Turvaistuin

Hei,

Osaisiko joku suositella turvaistuinta, joka sopisi jo noin 6kk eteenpäin (painoa vauvalla on n.9 kg)?

Mummolaan olemme ajatelleet ostaa istuimen, joka olisi käytössä lyhyillä matkoilla. Ja enää ei kannata ostaa turvakaukaloa.

Zirkonium
 
Nuo Cosmicit on saanu aika huonot arvostelut törmäystesteissä poikkeus Tekniikan Maailmassa julkaista testi, josta on jo tehty oikaisua. Se oli Gracon oma tekemä testi, jonka TM julkaisi tms. Itse en ehkä kyseistä tuolia enää hankkisi, yksi sellainen jo on :kieh: . Muutenkaan en pidä vöistä, ovat pitkät ja ohuet ja menee aina kieroon. Meillä on toisena penkkinä HTS Be Safe Izi Combi ja pidän siitä enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma77:
Meillä uusi cosmic comfort (graco) jossa saa istuttaa selkä sekä meno- että toiseen suuntaan. Käy monta vuotta. tosi tyytyväisiä ja sopii juuri 9kg ylöspäin.
meillä myös tuo istuin ja olemme olleet tyytyväisiä. Hyvät tuet niin pienelle matkustajalle kuin isolle.

Ainut miinus ehkä juuri nuo kierteelle menevät vyöt,mutta uskallan väittää että niin ne meinaavat mennä muissakin istuimissa. Ainakin meillä kakkos istuimena hieman iäkkäämmässä HTS-istuimessa.
MUTTA ne ovat helppo oikoa eli minua se ei haittaa. =)
 
Jos minä olisin ostamassa nyt istuinta kiinnittäisin huomiota siihen, onko istuin saanut myös sen T (?) hyväksynnän E hyväksynnän lisäksi. Tietääkseni yksikään kasvot menosuuntaan asennettava istuin ei ole sitä saanut, korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!
 

Yhteistyössä