jaksa nousta töihin!

Hyviä vointeja kaikille ja toivottavasti sää suosii meitä niin kuin on nyt tehnyt!

Kiia 24+6
 
Ilmottautuisin myös Turkulaisten odottajien joukkoon!
Esikoista odotellaan syntyväksi 9.8.08. Oon taustalta seuraillut elokuisten keskusteluja, en oo vaan saanu aikaseks rekisteröituä itteäni foorumille. Nyt oli otettava itseä niskasta kiinni, ku huomasin näin sopivan porukan =) Ja täällähän oli jo aika monta elokuista ilmottautunu mukaan, ja kiitettävästi myös muita =)
Olis kiva joskus järjestää vaikka ihan live tapaaminenkin, vaikka kahvitellen jossain keskustan kuppilassa!
Illan jatkoja kaikille! (Toivottavasti osasin kirjottaa oikeeseen paikkaan, on tosiaan ihka eka kerta ku tätä käytän!) En muuten osaa itseäni päivittää tonne listaa, jos joku taitavampi ehtis jossain välissä =)

Nanas 24+2
 

Yhteistyössä