Tutkijat: suvakit ja mamut vetävät persujen vaalivankkureita

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitkä lapset? Suurin osa lapsista taitaa olla 17-vuotiaita nuoria miehiä, jotka ovat ottaneet tarpeettoman riskin. Heihin suhtaudun samalla tavalla kuin uutisiin 18-vuotiaista suomalaisista, jotka kuolevat liikenneonnettomuudessa kun ajavat katsastamattomalla Primeralla ylinopeutta jäisellä tiellä. Ikävää, mutta so not.
Mä puhun lapsista, en nuorista. Totuus on, että sä paasaat tästä kamalasta tapauksesta vain siksi, että tekijä on ulkomaalaistaustainen. Muussa tapauksessa olisit hiljaa, johan se on nähty.

Muista et piittaa.
 
suvakeille hommia
Sun elämäsi on jo yhtä tuhoa, et ole mihinkään tyytyväinen, koska et osaa kantaa vastuuuta omasta elämästäsi. Ei sun elämääsi minkään tyyppien hallituksessa roikkuminen pelasta.

Ole mies ja lakkaa marisemasta.

https://www.tiede.fi/keskustelu/77354/valittaja-valittaa-ja-voi-huonosti
Hyvin toimeentuleva täällä kylläkin ja hyvässä duunissa.

Menkää te suvakit rakentamaan näiden surffailijoiden kotimaat kuntoon, kun ovat sitä vaivaiset 2tuhatta v turhaan yrittäneet. Ja jääkää sinne :)

Sitten olen tyytyväinen <3
 
vierailija
Hyvin toimeentuleva täällä kylläkin ja hyvässä duunissa.

Menkää te suvakit rakentamaan näiden surffailijoiden kotimaat kuntoon, kun ovat sitä vaivaiset 2tuhatta v turhaan yrittäneet. Ja jääkää sinne :)

Sitten olen tyytyväinen <3
Nää, olen jo asunut pitkään ulkomailla, kyl mä tänne meinasin jäädä eläkepäiviä viettämään.

Mut hei jos vain sinä ja muut persut jäisitte jäljelle, niin aika pian taitaisitten kuolla sukupuuttoon ja meinasitko, että Hakkarainen tulee sit vaivaistenkotiin suihkuttamaan sua ja vaihtamaan vaippoja? :D
 
vierailija
Hanki silmälasit, niin näet.
Palstalla on jatkuvasti ideologisia lausuntoja koska ihmisten maailmankuva perustuu niihin. Ekotalo-ketjussa on vihreitä, joiden mielestä se on ihkua ja esim. kokoomuslaisia, jotka eivät ikinä voisi asua niin alkeellisesti. Rokotevastaisten tai geenimuuntelua kauhistelevien viestien kirjoittajat ovat hyvin suurella todennäköisyydellä viher-vasemmistoa ja tuovat sitä ideologiaa aktiivisesti esille.
 
vierailija
Ei YHTÄÄN mamua enää Suomeen ja kaikki vanhatkin takas kotiinsa.Rakentakoon sinne oman paratiisin itselleen.Tämä paratiisi on MEIDÄN.Tervemenoa ja suvakit saa mennä mukana.Pääsevät tahtomaansa seuraan.
 
vierailija
Ei YHTÄÄN mamua enää Suomeen ja kaikki vanhatkin takas kotiinsa.Rakentakoon sinne oman paratiisin itselleen.Tämä paratiisi on MEIDÄN.Tervemenoa ja suvakit saa mennä mukana.Pääsevät tahtomaansa seuraan.
Kunhan nyt ensin saataisiin estettyä turhien turvapaikanhakijoiden saapuminen tänne. Esim. Jos oikeasti joku fiksu keskieurooppalainen haluaa tulla tänne töihin ja osaa elää maassa maan tavalla, niin miksi hän ei saisi tänne tulla?
 
vierailija
Mm. tämä ketju.
Tässä ketjussa käydään keskustelua ap:n linkittämästä uutisesta. Jos luokittelet tämän persujen vaalimainonnaksi, niin sitten kaikki ketjut pitää luokitella niiden puolueiden vaalimainoksiksi, joiden agendaa niiden sisältö mahdollisesti sivuaa. Eli kun joku köyhä päivittelee köyhyyttään, niin se on vasemmistoliiton mainos ja kun joku ketju käsittelee ilmastonmuutosta tai vastustaa rasismia, niin se on vihreiden mainos. Näin toimien havaitset, ettei palstalla ole yhtään sen enempää Perussuomalaisten kuin muidenkaan mainoksia.
 
vierailija
Tässä ketjussa käydään keskustelua ap:n linkittämästä uutisesta. Jos luokittelet tämän persujen vaalimainonnaksi, niin sitten kaikki ketjut pitää luokitella niiden puolueiden vaalimainoksiksi, joiden agendaa niiden sisältö mahdollisesti sivuaa. Eli kun joku köyhä päivittelee köyhyyttään, niin se on vasemmistoliiton mainos ja kun joku ketju käsittelee ilmastonmuutosta tai vastustaa rasismia, niin se on vihreiden mainos. Näin toimien havaitset, ettei palstalla ole yhtään sen enempää Perussuomalaisten kuin muidenkaan mainoksia.
lähe kattelee raketteja
 

Yhteistyössä