Tuskainen yö edessä :(

Kävin tänään hakee kortisoni piikin lonkkaan, limapussintulehdus siinä, ja on ihan julmetun kipee nyt! |O <- tuskainen huuto. Kipu säteilee polveen asti lonkan alapuolelta. V*ttumaista viiltelyä ja vihlontaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä sain eilen niskaani :(

Saako ottaa särkyläkettä?
Ei vielä tänään, tuon piikin takia :headwall:
Mä nappasin eilen illalla sirdaludin, en tiä olisinko saanu, mut ei siit mitää haittaa tuntunu olevan.

Koita kärvistellä :(
Huomisaamusta lähtien sit burana-kuuri lisäksi. Mut yö voi olla melkoinen... :|
 
no voi ei.
Mulla kanssa hirveetä tuskaa, selkärankareuma on ja kivut vaan pahenee päivä päivältä joka puolella, lääkkeet ei auta mitään. Kohta istun varmasti pyörätuolis, kun ei pysty liikkumaan...pienikin liikahdus tekee niin pahaa. Tiiän että olis tosi tärkee voimistella, mut en vaa pysty näiltä kivuilta :'( Oli pakko tänään lääkärille varata aikaa taas että laittaa mut sairaalaan uudellee tutkimuksiin. Oon saikulla työstä tällä hetkellä, enkä nähtävästi pysty enää töihin ollenkaan :'( Ikää jopa melkein tuo 24, että tässä sitä sit ollaan.
Kaikkee ihmisen pitääki saaha riesakseen, ja sit kaiken hyvän lisäks pomokin vaan melkein nauraa tälle mun sairaudelle :headwall:
 
öö
Minäkin nukuin seuraavan yön istualtani kun sain kortisonipiikin olkapäähän kerran.. paheni siis ennen kuin parani mutta viime kerralla vaikutti heti ja nukuin seuraavan yön kunnolla aikoihin.. eli voipa vaikka jelpatakin heti.. who knows.
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Minäkin nukuin seuraavan yön istualtani kun sain kortisonipiikin olkapäähän kerran.. paheni siis ennen kuin parani mutta viime kerralla vaikutti heti ja nukuin seuraavan yön kunnolla aikoihin.. eli voipa vaikka jelpatakin heti.. who knows.
Mulle on aikanaan pistetty liki 40 piikkiä kortisonia käteen, ja se tekee just tuon, et eka on ihan helvetin kipee, ja hillitön tuska, mut sit alkaa auttamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
no voi ei.
Mulla kanssa hirveetä tuskaa, selkärankareuma on ja kivut vaan pahenee päivä päivältä joka puolella, lääkkeet ei auta mitään. Kohta istun varmasti pyörätuolis, kun ei pysty liikkumaan...pienikin liikahdus tekee niin pahaa. Tiiän että olis tosi tärkee voimistella, mut en vaa pysty näiltä kivuilta :'( Oli pakko tänään lääkärille varata aikaa taas että laittaa mut sairaalaan uudellee tutkimuksiin. Oon saikulla työstä tällä hetkellä, enkä nähtävästi pysty enää töihin ollenkaan :'( Ikää jopa melkein tuo 24, että tässä sitä sit ollaan.
Kaikkee ihmisen pitääki saaha riesakseen, ja sit kaiken hyvän lisäks pomokin vaan melkein nauraa tälle mun sairaudelle
:headwall:
:hug: Sano sille pomolles, et syö päänsä... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mut jos jotain positiivista asiasta hakee,ni tietää ainakin että kortisoni on ruvennut tehoamaan ku kipee on kunnol nyt eka.

Ootko kokeillu lämmintä suihkua/kylpyä.Mulla autto aikanaan hieman eri kipuhommeliin se.Mitä kuumempi sen parempi.
Men pääse suihkuun tästä, kiitos miehen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
no voi ei.
Mulla kanssa hirveetä tuskaa, selkärankareuma on ja kivut vaan pahenee päivä päivältä joka puolella, lääkkeet ei auta mitään. Kohta istun varmasti pyörätuolis, kun ei pysty liikkumaan...pienikin liikahdus tekee niin pahaa. Tiiän että olis tosi tärkee voimistella, mut en vaa pysty näiltä kivuilta :'( Oli pakko tänään lääkärille varata aikaa taas että laittaa mut sairaalaan uudellee tutkimuksiin. Oon saikulla työstä tällä hetkellä, enkä nähtävästi pysty enää töihin ollenkaan :'( Ikää jopa melkein tuo 24, että tässä sitä sit ollaan.
Kaikkee ihmisen pitääki saaha riesakseen, ja sit kaiken hyvän lisäks pomokin vaan melkein nauraa tälle mun sairaudelle
:headwall:
:hug: Sano sille pomolles, et syö päänsä... :headwall:
No arvaa vaan, kun tuolta lähen käveleen, ni sanon ihan varmana että toivottavasti saa ite joskus tän sairauden, ni tietää onko kipee vai ei :kieh:
Ei pitäs kyl toivoo kellekään tätä samaa tuskaa; että itkeä saa kaikesta kivusta joka ikinen päivä, mutta vaan sillai sen tajuaa et millasta on kun joutuu ite kokemaan..
En olis ikinä itekään voinu kuvitella että tämä tämmöseksi menee, nyt oon ehkä 5kk tässä kärvistelly pahimmissa kivuissa( tosin ekat oireet tuli jo tän vuosituhannen alussa ), pikku hiljaa kipu koventunu vaan. Peruslääkitys kyllä jo aloitettu, saa nähä millon alkas tehoamaan.
Ehkä mulla on sit vaa niin äkäistä laatua tämä, että etenee nopeesti :/

 

Yhteistyössä