Turun seutulaisten tapaaminen.

Mä ilmoittaudun mukaan pienellä varauksella eli meillä on lauantai aamulla perhekuvaan meno joten vähän siitä riippuu pääsenkö paikalle. Yritän kyllä tulla, kun pääsisin sitten ilman lapsia niin senkin puolesta olis helpompaa.

Mutta tuonne Mitäs nyttiin laitoinkin jo kyselyä, että innostuisko joku vielä kahvittelusta ensi viikon ma, ti tai ke keskustassa, vaikka siis ihan pienelläkin porukalla? Yv:täkin voi laittaa.
 
laitakko sie Vilinäitee Åboriginalille yytä tuosta ajankohasta?

ja Umbrella, jos sie Salossa asut niin voin kahvitellakki mutta muuten en pääse ens viikosta alakaen viikolla ollenkaan, työt alakaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
laitakko sie Vilinäitee Åboriginalille yytä tuosta ajankohasta?

ja Umbrella, jos sie Salossa asut niin voin kahvitellakki mutta muuten en pääse ens viikosta alakaen viikolla ollenkaan, työt alakaa :D
Umppishan oli Nytkiksen luona meandikutsuilla. Muistatkos? Kyl hää tääl Turu seutuvil asustaa ei suinkaa Salos asti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
laitakko sie Vilinäitee Åboriginalille yytä tuosta ajankohasta?

ja Umbrella, jos sie Salossa asut niin voin kahvitellakki mutta muuten en pääse ens viikosta alakaen viikolla ollenkaan, työt alakaa :D
Umppishan oli Nytkiksen luona meandikutsuilla. Muistatkos? Kyl hää tääl Turu seutuvil asustaa ei suinkaa Salos asti :D
ko en mie ole ollu meandi-kutsuilla enkä näin ollen oo nähnynnä umbrellaa... enkä tietääkseni vepastoakaan. ja jos oon niin anteeks kovasti ko en mie näön perusteella tiiä kuka on kukaki
:ashamed: :snotty:
 
Ne olikin Lingonit, etkös sä siel ollu. Vai miltä kutsuilta sun kyytis tulin. Umbrella mun mielestä istui kahvipöydässä sun vieressä. Hitto ku menee kutsut ja ihmiset sekaisin.

Mä olin molemmilla kutsuilla ja oon nähny sinut, Vepasto, Umbrellan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Ne olikin Lingonit, etkös sä siel ollu. Vai miltä kutsuilta sun kyytis tulin. Umbrella mun mielestä istui kahvipöydässä sun vieressä. Hitto ku menee kutsut ja ihmiset sekaisin.

Mä olin molemmilla kutsuilla ja oon nähny sinut, Vepasto, Umbrellan :D
joo ne oli lingonit ne mistä tulit miun kyytillä kotio :D nyt miun tarvittee kaivella älynystyröjä.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mä olin Meandi-kutsuilla =) ja juu täällä ihan Turun kupeessa asun (no naapurikunnassa, 8km keskustasta) eli Saloon vähän pitkä matka. Mutta hei, kiva kun sain uuden lempinimen :D

T:Umppis
Heh :D juu menee vähän väki ja paikat välillä sekaisin. Kun ite nähny jo useammankin palstalaisen niin ei enää muista ovatko muutki porukasta toisensa tavanneet. :D
 

Yhteistyössä