Tutkimus: tupakointi EI lievitä stressiä

No tää on ihan sama kun sanot alkoholistille, että alkoholi ei paranna sun oloa, voisit paremmin kun et dokaisi jatkuvasti.

Se kun olet riippuvainen jostain, niin tottakai se helpottaa oloasi kun saat sitä. Sillä hetkellä.

Sanoohan sen ihan maalaisjärkikin että ilman addiktiota on ihmisen parempi olla ja elää.

Mutta ei sen jankuttaminen itsessään auta sitä jolla addiktio on, varsinkaan jos hän ei ole valmis luopumaan siitä.
 
"vieras."
Ei lievitäkään, mutta riippuvuus on ihan helvetinmoinen. Mulle ei ole tuottanut mitään ongelmia olla raskaus- ja imetysajat ilman tupakkaa, koska olen ajatellut sitä lasta. Eikä ole oikeastaan ollut siinä vaiheessa muita vaihtoehtojakaan, kun se on ollut ihan pakko.
Mutta heti kun imetys on loppunut, olen taas jotenkin lipsunut taas polttamaan. En polta paljoa, ehkä 5 päivässä mutta jos hermot meneekunnolla saatan joskus vetää koko askinkin.
 
nojust
Yhtä tyhmä tutkimus kuin missä todettaisiin ettei ylensyönti, viinanjuonti, mielipuolinen pelaaminen tai seksiaddiktio lievitä stressiä. Kun nehän ovat juuri niitä keinoja joilla muka yritetään käsitellä stressiä,
ja sitten näistä vielä aiheutuu lisää stressiä.
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen ja Joxu

Yhteistyössä