Turusta kaveria..

salille, lenkille tai uimaan? tällä hetkellä käyn salilla, mutta olisi kiva joskus käydä uimassa ja lenkilläkin, yksin ei vaansaa aikaseks lähteä..eli jos jotakuta kiinnostaa, niin olisi kivaa saada seuraa.
 
moikka!!!!

missäs salilla käyt??mä käyn brahenkadun motivuksessa.menen aina vasta illalla puoli 7 aikaan.ku mies on lasten kanssa sitten kotona.lenkillä käyn myös iltaisin ellen ole salilla =) tämä viikko hieman kiireinen joten en taida ehtiä salille ollenkaan :eek:
mutta mä en ui :ashamed: joten sitä kaveria musta ei saa \|O

missäs päin asustelet??me asutaan pernossa
 
mietin
tässä itse olen ajatellut ruveta salilla käymään mutta kaveria on vähän vaikea saada mukaan :/
mitä teillä ne salikortit maksaa?
kaippa se yksin pitää kohta kehdata lähtee jos en ketään mukaan saa!
 
siellä motivuksessa mäkin yksin käyn.joskus on sisko mukana,mutta pääasiassa yksin.mä maksan aina kerta maksun joka on nyt 7,5e.mut tän maaliskuun aikana aion ostaa sen ainaisjäsenyys kortin(saa puoleenhintaan s-etukortilla)sit kerta maksu on 6e.

siellä brahenkadun motivuksessa on kiva käydä ku siellä on vaan naisia.ja aika hiljaista aina sillon iltaisin ku mä sinne menen.
 
mä käyn kans siel motivuksella braahessa. Salikortti on kuukaudessa 38e. Ellei ole jäsen, niin se on vähän kalliimpi, en nyt muista hintaa, mutta sen löytää tuolta--> www.motivus.fi

Olis kyllä kiva saada kavereita salille! Laitan sulle nea yytä!
 

Yhteistyössä