Turussa tapahtuu...

Turunseudun äipät kokoontuu seuraavan kerran Wäinö Aaltosen museossa, jossa on meneillään Marja Sunan näyttely (mm. lasia ja koruja). Tapaaminen on sovittu 9.12. klo 17. Tavataan museon edessä. Lisää äitejä kaivataan mukaan!!!!
 
Ao-NiiSkU
samaa mäkin mietin.... Miks ihmeessä valita tapaamispaikaksi museo?? Joo onhan se varmaan ihan järkevää sivistää itteään, mut....

Mä en sen takia lähe mukaan, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään museo.

Jos ois tavattu keskustassa ja siitä vaikka kahvilaan istuskelemaan tai jotain ni oisin tottakai keskiviikkona tullut mukaan.
Jos mietitte seuraavaa tapaamista niin, sopisko keskustassa vaikka kallun pikapalan edessä tai hansassa suihkulähteellä niin varmasti kaikki löytäisivät paikalle...???

Mut tää nyt oli vaan mun mielipide.

Ao-Niisku
 
Älkää nyt vetäkö henettä nenäänne. Ekalla kerralla tavattiin Hansakorttelin Hesessä ja sitten Kupittaan seikkailupuistossa. Nyt on vuorossa sitten museo. Seuraavaksi jossain muualla. Ehkä teidän ehdottamassanne paikassa, ideat on enempi kuin tervetulleita, niinkuin myös te.

Ihmisiä kiinnostavat eri asiat ja kaikilla on oma aikataulunsa ja rytminsä,siksi on vaikea löytää kaikkia miellyttävää paikkaa&aikaa. Ja lienee turha edes mainita, että vapaaehtoistahan tämä on. Harmi ettei museo homma kolahtannu teihin. Laittakaa ihmeessä ideoita seuraavaksi tapaamispaikaksi&ajaksi, kuten jo mainitsin, ideat ovat tervetulleita ja toivottuja!

 
allegra
Täälä yksi puolivuotiaan äippä, jota kiinnostaisi kovin tutustua muihin äiteihin. MIkä tää teidän porukka on joka kokoontuu jos saa vähän tarkemmin udella???
 
Ao-NiiSkU
Heips!

Ohjelmaa uuden vuoden jälkeen.... Onko muilla jo aikasempia lapsia vai odottavatko kaikki tapaamisissa käyneet ensimmäistään??? Sekin meinaa jonkin verran rajoittaa paikkoja joissa voi oleskella.
Kahvilla voi istua melkein missä vaan, mutta jos on 2v. tyttö tai poju mukana, ei siinä äipät paljon saa rauhassa keskustella...sen takia kyselen.

Mites ois keskustassa juuri joku kahvila/ruokapaikka?
Amarillo, aschan, arnolds... Onhan niitä paljon!
Jokin rentoutumispaikka vaikka Caribia, saisi lillua porealtaassa ja samalla tutustua..
Mylly, sinne pääsee kätevästi bussilla jos ei enää mahdu ratin taakse. Sielläkin on monia kahviloita joissa istuskella.
Jonkun kotona. Sitten sopisi muutkin ipanat hyvin mukaan ja olisi rauhallisempaa kuin julkisilla paikoilla.

No tässä näitä mun ehdotuksia. Mailata saa osoite on nijohe@tkukoulu.fi

Ao-NiiSkU
 
Täytyy lisätä edelliseen...

en tarkoittannut että "päätimpä kaikkien puolesta että mennään Caribiaan", se vaan kuulosti hyvältä ajatukselta. Myös Mylly on ok, varsinkin isomman lapsikatraan kanssa!
 
33vee
Jos jotenkin saisin tuon 2 kk-vaavin hoitoon, niin voisin tulla vanhemman lapsen kanssa. Silloin kyllä täytyy istua koko ajan lastenaltaassa... joten taidan jättää välistä. Joku toinen kerta sitten.
 
olet ihan oikeassa tuon tulehdus jutun kanssa, itse en tullut tuota edes ajatelleeksi. se mylly sopii mulle ihan yhtä mainiosti, tai joku muu paikka, mihin nyt vaan saisi väkeä enempi kasaan. seuraan joukon jatkona...

täytyy lähteä lääkäriin, on vaihteeksi poskiontelontulehdus ja mukava huuhtelu tiedossa. toivottavasti muilla on hauskempi ilta tulossa :snotty:
 
masukka-77
miekii haluun tulla joskus jonneki!!! nyt on kyllä niin paksu olo, kun näitä viimesiä viikkoja elelen, että menee varmaan kevääseen.. mulla laskettu aika 27.01 mut pistäkää viesti suoraan mun omaan osotteeseen... katja7777777@hotmail.com (tossa on 7 seiskaa, jos tuntuu vaikeelta)
 
Tervetuloa ihana arki, joulu vihdoin takana ja siitä on selvitty, kaikesta hässäkästä huolimatta!!

Tuossa aiemmin oli juttua tapaamisesta 7.1.2005 puolilta päivin. Siitä paikasta vielä kyselisin, että olisko se Mylly sitten kuitenkin paras? Siellä on useammankin lapsen kanssa parempi liikkua ja olla kuin kylpylässä ja kahvi/ruoka/seurustelpaikkoja löytyy varmaankin riittävästi.

Kiinnostaisiko?

 
Ao-NiiSkU
Mulle ainakin sopii tuo perjantai 7.1.05 Myllyssä. Siellä on tosiaan riittävästi kahviloita ja muitakin istumapaikkoja.

Mulla on pari muutakin odottavaa kaveria, joita voisin koittaa houkutella mukaan.

Täytyy vaan paikka sopia. Olisiko se myllyn ns. aula, jossa on niitä penkkejä ja se vesiallas???
Kello 12.00. sopii hyvin.


Ao-NiiSkU
 
33vee
Onko se vesiallas se, missä on ne kauko-ohjattavat moottoriveneet? Meille se on paras paikka, koska poikaa ei melkein saa pois sieltä.
Klo 12 on ok, jos kestätte ylivilkasta lasta jolla jää päiväunet nukkumatta... Luultavasti kaikki mahakkaat haluavat sitten peruuttaa tilauksen.
 

Yhteistyössä